مقالات ISI رفتار مشتری : 41 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
نوع رفتار مشتری در بازار همیشه مورد توجه اقتصاددانان، تولیدکنندگان و فروشندگان بوده است. واقعاً یک مشتری در انتخاب یک محصول یا خدمت مد نظر خود چگونه تصمیم می گیرد؟ پارامترهای موثر بر خرید یک مشتری عمدتاً کدامند؟ آنچه که به طور کلی مورد توجه است این است که اقتصاددانان عمدتاً بر اساس تفکر منطقی خود الگوی ریاضی برای رفتار مشتری تدوین کرده و تدوین استراتژی تولید را بر مبنای این الگو تنظیم می کنند. گاهی اوقات احساسات مشتری قوی تر از تفکر منطقی او در تصمیم گیری نقش بازی می کند. در بسیاری موارد بر خلاف تصور کارآفرینان و توسعه دهندگان کسب کار، رفتار مشتری برای خرید برمبنا و چهارچوب تصور عرضه کنندگان محصول هماهنگ و منطبق نیست. بدین مفهوم که در طراحی کسب و کار جدید و ارزیابی بازار یک محصول، ما همواره به طیفی از مشتریان می نگریم که دارای سلایق و بودجه خرید متفاوتی هستند و تصورمان این است که می توانیم با عرضه یک طیف از محصولات همه سلایق و طیف بودجه ای را پوشش دهیم. رفتار مصرف کننده عبارت است از مطالعه ی اینکه مردم چگونه خرید می کنند و چه چیز یا چیزهایی می خرند و چرا اصولا خرید می کنند. رفتار مصرف کننده یکی از زیر شاخه های بازاریابی است که از عناصری چون روانشناسی، بازاریابی و اقتصاد تشکیل می شود.
در این صفحه، تعداد 41 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع رفتار مشتری آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله

Impacts of mobile Internet use intensity on the demand for SMS and voice services of mobile network operators: An empirical multi-method study of German mobile Internet customers