مقالات ISI فرانشیز یا فرنچایز : 115 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
فرانچایز راهی برای انجام کسب و کار است که در آن فرانچایز گیرنده این حق را بدست آورده است که برای ارائه کالا یا خدمات و توزیع محصولات، تحت مدل بازاریابی فرانچایز دهنده عمل نماید. فرانچایز دهنده به فرانچایز گیرنده حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات خود را می‌دهد.بسیاری از محصولاتی که ما مصرف می‌کنیم یا خدماتی که دریافت می‌داریم از جانب فرانچایز‌ها ارائه می‌شوند. مک‌دونالد به عنوان معروف‌ترین فرانچایز دنیا را همه ما می‌شناسیم. مک‌دونالد مدل تجاری، علامت تجاری، مواد اولیه، آموزش‌های لازم، تبلیغات و تجهیزات خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. توجه کنید که کسب و کار شرکت مک‌دونالد فروش همبرگر نیست بلکه مک‌دونالد شعب خود را می‌فروشد. این رابطه بین مک‌دونالد به عنوان فرانچایز دهنده و صاحب یک شعبه مک‌دونالد به عنوان فرانچایز گیرنده را فرانچایز می‌گویند. فرانشیز روش توزیع محصولات و خدمات است که طبق آن امتیاز، امکان اجرا، بهره برداری و عرضه نام تجاری محصول و شیوه تجارت از سوی دارنده اصلی حق مالکیت در ازای حق عضویت یا نسبت سود به سایرین واگذار می گردد. در یک نظام فرانشیز، فرانشیزدهندگان و فرانشیزگیرندگان ارتباطات وابسته ای به یکدیگر دارند. در ضعیف ترین حالت گیرندگان فرانشیز انتظار کسب دانش فنی کافی در ارتباط با چگونگی انجام کار را دارند و در عوض فرانشیزدهندگان جهت تهیه اطلاعات بازارهای محلی که به آنها در تصمیم گیری اینکه کجا و چگونه فرانشیز خود را جهت رشد توسعه دهند، از کمک فرانشیزگیرندگان استفاده می کنند.
در این صفحه، تعداد 115 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع فرانشیز یا فرنچایز آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
تعیین ترتیب نمایش مقالات
وضعیت ترجمه سال انتشار تعداد صفحات کد مقاله

Effect of a multifaceted social franchising model on quality and coverage of maternal, newborn, and reproductive health-care services in Uttar Pradesh, India: a quasi-experimental study

Global social media vs local values: Private international law should protect local consumer rights by using the public policy exception?

Implementation processes of online and offline channel conflict management strategies in manufacturing enterprises: A resource orchestration perspective

Harnessing the wind: A case study of applying Flettner rotor technology to achieve fuel and cost savings for Fiji's domestic shipping industry

Assessing consumer benefits in the Ontario residential retail natural gas market: ontario residential retail natural gas market: Why marketer entry did not help