مقالات ISI ارزش مشتری : 57 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
ارزش مشتری عبارت است از مجموعة استفاده‌هایی که مشتری از یک کالا یا خدمت دریافت می‌کند منهای هزینه‌های بدست آوردن آن. هزینه آن مقدار منابعی است که برای خرید یا نگهداری کالا و خدمات یا برای رفع نقایص تأخیرها، انتظارات، اشتباهات و مانند اینها صرف می‌شود و باعث کاهش ارزش می‌گردد. بنابراین برای شرکت‌های مشتری‌مدار، داشتن یک مدل ارزشی فوق‌العاده ضروری است. مفهوم ارزش در حوزه‌های مختلفی همچون اقتصاد، علوم اجتماعی، حسابداری، مالی، استراتژی، مدیریت تولید، سیستم‌های اطلاعاتی، بازاریابی بکار گرفته می‌شود. بنابراین می توان گفت ارزش مشتری همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان بمنظور موفقیت در تجارت می‌باشد. منشأ ارزش والای مشتری از طریق بررسی منابع سازمان و توانمندی‌های آن شامل مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و ساختار، مدیریت دانش به دست می‌آید.
در این صفحه، تعداد 57 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع ارزش مشتری آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله