مقالات ISI تجارت و کسب و کار الکترونیک : 241 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
تجارت الکترونیک به معنای تولید، بازاریابی، فروش و تحویل کالاها و خدمات با استفاده از ابزارهای الکترونیک است. تجارت الکترونیک بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن طرفین معامله و نیز نوع ارتباط آنها، به چهار گروه عمده تقسیم می شود: تجارت بنگاه با بنگاه (B2B) - تجارت بنگاه با مشتری (B2C) - تجارت مشتری با مشتری (C2C) - تجارت مشتری با بنگاه (C2B). با وجود این که مدت زمان زیادى از عمر تجارت الکترونیک نمى گذرد، نقش بسزا و چشم گیرى در زندگى روزمره ما به عهده گرفته است به طورى که اجتناب از آن کارآسانى نیست. خرید و فروش اجناس و تبادل وجوه مربوطه از طریق کارت هاى اعتبارى یکى از ساده ترین و کار آمد ترین نقش هاى تجارت الکترونیک در زندگى روزمره کاربران اینترنتى مى باشد. کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار. امروزه این فرآیندها با استفاده از تکنولوژی‌های مبتنی بر وب توسعه می‌یابند . کسب و کار الکترونیکی در یک تعریف ساده به معنای انجام کسب و کار با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مرتبط است. تجارت الکترونیک از این دیدگاه دارای مفهومی کوچکتر و محدودتر نسبت به کسب و کار الکترونیکی است. در تجارت الکترونیک حتماً باید بین دو طرف پول رد و بدل شود تا به مفهوم تجارت برسیم اما در کسب و کار الکترونیک لزومی به مبادله پول وجود ندارد. به عنوان مثال جلسه اداری که از طریق فضای اینترنتی انجام می گردد کسب و کار الکترونیک محسوب می‌شود.
در این صفحه، تعداد 241 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع تجارت و کسب و کار الکترونیک آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

A holistic understanding of the prospects of financial loss to enhance shopper's trust to search, recommend, speak positive and frequently visit an online shop

Exploring potential pathways towards fossil energy-related GHG emission peak prior to 2030 for China: An integrated input-output simulation model

Do your social media lead you to make social deal purchases? Consumer-generated social referrals for sales via social commerce