مقالات ISI زورگویی مدرسه ای : 3 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
هیچکس نمی خواهد بپذیرد که فرزند او زورگویی می کند. اما اگر کودکانی هستند که در مدرسه به آنها زورگویی می شود، کودکانی هم هستند که این کار را انجام می دهند. زورگویی می تواند بصورت فیزیکی (ضربه زدن یا مشت زنی)، گفتاری (مسخره کردن یا اسم گذاشتن)، تهییج کننده (تهدید یا محرومیت اجتماعی) و سایبربولینگ (توهین به دیگران از طریق ایمیل، متن یا پیام فوری) باشد. پدیده ی زورگویی در مدرسه سه ویژگی منحصر به فرد دارد: رفتاری تهاجمی که یک دانش آموز نسبت به دیگری با هدف آزار وی و به صورت دائمی ابراز می کند. در این بین حالتی غالب و مغلوب پدید می آید. بنابراین نمی توان این پدیده را با دعوهای عادی و تقریبا روزانه در حیاط مدرسه یکسان گرفت.
در این صفحه، تعداد 3 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع زورگویی مدرسه ای آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله