مقالات ISI سازمان یادگیرنده : 100 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
سازمان یادگیرنده در عین اینکه بیانگر توسعه و رشد قابلیت سازمانی است، فرایند یادگیری ضمنی و تلویحی نیز هست که اغلب به صورت ناخواسته در سازمان ها جریان دارد. پدیده سازمان های یادگیرنده از 20 سال قبل مطرح شد و هدف آن نیز توانمند سازی مدیران و کارکنان سازمان ها برای مقابله با محیط پر تلاطم تجاری و برتری رقابتی و پویایی سازمان است. سازمان یادگیرنده سازملنی است که تمامی قدرت فکری ٬ دانش و تجربه سازمان را برای ایجاد تغییرات و بهبود مستمر برای توسعه در اختیار گرفته و برای آن مدیریت می کند. در تعریف سیستماتیک ، یک سازمان یادگیرنده سازمانی است که باقدرت و به صورت جمعی یاد می گیرد و دائماً خودش را به نحوی تغییر می دهدکه بتواند با هدف موفقیت مجموعه سازمانی به نحو بهتری اطلاعات راجمع آوری ، مدیریت و استفاده کند.
در این صفحه، تعداد 100 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع سازمان یادگیرنده آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله

Learning Organization and its Effect On Organizational Performance and Organizational Innovativeness: A Proposed Framework for Malaysian Public Institutions of Higher Education ☆

How does adding versus self-generating a hierarchical outline while learning from a multimedia document influence students' performances?

Disentangling the relationships between business model innovation for low or zero carbon buildings and its influencing factors using structural equation modelling

Uniting Saint Louis University's interprofessional education program with organizational learning: A theory-based model to guide IP education and practice

Participation in cross-national learning assessments and impact on capacity development: Programmes, practice, structures and teacher competency. Case study of Kenya, Tanzania and South Africa