مقالات ISI برنامه‌ بازاریابی : 69 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
برنامه‌ بازاریابی صحیح به ما امکان می‌دهد با یک ملاحظة منسجم و جامع‌نگر نسبت به تمامی امکانات مادی و درونی یک محصول و به کارگیری آنها جهت پیشبرد استراتژیهایی که ما را برای دستیابی به اهداف رهنمون خواهد ساخت،گام برداریم. از ویژگیهای ذاتی این برنامه، ترتیب منطقی مراحل، هماهنگی عناصر سازمانی و تعریف جایگاه و نقش هریک و نیز زمان‌بندی و توزیع دقیق منابع است.
در این صفحه، تعداد 69 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع برنامه‌ بازاریابی آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Exploring the potential of household methodologies to strengthen gender equality and improve smallholder livelihoods: Research in Malawi in maize-based systems

A Theory of Planned behaviour perspective for investigating the role of trust in consumer purchasing decision related to short food supply chains

Integrating frameworks for evaluating tourism partnerships: An exploration of success within the life cycle of a collaborative ecotourism development effort