دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 7455
ترجمه فارسی عنوان مقاله

برنامه ریزی شهری و اطلاعاتی مدیریت تجزیه و تحلیل سیستم ها و طراحی بر اساس سیستم اطلاعات جغرافیایی

عنوان انگلیسی
Urban Planning and Management Information Systems Analysis and Design Based on GIS
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
7455 2012 6 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Physics Procedia, Volume 33, 2012, Pages 1440–1445

فهرست مطالب ترجمه فارسی

چکیده


کلیدواژگان: 


1.مقدمه


2.برنامه ریزی تجارت و مدیریت سیستم های اطلاعاتی


3.طراحی معماری سیستم


4. ارتباط عملکردی بین ماژول های نرم افزار طراحی شده


4.رابط طرح باز


6. طرح ذخیره داده


7. جمع بندی

ترجمه کلمات کلیدی
سیستم اطلاعات جغرافیایی - برنامه ریزی شهری - سیستم اطلاعاتی - طراحی
کلمات کلیدی انگلیسی
GIS,Urban Planning,Information System,Design
ترجمه چکیده
با توجه به تجزیه و تحلیل سیستم های موجود مربوطه براساس عدم کفایت، پس از یک بررسی و تحقیق کامل، سیستم مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی شهری برای سیستم با ساختار سه لایه، تحت LAN با استفاده از ساختار حالت C/S طراحی می شود. عملکردهای مربوط به سیستم، مطابق با الزامات طراحی معماری با روابط عملکردی بین ماژولها طراحی شد. با تجزیه و تحلیل رابط کاربری و طراحی، راه حل های ذخیره سازی اطلاعات ارائه شد. طراحی برای سیستم اطلاعات برنامه ریزی شهری کوچک و متوسط یک برنامه ساختمانی امکان پذیر فراهم می-سازد.
ترجمه مقدمه
در حال حاضر، بسیاری از شهرهای کوچک، سیستمهای مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی خود را ایجاد کرده اند، اینها سیستم های مدیریت اطلاعاتی هستند که دارای ویژگیهای خاص خود هستند. که می توان آنها را با توجه به برنامه نرم افزاری توسعه مربوط به خود به سه دسته تقسیم کرد: اولا، سیستمهای اطلاعات مدیریت اتوماسیون اداری برپایه نرم افزار مدیریت پایگاه داده موجود، چنین سیستمهایی فقط می توانند یک ذخیره ساز ساده سند اطلاعات، اطلاعات، عملیات، و اطلاعات گرافیکی که کاری انجام نمی دهند و بدون توابع GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) باشند. واضح است که چنین سیستمهایی نمی توانند اداره تجارت و ملزومات اطلاعاتی مدیریت و برنامه ریزی انجمن را برآورده کنند، این سیستم کامل نیست. یکی دیگر از برنامه های نرم افزاری GIS به عنوان پایه ای برای توسعه، اما عموما دشوارتر است، و چرخه توسعه طولانی تری دارد [1]. در نتیجه، بسیاری از توسعه-دهندگان به منظور توسعه از یک راه سوم، یعنی، توسعه برنامه نرم افزاری برشی - قابلیت های MIS در پایگاه داده مدیریت نرم افزار، قابلیت های سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS در توسعه برنامه نرم افزاری GIS استفاده می کنند. این یک تقسیم بندی کامل مصنوعی برنامه ریزی مدیریت سیستم های اطلاعاتی به دو بخش است، بین دو بخش از فرکانس کلیدزنی، که نه تنها به راحتی به بی ثباتی سیستم منجر می شود، که بنوبه خود اتلاف منابع با ارزش کامپیوتر است و هزینه ها و مخارج کلی سیستم ها را افزایش می دهد، بلکه منجر به افزایش قابل توجهی در هزینه های توسعه کاربر می شود [2]. از آنجایی که یک سیستم از دو برنامه نرم افزاری استفاده می کند، نه تنها مقیاس پذیری سیستم را محدود می شود، بلکه تعمیر و نگهداری سیستم نیز بشدت کاهش می یابد. با توجه به مقایسه سه روش براساس توسعه، و همچنین براساس تعداد زیادی از تجارب عملی مهندسی در توسعه پروژه، کلید این طرح حقیقتا اولین «گرافیک یکپارچه» است، به خصوص در یکپارچه سازی داده های عمیق برای رسیدن به «گرافیک داخلی»؛ دوما نحوه اتخاذ مدیریت انعطاف پذیر، تطبیقی، و مبتنی بر ابزار است؛ علاوه بر این برای اطمینان از مقیاس پذیری سیستم، مجموعه ای از رابطهای متعدد کاربردی برای تحقق بخشیدن به نیازهای ویژه از سفارشی سازی خدمات کاربر و در مورد دنیای خارج از ورودی داده و خروجی داده ها است [3]. بنابراین، اداره OA و فن آوری GIS که بدقت در یک سیستم یکپارچه شده است، سرعت، مقیاس پذیری، در دسترس بودن و نگهداری تضمین های بسیار خوبی بوده اند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  برنامه ریزی شهری و اطلاعاتی مدیریت تجزیه و تحلیل سیستم ها و طراحی بر اساس سیستم اطلاعات جغرافیایی

چکیده انگلیسی

Based on the analysis of existing relevant systems on the basis of inadequate, after a detailed investigation and research, urban planning and management information system will be designed for three-tier structure system, under the LAN using C/S mode architecture. Related functions for the system designed in accordance with the requirements of the architecture design of the functional relationships between the modules. Analysis of the relevant interface and design, data storage solutions proposed. The design for small and medium urban planning information system provides a viable building program. Keywords