دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 126568
ترجمه فارسی عنوان مقاله

آموزش پاتوفیزیولوژی با استفاده از مجموعه کارت: یک استراتژی فعال برای یادگیری

عنوان انگلیسی
Teaching Pathophysiology Using a Card Set: An Active Learning Strategy
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
126568 2018 2 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Teaching and Learning in Nursing, Volume 13, Issue 2, April 2018, Pages 129-130

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

مقدمه

فشارخون حاملگی

فعالیت

نتیجه
ترجمه چکیده
استراتژی های یادگیری فعال منجر به آموزش عمیق تر و بهبود عملکرد دانشجویان می شود. یک مانع برای یادگیری فعال، این است که آن زمان بیشتری را نسبت به یک سخنرانی سنتی بگیرد. این مقاله، چگونگی استفاده از کارهای دستی برای آموزش پاتوفیزیولوژی با استفاده از یادگیری فعال و با اتخاذ یک استراتژی که هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه کارآمد باشد، را توصیف می کند.
ترجمه مقدمه
این که ببینیم دانشجویان به تحرک واداشته شده اند و در بحث های درس مشارکت تاثیرگذاری دارند، هیجان انگیز است. یادگیری فعال زمانی اتفاق می افتد که دانشجویان در یک فعالیت شرکت کنند، نه این که صرفا به معلم گوش دهند (Oermann، 2007). در طی یادگیری فعال، دانشجویان در مورد آنچه که انجام می دهند فکر می کنند و می توانند به سمت سطوح برتر تفکر تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزیابی حرکت کنند (دیوینگ، 2010). در گذشته، یادگیری فعال با موفقیت در آموزش پرستاری مورد استفاده قرار گرفته است (میدلتون، 2013). تحقیق در مورد یادگیری فعال در پرستاری، یک نکته مثبت است و دانشجویان، استراتژی های نوآورانه آموزشی را برای یادگیری خود مفید می دانند (والس، جنکینز و هان، 2014). یک استراتژی برای یادگیری فعال، استفاده از مجموعه کارت است که دانشجویان می توانند آن ها را در دستان خود نگه داشته و حرکت کنند. استفاده از یک کارت برای آموزش پاتوفیزیولوژی هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه است و باعث تشویق در یادگیری فعال می شود.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  آموزش پاتوفیزیولوژی با استفاده از مجموعه کارت: یک استراتژی فعال برای یادگیری

چکیده انگلیسی

Active learning strategies lead to deeper learning and improve student performance. One barrier to active learning is that it can take more time than a traditional lecture. This article describes the use of manipulatives to teach pathophysiology using active learning with a strategy that is time and cost efficient.