در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در گردشگری مشارکتی معاملات بین تجار
Service risk perceptions and risk management strategies in business-to-business tourism partnerships
غلبه بر استرس مربوط به کار و ارتقاء خلاقیت کارمند در صنعت هتل : نقش بازخورد کار از سرپرست
Overcoming work-related stress and promoting employee creativity in hotel industry: The role of task feedback from supervisor
بهتر بودن در مقابل متمایز بودن: تمایز، رقابت و استراتژی های قیمت در صنعت هتلداری اسپانیا
Being better vs. being different: Differentiation, competition, and pricing strategies in the Spanish hotel industry
مدلسازی گردش ترافیک در شاهراه های هندوستان با استفاده از فنون شبیه سازی
Modeling of Traffic Flow on Indian Expressways using Simulation Technique
تأثیر شرایط رقابتی بر تازه واردان بازارهای جدید در صنعت هتلداری استانبول: تجزیه و تحلیل با استفاده از مدل پنج نیروی موقعیت رقابتی مایکل پورتر
The Impact of Competition Conditions on New Market Entrants in Istanbul Hotel Industry: An Analyse by Using Five Forces of Competitive Position Model of M.Porter
هنگامی که گردشگران "دوستان" شما هستند : بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک
When tourists are your “friends”: Exploring the brand personality of Mexico and Brazil on Facebook
انگیزه خرید مسافران هوایی و رفتارهای اطلاع یابی
Air passengers' shopping motivation and information seeking behaviour
درک فضای توریستی در یک سایت تاریخی از طریق تحلیل نحوی فضایی: مورد Gulangyu، چین
Understanding tourist space at a historic site through space syntax analysis: The case of Gulangyu, China
عدم ارتباط بین هوش و جذابیت صورت در یک نمونه بزرگ آموزنده ژنتیکی
No relationship between intelligence and facial attractiveness in a large, genetically informative sample
تجزیه و تحلیل اهمیت عملکرد: یک ابزار معتبر مدیریت؟
Importance-performance analysis: A valid management tool?
اثرات رسانه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و تبلیغات شفاهی: مطالعه تجربی از شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی
The effects of social media on emotions, brand relationship quality, and word of mouth: An empirical study of music festival attendees
تنظیمات زندگی دریایی و ادراکات در میان غواصان تفریحی در صخره های مرجانی برزیل
Marine life preferences and perceptions among recreational divers in Brazilian coral reefs
توسعه ی بهروزی یک محصول گردشگری مبتنی بر جنگل همراه با مشتریان - یک رویکرد قوم نگاری
Developing a forest-based wellbeing tourism product together with customers – An ethnographic approach
بررسی اکوتوریسم بالقوه مسیرهای پیاده روی: یک چارچوب برای ترکیب ویژگی های فرهنگی و زیست محیطی و فصلی
Assessing ecotourism potential of hiking trails: A framework to incorporate ecological and cultural features and seasonality
نیروهای محرک در تصمیم گیری برای ثبت نام در برنامه های تحصیلات تکمیلی مهمان نوازی و گردشگری
Driving forces in the decision to enroll in hospitality and tourism graduate program
سهم طراحی وب سایت برای نسل تصویر مقصد توریستی: اثر تعدیلی مشارکت
The contribution of website design to the generation of tourist destination image: The moderating effect of involvement
سازگاری رفتاری اسکی بازان به تنوع آب و هوایی و تغییر در انتاریو، کانادا
Behavioural adaptation of skiers to climatic variability and change in Ontario, Canada
اشتغال مهمان و اصالت: مصرف میراث ژاپنی
Visitors' engagement and authenticity: Japanese heritage consumption
تایید خلق و خوی و تصحیح برای تعصب خلق همخوان در قضاوت اجتماعی
Mood acknowledgment and correction for the mood-congruency bias in social judgment
ارتباط روانشناختی از قضاوت اجتماعی در بزرگسالان با عملکرد بالا با اختلال طیف اوتیسم
Psychophysiological correlates of social judgement in high-functioning adults with autism spectrum disorder
اثر هاله ای تصویر مقصد گردشگران بر درک محصول داخلی
Halo effects of tourists’ destination image on domestic product perceptions
توسعه شهری پایدار در مناطق تاریخی با استفاده از روش دنباله دار های توریستی : مطالعه موردی از میراث فرهنگی و توسعه شهری (CHUD) پروژه در صیدا، لبنان
Sustainable urban development in historical areas using the tourist trail approach: A case study of the Cultural Heritage and Urban Development (CHUD) project in Saida, Lebanon
ایجاد و استفاده از کارت امتیازی متوازن در برنامه ریزی گردشگری : مثال اسپانیایی
The creation and use of scorecards in tourism planning: A Spanish example
الگوبرداری عملکرد وب سایت CVB : الگوهای فضایی و ساختاری
Benchmarking CVB website performance: Spatial and structural patterns
بکارگیری زمینه های اخیر و قطعی در قضاوت اجتماعی
Of gnomes and leprechauns: The recruitment of recent and categorical contexts in social judgment
از محتوا تا پردازش: نسبت به مدل مدیریت مقصد پویا (DDMM)
From contents to processes: Versus a dynamic destination management model (DDMM)
اندازه گیری تنوع زیرگروه در تحقیقات قضاوت اجتماعی: روش بررسی فاکتوریل
Measuring Subgroup Variation in Social Judgment Research: A Factorial Survey Approach