مقالات ISI یادگیری الکترونیکی : 157 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
مفهومی است بیانگر بکارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فرآیند آموزش . به عبارت دیگر محتوای دورۀ آموزشی با استفاده از انتقال متن، صدا و تصویر به فراگیر ارائه می شود تا با بهره گیری از ارتباط دو سویه بین فراگیران و اساتید یا بین خود فراگیران، برگزاری دوره های آموزشی در بالاترین سطح از هر مکان و در هر زمانی میسر شود. آموزش الکترونیکی به صورت دوره های همزمان (synchronous) یا غیر همزمان (asynchronous) ارائه می شود . در آموزش همزمان همۀ کاربران به طور مستقیم از طریق ابزارهای فناوری مانند چت، ویدیوکنفرانس و فضاهای کلاس مجازی با یکدیگر در ارتباطند ، در حالی که در آموزش ناهمزمان، مانند ارتباط از طریق محتوا، انجمن ها، تکالیف، پست الکترونیکی، ارتباط آموزشی با تاخیر برقرار می شود .
در این صفحه، تعداد 157 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع یادگیری الکترونیکی آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Green Information Technology influence on car owners’ behavior: Considerations for their operative support in collaborative eLearning and social networks

An evolutionary approach for personalization of content delivery in e-learning systems based on learner behavior forcing compatibility of learning materials

Augmented reality and pedestrian navigation through its implementation in m-learning and e-learning: Evaluation of an educational program in Chile

Internet cognitive failure relevant to users' satisfaction with content and interface design to reflect continuance intention to use a government e-learning system

Learning from the surgeons real perspective First-person view versus laparoscopic view in e-learning for training of surgical skills? Study protocol for a randomized controlled trial