مقالات ISI مشتری گرایی انبوه : 71 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
مشتری گرایی انبوه به معنای استفاده از سیستم‌های تولیدی انعطاف‌پذیر مجهز به کامپیوتر است که برای تولید محصولات و خدمات منطبق بر سفارش به‌کار می‌رود. این سیستم‌ها ویژگی قیمت تمام شده پایین هر واحد محصول در رویکرد تولید انبوه و انعطاف‌پذیری برای تولید سفارشی بر مبنای خواست مشتری را در کنارهم دارد. مشتری گرایی انبوه افق پیش روی حوزه صنعت و خدمات برای رقابت است. در واقع ایجاد تحول عظیمی است در تنوع و سفارشی‌سازی بدون اینکه تغییر قابل ملاحظه‌ای در قیمت‌ تمام‌شده ایجاد گردد. به این معنی که خدمات و محصولات به‌طور انبوه تولید می‌شوند درحالی که فرآیند تولید ظرفیت و انعطاف‌پذیری آن را دارد که خواست و سفارش انبوه مشتریان را تک به تک لحاظ کند.
در این صفحه، تعداد 71 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع مشتری گرایی انبوه آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله