دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 103002
ترجمه فارسی عنوان مقاله

رهاسازی عملکرد نیروی فروش : تاثیرات برند سازی (نام تجاری) شخصی و فناوری در بازار نوظهور

عنوان انگلیسی
Unleashing salesforce performance: The impacts of personal branding and technology in an emerging market
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
103002 2018 7 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Technology in Society, Available online 2 February 2018

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

۲. مدیریت نیروی فروش 

۲.۱. برندسازی شخصی و نیروی های فروش

۲.۲ تاثیر فناوری بروی فرایند فروش-خرید

۳. روش شناسی 

۴. نتایج و مباحثات

۴.۱ خصایص و ویژگی های پاسخ دهنده

۴.۲ اعتبارسنجی داده (مدل اندازه گیری)

۴.۳ نتایج مدل ساختاری

جدول ۱. خصایص پاسخ دهنده

جدول ۲. اعتبارسنجی ساخت 

جدول ۳. همبستگی های ساخت ها

 جدول ۴. همبستگی های اضافی و بارگذاری متقابل 

۵. جمع بندی 

۵.۱ پیامدها برای تمرین (فعالیت) و سیاست

شکل ۱. نتایج مدل ساختاری کلی

شکل ۲. نتایج تجزیه و تحلیل پسا hoc

۵.۲ جمع بندی
ترجمه کلمات کلیدی
نیروی فروش، نام تجاری شخصی، فروش فناوری فعال، بازار در حال ظهور، مدل سازی معادلات ساختاری،
کلمات کلیدی انگلیسی
Sales force; Personal branding; Technology-enabled sales; Emerging market; Structural equations modelling;
ترجمه چکیده
نیروی فروش امروزی نقش حیاتی را ایفا می نماید و بعنوان موردی استراتژیک و ضروری برای تقویت رقابت پذیری و رشد فروش در نظر گرفته شده است. بنابراین ، مدیریت کارامد نیروی فروش بعنوان اولویت برتر برای کارکرد بازاریابی در سازمان ها ، مشخصا در بازارهای نوظهور بمنظور حفظ میلیون ها مصرف کننده فراوان جدید ، مفروض شده است. این مقاله ، چگونگی این مقوله که مدیریت نیروی فروش موجب کاهش پویایی برندسازی شخصی و ابزارهای فروش مبتنی بر فناوری در زمینه بازار نوظهور را بمنظور بهبود بهره وری و عملکرد نیروی فروش می شود را ارزیابی می کند. استفاده از مدل سازی برابری ساختاری با SmartPLS ، بازخوردها از ۲۰۹ مدیر فروش در بیمه و بخش کالاهای مصرف کننده با تحرک بالا در ناحیه بزرگ تر Accra ی غنا تجزیه و تحلیل شده بود. نتایج برجسته کننده ارتباط آزمایش مناسب ، انگیزه ، و بکارگیری فرایندها در توانایی نیروی فروش بمنظور توسعه برندسازی شخصی و استفاده از فناوری برای تسهیل فروش ها می باشد.
ترجمه مقدمه
بازارهای نوظهور کشورهایی هستند که تحت گذار در سیستم های اقتصادی یا سیاسی بوده و توسعه اقتصادی سریعی را تجربه می کنند. مطابق با Lagrade ، مشارکت ترکیبی اقتصادهای نوظهور و در حال توسعه در GDP جهانی از چیزی در حدود نیم دهه گذشته تا تقریبا ۶۰٪ افزایش یافته است. Lagrade متعاقبا به اقتصادهای نوظهور و در حال توسعه بعنوان راهبران پشت کاهش محسوس در فقر جهانی و تجدید حیات در رشد اقتصاد جهانی از زمان بحران مالی ۲۰۰۸ اعتبار بخشی می نماید. بسیاری از مولفان شامل (۱) و (۴۲) غنا را بعنوان اقتصاد بازار در حال ظهور (نوظهور) مطالعه نموده اند. آنها اذعان می نمایند که اقتصاد غنا از اصلاحات اقتصادی لیبرال بهره می برد که با پایداری سیاسی جفت شده منجر به بخش خصوصی پر جنب و جوش شده و موجب رشد و توسعه سریع غنا شده است. اقتصاد ، بنابراین ، به ترسیم خصایص استوار با بازار نوظهور ادامه می دهد; به وضعیت درآمدی میانی-پایینی با بخش مصرف کننده پر جنب و جوش دست پیدا می کند. بدلیل رشد سریع خصیصه های مصرف کنندگان کلاس میانی و فراوان ، بازارهای نوظهور به سرعت به خانه و مامنی برای نسل جدید شرکت های چندین ملیتی بدل می گردد. اما این بازارها بصورت فوق العاده ای متنوع و پیچیده - از لحاظ فرهنگی ، جغرافیایی ، و حتی اقتصادی - بوده و نیازمند استراتژی های بازاریابی کارامد برای بهبود عملکرد فروش ها و سودمندی شرکت هستند. نیروی فروش امروزی نقش حیاتی ایفا می نماید و بعنوان مسئله ای ضروری و استراتژیک برای تقویت کارامدی و رشد فروش می باشد. به همین دلیل ، مدیریت کارامد نیروی فروض بعنوان اولویت برتر برای کارکرد بازاریابی در چندین سازمان مفروض شده است. بعنوان نمونه ، تصدیق همبستگی مثبت مابین مدیریت نیروی فروش کارامد و بیشینه سازی فروش می باشد. با توجه به پیچیدگی بازارهای نوظهور ، اولین هدف این مقاله آزمایش و بررسی چگونگی تسهیل سازی برندسازی شخصی سازمان ها بمنظور بهبود توانایی نیروی فروش برای کارکردی کارامد و تولید فروش های سطح بالا است. اینترنت ارایه کننده فروش ها با طیفی از جایگزین های نوآورانه برای تسهیل تکمیل مراحل مختلف فرایند خرید بوسیله ابزارهای کانال اینترنت یا فروشگاه های فیزیکی می باشند. این بدین دلیل است که محیط برخط از عوامل مرتبط به خرید عمومی تاثیر می گیرد که بروی چگونگی ساخت فرایندهای تصمیم گیری مشتریان تاثیر می گذارد; اولا ، فروش نشان دهنده فهم و درک نیازها و نگرانی های مشتریان در این محیط برخط بوده ، و دما ، فراهم کننده شخصی سازی فوری خدمت/محصول بر اساس این دانش برای مشتریان است. بنابراین ، دومین هدف این مقاله اطمینان از چگونگی استفاده از ابزارهای ارتباطاتی فروش مبتنی بر فناوری برای جهت بخشی و تسهیل فرایند فروش برای عملکرد بهبود یافته توسط نیروی فروش است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  رهاسازی عملکرد نیروی فروش : تاثیرات برند سازی (نام تجاری) شخصی و فناوری در بازار نوظهور

چکیده انگلیسی

Today's sales force play crucial roles and are considered essential and strategic for enhancing competitiveness and sales growth. Thus, effective management of the sales force has assumed top priority for the marketing function in organizations, particularly in emerging markets to capture the millions of newly affluent consumers. This paper assesses how sales force management leverages the dynamics of personal branding and technology-enabled sales tools in the emerging market context to improve sales force productivity and performance. Using structural equation modelling with SmartPLS, responses from 209 sales executives in the insurance and fast moving consumer goods sector in the Greater Accra region of Ghana were analysed. Results highlight the relevance of appropriate training, motivation and recruitment processes on sales force ability to develop personal branding and use of technology to facilitate sales.