لذت کاهش وزن در کلینیک دکتر سید مرتضی موسوی نائینی

لذت کاهش وزن در کلینیک دکتر سید مرتضی موسوی نائینی

کلینیک درمان چاقی دکتر سید مرتضی موسوی نائینی در تهران واقع شده است. آدرس کلینیک درمان چاقی دکتر موسوی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر،ابتدای کوچه داد روبروی خانه چوب پلاک 19 طبقه دوم است. علاقمندان به انجام انواع عمل جراحی لاغری  از جمله عمل اسلیو معده با روش لاپاراسکوپی از سراسر کشور برای انجام مراحل درمان به این مرکز درمان چاقی مراجعه می کنند.
کلیه عمل های جراحی چاقی و درمان چاقی توسط دکتر موسوی، با فوق تخصص فلوشیپ جراحی انجام می شود. درمان چاقی به روش لاپاراسکوپی، در حال حاضر جدیدترین روش درمان چاقی در دنیا است. انجام عمل های جراحی باز برای درمان چاقی، شیوه های تهاجمی هستند که با درد و عوارض شدید همراه می باشند، اما در جراحی به روش لاپاراسکوپی با کمترین درد، عوارض و برش می توان به تناسب اندام رسید.

کلینیک درمان چاقی چیست؟

درمانگاه و یا کلینیک درمان چاقی به مجموعه ای از یک موسسه سازمان یافته گویند که انواع درمان های تشخیصی، درمانی و پیشگیرانه را به منظور راهنمایی بیشتر برای بیماران ارائه می نماید.
در کلینیک درمان چاقی، فعالیت های پزشکی انجام می‌ شود و بیماران می‌ توانند در کوتاهترین زمان و همچنین به صورت سرپایی برای درمان چاقی اقدام کنند. 
در حقیقت می‌ توان گفت کلینیک درمان چاقی به درمانگاه هایی می گویند که دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت برای انجام عمل جراحی باشند. کلینیک درمان چاقی با گرفتن پروانه تخصصی جراحی های که ارتباط مستقیمی با لاغری دارند و برای درمان چاقی در افراد دارای اضافه وزن، انواع عمل جراحی را انجام می دهند.

معرفی کلینیک درمان چاقی خوب در تهران

اگر به دنبال کلینیک درمان چاقی خوب در تهران هستید، به شما دکتر موسوی، جراح چاقی را معرفی می کنیم. دکتر سید مرتضی موسوی نائینی با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و با به کار بردن مدرن ترین تکنولوژی، در حال ارائه خدمات به شهروندان تهران و سایر شهرها و شهرستان های کشور می باشد.
انواع عمل جراحی چاقی نظیر اسلیو معده، بای پس معده، بالن معده و ... در کلینیک درمان چاقی انجام می شود. می توانید برای مشاوره پزشکی به دکتر موسوی مراجعه کنید.معرفی کلینیک درمان چاقی خوب در تهران
انواع عمل جراحی چاقی شامل عمل اسلیو معده، بای پس معده، جراحی پلیسه معده، جراحی حلقه معده، پیکرتراشی است، و از انواع دستگاه های مختلف درمان چاقی نیز استفاده می شود. 
ظاهر کلینیک تمیز و آراسته است و دکوراسیون زیبا برای مراجعه کنندگان دارد تا در نگاه اول، حس خوبی را ایجاد کند. داشتن دستگاه های فوق پیشرفته برای انجام لاغری های موضعی از مزیت های یک کلیک درمان چاقی خوب است. با استفاده از دستگاه های پیشرفته برای انجام لاغری های موضعی بسیاری از افراد به دنبال روش های غیر جراحی برای لاغری هستند. 
داشتن پرسنل آموزش دیده از مزیت های یک کلینیک درمان چاقی است، لازم است پرسنل نحوه رفتار محترمانه و صحیح با مراجعه کنندگان را بدانند. دکتر موسوی، برای انجام درمان چاقی، از روش های غیرتهاجمی و بدون جراحی استفاده می کند. 
منظور از روش غیرجراحی این نیست که هیچ برشی در پوست ایجاد نمی شود، بلکه برش وجود دارد، اما مقدار آن بسیار کوچک است. برای انجام جراحی و درمان چاقی توسط دکتر موسوی، از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود. استفاده از دستگاه های پیشرفته لاغری را نمی توان به افراد غیر متخصص سپرد، لازم است پزشک دارای فوق تخصص و فلوشیپ جراحی چاقی باشد. 
دکتر موسوی با مدرک فوق تخصص جراحی برای درمان چاقی از شیوه لاپاراسکوپی با دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می کند. جالب است بدانید، هزینه درمان چاقی با جراحی لاپاراسکوپی در مقایسه با عمل باز، ارزان تر است. درد این عمل کمتر است، بعد از انجام جراحی بافت بدن بیمار زودتر ترمیم می شود. علاوه براین عوارض و خطرات عمل باز در مقایسه با درمان چاقی با جراحی لاپاراسکوپی بیشتر است. به همین دلیل دکتر موسوی، برای درمان چاقی و انجام انواع عمل اسلیو معده و بای پس معده از لاپاراسکوپی استفاده می کند.
سیستم دستگاه گوارش افراد دارای اضافه وزن، با سیستم گوارش افراد عادی کمی متفاوت است. در افراد دارای اضافه وزن، سایز و حجم معده بسیار زیاد است.
تحرکات روده سریع تر انجام می شود و همچنین ترشح و کنترل هورمون ها با افراد عادی متفاوت عمل می کند. اشتهای افراد چاق بسیار زیاد است و دریافت کالری بیش از اندازه و میزان سیری آن ها را بسیار کم می کند.
بنابراین نیاز به خوردن غذا در حجم بالا دارند؛ علاوه براین بعد از خوردن غذا، خیلی زود دوباره گرسنه می شوند. طی عمل جراحی لاغری با روش لاپاراسکوپیک، دکتر موسوی جراح چاقی، در تلاش است تا با ایجاد تغییرات اساسی در بخش های مختلف دستگاه گوارش شامل معده و روده ها، به کاهش وزن موثر و سریع بیماران کمک کند.

آدرس کلینیک درمان چاقی دکتر موسویلذت کاهش وزن در کلینیک دکتر سید مرتضی موسوی نائینی

آدرس کلینیک درمان چاقی دکتر موسوی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر،ابتدای کوچه داد روبروی خانه چوب پلاک 19 طبقه دوم است. برای مراجعه حضوری نزد دکتر موسوی، می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
اطلاعات تماس کلینیک درمان چاقی:
•    02122688253
•    02122246071
•    02122672244
•    مشاوره در واتس اپ : 09126262590

 

مطالب خواندنی