مقالات ISI دامپینگ : 18 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
فروش کالا در یک بازار خارجی با قیمتی کمتر از هزینه نهائی تولید آن کالا در کشور عرضه کننده، به منظور کسب مزیت در رقابت با دیگر عرضه کنندگان همان کالا. این سیاست یکی از سیاست های مخربی است که کشورهای ثروتمند در بازارهای جهانی اعمال می کنند. دامپینگ هنگامی بوجود می آید که دو شرط برقرار باشد. اول اینکه صنعت در شرایط رقابت ناقص باشد بطوریکه شرکت نه قیمت گیرنده، بلکه وضع کننده قیمت در بازار باشد. دوم اینکه بازار یک حالت هدایت شده داشته باشد بطوری که مصرف کنندگان داخلی نتوانند کالائی را که جهت صادرات در نظر گرفته شده خریداری کنند با توجه به این دو شرط یک تولید کننده انحصاری این امکان را در خود می بیند که از دامپینگ سود تجاری سرشاری بدست آورد.
در این صفحه، تعداد 18 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع دامپینگ آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله