مقالات ISI نفوذ در بازار : 25 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
معنی و مفهوم نفوذ در بازار و همچنین هدف اصلی از اجرای این استراتژی، افزایش سهم بازار می باشد. نفوذ در بازار به معنى فروش بیشتر به مشتریان فعلى بدون ایجاد هرگونه تغییر در محصولات است. این سهم بازار که بایستی افزایش یابد مربوط به محصولات فعلی و بازاری که هم اکنون در آن حضور دارید، می باشد. طبعا اجرای یک چنین استراتژی نیازمند اسباب و لوازمی می باشد و به سادگی نمی توان فروش و همچنین سهم بازار را در شرایط رقابتی کنونی ارتقاء داد. در صورتی که بازار در حال رشد می باشد یعنی تقاضای آن برای محصول مورد نظر در حال افزایش می باشد شما می توانید بخش بیشتری از میزان رشد بازار را به نسبت سهم کنونی خود به دست آورید. در غیر این صورت یعنی در حالت عدم رشد بازار و ساکن بودن آن، افزایش سهم بازار شما به قیمت کاهش سهم دیگر رقبای تان به دست خواهد آمد.
در این صفحه، تعداد 25 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع نفوذ در بازار آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله

Emissions reduction and economic implications of renewable energy market penetration of power generation for residential consumption in the MENA region

Remaining innovative without sacrificing stability: an analysis of strategies in the Japanese pharmaceutical industry that enable firms to overcome inertia resulting from successful market penetration of new product development