آشنایی با موضوع
الگو برداری در مدیریت یا بنچ مارکینگ این است که بهترین فرد یا سازمان شناسایی شود و از آنها برای توسعه و بهبود سازمان خویش استفاده کنیم. بنچ مارکینگ یا الگو برداری در مدیریت با شناسایی و تشخیص بهترین افراد و سازمانهای مطرح در سطح جهانی و همزمان با آن شناسایی دقیق و کامل سازمان خویش شروع می شود و با کاربرد یافته ها و نتایج بدست آمده از فرایند بنچ مارکینگ پایان می پذیرد . الگو برداری در مدیریت یا تکنیک بنچمارکینگ به عنوان یکی از ابزارها و روشهای برنامهریزی کیفیت مورد استفاده قرار میگیرد که هدف آن مقایسه کیفیت محصول پروژه در حال انجام با استاندارد و کیفیت محصول مشابه انجام شده در گذشته جهت افزایش کیفیت است.
در این صفحه، تعداد 150 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع الگوبرداری در مدیریت آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.