تولید محتوا با مقالات ISI برای وب سایت شما

تولید محتوا با مقالات ISI برای وب سایت شما
اگر صاحب وب سایت یا حتی پیج اینستاگرام باشید، احتمالاً با مفهوم تولید محتوا آشنایی دارید. از وقتی که بیل گیتس جمله معروف «محتوا پادشاه است (Content is King)» را گفت، توجه دنیا بیشتر به موضوع تولید محتوا جلب شد. شاید عده ای تصور کنند که تولید محتوا فقط برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل کارکرد دارد. اما واقعیت غیر از این است...

تولید محتوا چه کارکردهایی دارد؟

آنچه که تولید محتوا را در صدر توجهات بازار دیجیتال مارکتینگ قرار می دهد، تنوع کارکردها و شدت اثر بسیار بالای آن در موفقیت کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها است. پژوهشگران حوزه کسب و کار معتقدند بازاریابی محتوا یکی از موثرترین روش های مدیریت بازار است که به تمامی ابعاد بازاریابی اعم از توسعه محصول، قیمت گذاری، بازارسازی، بازارگردانی، مدیریت ارتباط با مشتریان، تجربه کاربری، سئو (SEO) و... کمک می کند تا بهتر و سریع تر به اهداف خود دست یابند.

نقش تولید محتوا در SEO (سئو: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)

امروز فقط وبمسترها نیستند که به ارزش تولید محتوا برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو واقفند. تمامی مدیران عامل و مدیران بازاریابی، اولاً برای کسب رتبه های بهتر در نتایج جستجو ارزش قائل هستند و ثانیاً به خوبی درک می کنند که اولین گام برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل، تولید محتوای ارزشمند و مفید است. بدیهی است که صفحه وب شما باید محتوای ارزشمندی داشته باشد تا بتواند در نتایج برتر جستجو در مقابل چشمان کاربران قرار گیرد.

نقش تولید محتوا در بهبود تجربه کاربری

مفهوم تجربه کاربری (UX : User Experience) از ترندهای اصلی حوزه کسب و کار است.
از برندسازی تا خدمات پس از فروش، در حوزه تجربه کاربری تعریف می شوند. محتوای خوب، بی تردید از مهم ترین عوامل موثر در بهبود تجربه کاربری است. سایتی که با تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند، به کاربر کمک می کند تا تصمیمات بهتری در خرید خود بگیرد، حتماً خاطره خوشایندتری در ذهن کاربر خواهد داشت.

نقش تولید محتوا در افزایش فروش

پس از آنکه محتوای خوب توانست کاربر را از جستجو در گوگل به سایت شما هدایت کند، همان محتوا می تواند فروش شما را نیز افزایش دهد. یک فروشگاه اینترنتی که فقط عکس و اسم و قیمت محصول را در سایت خود نمایش می دهد و محتوایی برای مصرف کننده آن محصول تولید نمی کند، نمی تواند با یک سایت بسیار پرمحتوا که مثل یک دانای کل، تمامی اطلاعاتی که کاربر برای تصمیم خرید نیاز دارد را در اختیار او قرار می دهد، رقابت کند. بازار امروز بسیار رقابتی است و تولید محتوا کلیدطلایی رقابت در بازارهای امروزی است.

برون سپاری تولید محتوا

برون سپاری می تواند بسیاری از فرایندهای کسب و کار را متحول کند. کاهش هزینه و افزایش توأمان کیفیت، رویای بزرگی است که در بسیاری از موارد با برون سپاری (Outsourcing) دست یافتنی می شود.
یکی از مهمترین کارهایی که به سادگی قابل برون سپاری است، تولید محتواست. شرکت های متعددی در ایران و جهان هستند که با هزینه بسیار منطقی و کیفیت مطلوب تولید محتوای کسب و کار شما را به عهده می گیرند. سپردن وظیفه تولید محتوا به شرکت هایی که تخصص این کار را دارند، چندین مزیت برای شما در پی خواهد داشت. اولاً بی تردید هزینه های مالی و غیرمالی استخدام نیروی کار برای تولید محتوا بسیار بالاتر از گزینه برون سپاری است. ثانیاً کاهش هزینه به شما این امکان را می دهد تا محتوای بیشتری سفارش دهید و کمیت محتوای خود را افزایش دهید. سوماً ویراستاری و بهینه سازی محتوا را هم همان شرکت ها برای شما انجام خواهند داد.

تولید محتوا با مقالات ISI

یکی از دغدغه های مدیران در موضوع تولید محتوا، این است که محتوا واقعاً تولید شود! یعنی شخصی که مسئول تولید محتواست، مطالب سایر سایت ها را کپی یا حتی بازنویسی نکند و یک Duplicated Content را به عنوان تولید محتوا در اختیارشان قرار دهد.
راهکاری که می تواند این مسئله را حل کند، استفاده از منابع معتبر علمی و مقالات ISI به عنوان منبع برای تولید محتواست. محتوای این مقالات عموماً در قالب PDF و با سطح علمی تخصصی برای پژوهشگران دانشگاهی ارائه می شود.
اگر از یافته های علمی که در این مقالات ارائه شده، به عنوان منبع تولید محتوا استفاده شود و نویسنده محتوا با مطالعه یک مقاله، یک محتوای روان و قابل فهم برای همه کاربران عمومی تهیه کند، می توانیم اطمینان داشته باشیم که محتوای ما مصداق Duplicate Content نیست و هم از نظر کاربر و هم از نظر موتورهای جستجو، ارزش بسیار بالاتری خواهد داشت.

شهر محتوا : تولید محتوا با یک راهکار جدید

شهر محتوا که کار خود را از زمستان 97 آغاز کرده، یک راهکار جدید برای تولید محتوا به شما پیشنهاد می دهد.
 
آژانس اینباند مارکتینگ شهر محتوا

این سایت با استخراج صدها هزار کلمه کلیدی از داخل متن میلیون ها مقاله معتبر علمی، این مسئله ها را برای شما حل می کند:
1) به شما در انتخاب کلمات کلیدی برای تولید محتوا کمک می کند.
ویترین بسیار گسترده ای از صدها هزار کلیدواژه در مقابل شماست و به راحتی می توانید موضوعات مورد نظر خود را برای تولید محتوا انتخاب کنید.
2) برای تولید محتوا از منابع معتبر از جمله مقالات ISI استفاده می کند.
بدین ترتیب، خیال شما از بابت بکر بودن و کپی نبودن محتوای تولید شده راحت می کند. محتوایی که در سایت شما منتشر خواهد شد، مستند به یافته های علمی دانشمندان برتر جهان است.
3) ویراستاری و بهینه سازی محتوا را به عهده می گیرد.
پایان کار نویسنده، پایان تعهد شهر محتوا نیست! دوستان شما در شهر محتوا خود را موظف می دانند که محصول تولید شده توسط نویسنده را ویرایش کنند و اصول SEO را در محتوا اعمال کنند.
4) پس از تحویل هم با پشتیبانی در کنار شما هستند.
تحویل محتوای تولید شده هم پایان تعهد شهر محتوا نیست! شما حق دارید از محتوای شهر محتوا رضایت نداشته باشید و تقاضای ویرایش و اصلاح داشته باشید. تیم پشتیبانی شهر محتوا با احترام و حوصله در کنار شما خواهند بود.
مطالب خواندنی