دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 52169
ترجمه فارسی عنوان مقاله

منابع اطلاعاتی و ارزش اطلاعات در اقتصاد دیجیتال

عنوان انگلیسی
Infonomics and the Value of Information in the Digital Economy ☆
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
52169 2015 6 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Economics and Finance, Volume 23, 2015, Pages 738–743

فهرست مطالب ترجمه فارسی


چکیده



1.مقدمه

2.بررسی مختصر شرکت هایی که از اطلاعات برای ایجاد محصولات و خدمات جدید استفاده می کنند.

جدول 1. استفاده از اطلاعات و فناوری اطلاعات در بخش های کلیدی اقتصاد.

3.بررسی ادبیات

جدول 2. عوامل موثر بر هزینه اطلاعات

روش 1: ارزش اطلاعات (VI):

روش 2: ارزش اطلاعات برای کسب و کار (VIB):

روش 3: از دست دادن ارزش اطلاعاتی (LIV):

روش 4: ارزش بهره وری اطلاعات (VIP):

روش 5: ارزش اقتصادی اطلاعات (EVI):

روش 6: ارزش بازار اطلاعات (MVI):

4.نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
اطلاعات بازار - اطلاعات؛ شرکت؛ دارایی؛ ارزش؛ داده ها -
کلمات کلیدی انگلیسی
Infonomics; information; enterprise; asset; value; data.
ترجمه چکیده
جهانی سازی و توسعه یکپارچه اقتصاد به طور قابل توجهی فرصت های تجاری را گسترش می دهد. جهان وارد عصر دیجیتال جدیدی شده است: در اینجا فعالیت سازمان ها عمدتا در تولید و استفاده از فناوری های اطلاعاتی و اطلاعات انباشته شده برای کارآمدسازی تولید و در نتیجه تضمین کیفیت جدیدی از رشد اقتصاد و ایجاد ثروت بیشتری از اطلاعات (محصولات و خدمات اطلاعات) است. ویژگی خاصی از یک علم جدید، منابع اطلاعاتی این است: اطلاعات ارزش اقتصادی قابل اندازه گیری و ویژگی های دیگر را به دست می آورد که آن را به عنوان نوع دیگری از دارایی، دلایل استراتژیکی، عملیاتی و مالی قابل توجهی شناسایی می کند. قابل توجه است که اطلاعات ممکن است استانداردههای حسابداری را برآورده کند، اما با این وجود درترازنامه عمومی یک شرکت منعکس نشده است. بر اساس داده های به دست آمده در طول تحقیقات، نویسنده به این نتیجه می رسد که در دوره تحولات اطلاعاتی مهم برای حفظ رقابت و سودآوری، مدیریت شرکت ها باید یاد بگیرند که از اطلاعات شرکت های دیگر برای ایجاد محصولات جدید، خدمات و حتی یک بازار جدید استفاده کنند. نتایج پژوهش، مفهوم منابع اطلاعات را گسترش می دهد: روش های اطلاعات حسابداری و همچنین عوامل موثر بر دارایی های اطلاعاتی و ارزش اقتصادی آنها، اشاره به این داشت که منابع اطلاعات مربوط به آن، یک مساله منظم است که به تعیین ارزش اطلاعات مرتبط است، در حال حاضر این مساله سوالات بیشتری نسبت به پاسخ های آن ارائه می دهد، که تحقیق را جالب تر می سازد.
ترجمه مقدمه
در اقتصاد دیجیتالی، اطلاعات دیجیتالی شده اند و از طریق شبکه های دیجیتالی جابجا می شوند، دنیای جدید فرصت ها برای توسعه کسب و کار ایجاد می شود. معرفی گسترده ای از اطلاعات پیشرفته و فناوریهای دیجیتالی نه تنها در روسیه بلکه در سرتاسر جهان نیز تأثیری جدی بر روی کسب و کار دارند. تعدادی زیادی از مردم و کسب و کارها در فضای اطلاعات جدید معرفی شده اند. حجم زیاد اطلاعات می تواند فشرده شده و با سرعت بالا در هر نقطه از جهان منتشر شود. انواع مختلف اطلاعات می تواند ترکیب شود، برای مثال، اسناد چند رسانه ای و غیره را ایجاد کند. اطلاعات می تواند برای مدت بسیار طولانی ذخیره شود و آن دسترسی سریع به بیشتر اطلاعات ثبت شده توسط تمدن بشری را ثبت می کند. دستگاه های دیجیتال جدید ایجاد شده اند طوری که آنها می توانند در جیب شما (و یا حتی کوچکتر) قرار بگیرند، این بسیار مهم است و تأثیر زیادی روی بیشتر جنبه های کسب و کار و زندگی شخصی انسان مدرن دارد. امروزه اطلاعات برای شرکت شما و همچنین صندوق ها ارزشمند است. اطلاعات یک مورد بسیار خاص است، زیرا شما می توانید آن را خریداری کنید یا فروش آن را به چندین کشورها و آداب و رسوم منع کنید، همچنین از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. در حال حاضر فرد می تواند چند سرویس دهنده میزبان را از ذخیره داده های اطلاعاتی داده ها تحت عنوان فضای ذخیره ابری فراهم کند. در دوره تحولات داده های بزرگ، یک تاجر باید بپرسد: چگونه می توانم از اطلاعات شرکتم برای ایجاد محصولات و خدمات جدید استفاده کنم؟ چگونه می توانم با سازمان های دیگر همکاری کنم تا اطلاعات جدیدی را در مورد پروژه تجاری جدید به اشتراک بگذارم؟ چگونه می توانم وارد بازار جدیدی شویم و یا حتی یک بازار جدید را با استفاده از داده های اطلاعات شرکت ایجاد کنم؟
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  منابع اطلاعاتی و ارزش اطلاعات در اقتصاد دیجیتال

چکیده انگلیسی

Globalization and integrated development of the economy significantly expands the possibilities of business. The world has entered a new digital epoch: here the activity of the organizations is mainly in the production and use of information technologies and accumulated information to make all other forms of production more efficient and thereby ensure a new quality of economic growth, and creating greater wealth of information (information products and services). Distinctive feature of a new science “infonomics” is: information obtains a measurable economic value and other features that qualify it as any other kind of asset, significant strategic, operational and financial reasons to do so exist. It is noteworthy that the information may meet accounting standards, but nevertheless it is not reflected in any public balance sheet of a company. Based on the data obtained during the research the author comes to the conclusion that the era of major information transformations in order to remain competitive and profitable, management of the enterprises must learn to use the information of their companies to create new products and services or even a new market. The results of the study expand the notion of infonomics: shows the methods of accounting information as well as factors affecting the information assets and their economic value, noted that infonomics it is a discipline that deals with the determination of the value of information, however, at present this phenomenon raises more questions than it answers, but the more interesting it becomes his study.