مقالات ISI زورگویی مدرسه ای : 84 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
هیچکس نمی خواهد بپذیرد که فرزند او زورگویی می کند. اما اگر کودکانی هستند که در مدرسه به آنها زورگویی می شود، کودکانی هم هستند که این کار را انجام می دهند. زورگویی می تواند بصورت فیزیکی (ضربه زدن یا مشت زنی)، گفتاری (مسخره کردن یا اسم گذاشتن)، تهییج کننده (تهدید یا محرومیت اجتماعی) و سایبربولینگ (توهین به دیگران از طریق ایمیل، متن یا پیام فوری) باشد. پدیده ی زورگویی در مدرسه سه ویژگی منحصر به فرد دارد: رفتاری تهاجمی که یک دانش آموز نسبت به دیگری با هدف آزار وی و به صورت دائمی ابراز می کند. در این بین حالتی غالب و مغلوب پدید می آید. بنابراین نمی توان این پدیده را با دعوهای عادی و تقریبا روزانه در حیاط مدرسه یکسان گرفت.
در این صفحه، تعداد 84 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع زورگویی مدرسه ای آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Does media use lead to cyberbullying or vice versa? Testing longitudinal associations using a latent cross-lagged panel design

Attitudes Toward Cultural Diversity in Spanish and Portuguese Adolescents of Secondary Education: The Influence of Heteronormativity and Moral Disengagement in School Bullying

Bullying victimization experiences among middle and high school adolescents: Traditional bullying, discriminatory harassment, and cybervictimization

Actitudes hacia la diversidad cultural de adolescentes de secundaria españoles y portugueses: influencia de la heteronormatividad y la desconexión moral hacia el bullying

Victimization as a mediator of alcohol use disparities between sexual minority subgroups and sexual majority youth using the 2015 National Youth Risk Behavior Survey

Weapon carrying in and out of school among pure bullies, pure victims and bully-victims: A systematic review and meta-analysis of cross-sectional and longitudinal studies

The Relationship between Types of Bullying Experienced by Primary School Students and their Anxiety, State-Trait, Self-Esteem and Certain Socio-Demographic Characteristics

Cultural adaptation to Spanish and assessment of an Adolescent Peer Relationships Tool for detecting school bullying: Preliminary study of the psychometric properties

The relationship of bullying and physical violence to mental health and academic performance: A cross-sectional study among adolescents in Kingdom of Saudi Arabia