ترجمه فارسی عنوان مقاله
بازی های ویدئویی اختصاصی به عنوان مصنوعات فرهنگی: مشروعیت فکری به عنوان منبع بازسازی صنعت
عنوان انگلیسی
Consecrating video games as cultural artifacts: Intellectual legitimation as a source of industry renewal
کد مقاله | سال انتشار | تعداد صفحات مقاله انگلیسی |
---|---|---|
105053 | 2018 | 7 صفحه PDF |
منبع
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)
Journal : Scandinavian Journal of Management, Volume 34, Issue 1, March 2018, Pages 22-28
ترجمه کلمات کلیدی
توسعه بازی ویدئویی، محکومیت،
کلمات کلیدی انگلیسی
Video game development; Consecration;
ترجمه چکیده
صنعت بازی های ویدئویی، یکی از سریعترین صنایع خلاق در حال رشد و در حال حاضر جذب بخش های بزرگتری از جمعیت به عنوان تلفن های هوشمند و قرص های استفاده گسترده تر، به دنبال ارتقاء مشروعیت نهادی خود به منظور بهره برداری بیشتر از فرصت های جدید اقتصادی ارائه شده توسط، به عنوان مثال، رسانه ها و نفوذ بازار آنها. این استراتژی مبتنی بر یک نوع تجسمی است، تصویری از بازی های ویدئویی به عنوان آثار فرهنگی، به عنوان مثال، اشیایی که اهمیت فرهنگی و زیبایی شناختی وسیع تر از صرفا یک نوع سرگرمی است. به منظور تدارک بازی ویدیویی، صنعت به بازرسان بازی ویدیویی و روزنامه نگاران متکی است. این استراتژی که ریشه در به رسمیت شناختن فرصت های بازار دارد، چالش های برخی از عقلانیت متعارف صنعت، جامعه بازیگران و دیدگاه رسانه های اصلی ارث می برد. به عنوان یک نتیجه، مشروعیت نهادی به آسانی به دست نمی آید و یا به دست نمی آورید زیرا شرایط تاریخی و وابستگی های مسیر نیز در صنایع با سرعت بالا مانند صنعت بازی های ویدئویی اهمیت دارد.