دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 82779
ترجمه فارسی عنوان مقاله

تولید سیستم های سازمانی: رویکرد چرخه عمر

عنوان انگلیسی
Gamification of Enterprise Systems: A Lifecycle Approach
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی ترجمه فارسی
82779 2017 9 صفحه PDF سفارش دهید
دانلود فوری مقاله + سفارش ترجمه

نسخه انگلیسی مقاله همین الان قابل دانلود است.

هزینه ترجمه مقاله بر اساس تعداد کلمات مقاله انگلیسی محاسبه می شود.

این مقاله تقریباً شامل 4317 کلمه می باشد.

هزینه ترجمه مقاله توسط مترجمان با تجربه، طبق جدول زیر محاسبه می شود:

شرح تعرفه ترجمه زمان تحویل جمع هزینه
ترجمه تخصصی - سرعت عادی هر کلمه 12 تومان 10 روز بعد از پرداخت 51,804 تومان
ترجمه تخصصی - سرعت فوری هر کلمه 24 تومان 5 روز بعد از پرداخت 103,608 تومان
پس از پرداخت، فوراً می توانید مقاله را دانلود فرمایید.
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Computer Science, Volume 121, 2017, Pages 106-114

پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله تولید سیستم های سازمانی: رویکرد چرخه عمر

چکیده انگلیسی

Introducing an Enterprise Resource Planning (ERP) system within an organization can bring many benefits and paybacks, yet an effective implementation of a fully functioning ERP system is still a challenge. The odds are high the costly investment might turn into an implementation failure or even lead to bankruptcy. To prevent such situations, organizations need to go through several changes, and carefully manage the critical success factors affecting each stage of the ERP implementation lifecycle, respectively. Previous studies have observed that the majority of the challenges faced during the implementation of ERP systems arise from social and organizational aspects rather than technical ones. This is where gamification comes to the rescue. This research adopts a design science paradigm in an attempt to develop a gamified process for the ERP lifecycle, to ease and enhance the ERP implementation process. The objective of this research is threefold. Firstly, to explore the benefits ERP systems can render via the gamification of the ERP lifecycle. Secondly, to pinpoint the ERP lifecycle phases that are most likely to benefit from gamification. Thirdly, to gamify these formerly identified phases; that were found to be mostly affected by gamification, and test for the impact of gamification on them.

دانلود فوری مقاله + سفارش ترجمه

نسخه انگلیسی مقاله همین الان قابل دانلود است.

هزینه ترجمه مقاله بر اساس تعداد کلمات مقاله انگلیسی محاسبه می شود.

این مقاله شامل 4317 کلمه می باشد.

هزینه ترجمه مقاله توسط مترجمان با تجربه، طبق جدول زیر محاسبه می شود:

شرح تعرفه ترجمه زمان تحویل جمع هزینه
ترجمه تخصصی - سرعت عادی هر کلمه 12 تومان 10 روز بعد از پرداخت 51,804 تومان
ترجمه تخصصی - سرعت فوری هر کلمه 24 تومان 5 روز بعد از پرداخت 103,608 تومان
پس از پرداخت، فوراً می توانید مقاله را دانلود فرمایید.