مدیریت تعارض در سازمان
مدیریت تعارض شیوهای است که تعارضهای سازمانی را در خدمت اهدافسازمان قرار میدهد و از جنبه غیرکارکردی آنمیکاهد و به ...
اخلاق کسب و کار
در میان بسیاری از کارشناسان و عموم مردم تعریف حداقلی از مفهوم اخلاق کسب و کار وجود دارد و همین که شرکت یا یک سازمان دروغ نگوید و ا ...
فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی یکی از جدیدترین واژه های ادبیات مدیریت است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه اندیشمندان و صاحب نظران مدیریت قرار گر ...
نقش تیم در سازمان
The Role of Team In Organization
انگیزش در سازمان
بحث بهره وری و ارتقای انگیزش در کارکنان و رضایت شغلی آنها، از جمله مباحث مدیریتی امروز است که از اهمیت خاصی برخوردار است.انگیزش از ...
نقش روانشناسی در مدیریت
The Role of Psychology In Management
مدیریت استرس
"استرس" یک واقعیت انکارناپذیر در زندگی کنونی است و گریز از آن نیز امکان پذیر نیست ضرورتی ندارد که استرس به تمامی از زندگ ...
تجزیه تحلیل مدیریت
Management
برنامه ریزی مدیریت
Management Planning
برنامه ریزی توسعه
Development Planning
برنامه ریزی عملیات
برنامه ریزی عملیاتی بیشتر بر بازدهی و کارایی ( انجام درست کار ) تاکید دارد. برنامه ریزی عملیاتی به منافع فعلی واحدها توجه دارد . د ...
برنامه ریزی فناوری
Technology Planning
برنامه ریزی یکپارچه
Integrated Planning
خویشتن بینی
مهم ترین منشا پیدایش تصویر خود و ارزش به خود رفتار و واکنش دیگران نسبت به فرد است.بسیاری از تحقیقات حاکی است که تصویر هر فرد از ...
یادگیری اجتماعی
یادگیری اجتماعی، فرآیندی است که طی آن، رفتارها -خوب و بد، بهنجار و نابهنجار- آموخته میشوند.پس از دوران کودکی، از طریق ارتباط اجتم ...
رفتار سازمانی
رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش درباره نحوه برخورد مردم، افراد و گروهها در سازمانها میباشد. این کار با رویکرد سیستمی انجا ...
رفتار ساختاری
Structural Behavior
رفتار انسانی
رفتار انسانی مجموعه ای از رفتارهای به نمایش گذاشته شده توسط انسان ها می باشد و تحت تاثیر فرهنگ ها، نگرش ها، احساسات، ارزش ها، اخلا ...
مدیّریت تعدیلپذیر
مدیریّتی که بر اساس آن ، سازمان به گونهای مناسب با محیط و مقتضیات آن تطبیق داده میشود. ...