مقالات ISI ارزش ویژه برند : 83 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
یکی از مشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه محققان و صاحب نظران بازاریابی به طور گسترده دربارة آن بحث می کنند ارزش ویژه برند است. از دلایل مهم این شهرت نقش راهبردی و مهم ارزش ویژة برند در اتخاذ تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها و مشتریان آن است. ارزش ویژه برند باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند می شود، هزینه فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعۀ آن ایجاد می کند. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند می شود و برای سازمان جریان نقدی ایجاد می کند. برند قوی می تواند باارزشترین دارایی مؤسسۀ تجاری محسوب شود؛ زیرا باعث می شود سازمان بتواند حاشیۀ سود بیشتر، کانالهای همکاری بهتر و همچنین مزایای دیگر را به دست آورد.
در این صفحه، تعداد 83 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع ارزش ویژه برند آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله

Investigating attitudes towards three South American destinations in an emerging long haul market using a model of consumer-based brand equity (CBBE)

How can integrated marketing communications and advanced technology influence the creation of customer-based brand equity? Evidence from the hospitality industry