کاربران ایرانی در اینستاگرام و نحوه تبلیغات اشخاص مختلف در آن

کاربران ایرانی در اینستاگرام و نحوه تبلیغات اشخاص مختلف در آن

کاربران ایرانی در اینستاگرام

با توجه به عدم فیلترینگ و دسترسی به این شبکه اجتماعی پر قدرت، کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن حضور دارند و همچنین بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اقدام به معرفی کالاها و خدمات خود در این بستر نموده‌اند. برخی از شبکه های اجتماعی با توجه به اینکه دچار فیلترینگ شده اند، امکان دسترسی به آنها برای همه کاربران ایرانی فراهم نیست و برای برخی هم با کندی و سختی های خاص خود این دسترسی فراهم می شود. به همین دلیل در مقایسه با اینستاگرام موقعیت مناسبی محسوب نمی شوند. برخی دیگر از شبکه های اجتماعی نیز به تعداد اینستاگرام کاربر فعال در ایران ندارند و بنابراین باز هم نمی توانند رقیبی جدی برای آن باشند. اما به غیر از دلایلی که به آن اشاره شد ویژگی های جذاب اینستاگرام نیز باعث شده است که به طور روز افزون تعداد کاربران آن در همه جای دنیا افزایش پیدا کند و صرفا بنا به دلایل فیلترینگ آن در ایران نیست. اما اطلاعات و آمار ارقام جالبی در ارتباط با اینستاگرام وجود دارد.

آمار و اطلاعات کلی در ارتباط با اینستاگرام

احتمالا می دانید که اینستاگرام در سال 2010 برای گوشی های آیفون کار خود را آغاز نمود و بلافاصله موفقیت چشمگیری نیز به دست آورد. اینستاگرام موفق شد در مدت یک ماه در حدود یک میلیون کاربر داشته باشد این در حالی بود که فیسبوک و توییتر نزدیک به دو سال طول کشید تا به این تعداد کاربر برسند و در حدود 10 سال پیش فیسبوک این شبکه اجتماعی را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری نمود و هم اکنون ارزش آن به 100 میلیارد دلار رسیده است و سیزدهمین سایت در دنیا محسوب می شود.

روزانه به طور متوسط 200 میلیون کاربر حداقل یکی از صفحه های تجاری در اینستاگرام  را بازدید می کنند و 80 درصد کاربران در بین صفحه هایی که فالو کرده اند حتما حداقل یک صفحه تجاری وجود دارد. از سوی دیگر تا کنون 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام شناسایی شده است.

اما تعداد کاربران ایرانی که در اینستاگرام صفحه ایجاد کرده اند در حدود 24 میلیون نفر اعلام شده است که از این نظر ایران هفتمین کشور دنیا محسوب می شود و در ردیف کشورهایی مانند بریتانیا و ژاپن قرار گرفته است.

از نظر جنسیتی نیز خانم ها سهم بیشتری از آقایان در بین کاربران اینستاگرام دارند که این برتری جنسیتی خانم ها تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به غیر از آمریکا وجود دارد. از نظر سطح تحصیلات نیز 37 درصد کاربران اینستاگرام را دانشجویان تشکیل می دهند و 33 درصد نیز تحصیلات دانشگاهی دارند.

تبلیغ کسب و کارهای ایرانی در اینستاگرام

تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد خلاصه ای است از آمار جامعه ای که در اینستاگرام حضور دارند و به عنوان یکی از فعالیت های روزانه زمان مناسبی برای بررسی آخرین پست های مربوط به اشخاصی که آنها را فالو می کنند اختصاص می دهند. بنابراین این شبکه اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی در تمام دنیا برای اطلاع رسانی، تبلیغات ایجاد تغییر در نحوه مصرف و میزان استفاده اقلام مختلف و به طور کلی هر نوع تغییری که تمایل به ایجاد آن را داریم دارد.

دقیقا همین وضعیت در کشور ما و در بین کاربران ایرانی نیز وجود دارد تعداد بالای کاربران ایرانی سهم بالای کاربران جوان و تحصیل کرده از کل کاربران در ایران و همینطور میزان زمانی که این تعداد کاربر ایرانی صرف پست های اینستاگرام می کنند فرصت بسیار مناسبی است برای صاحبان کسب و کار در کشور که با هزینه های پایینی اقدام به معرفی و عرضه محصولات و خدمات خود نمایند.

اما نکته ای که در اینجا مطرح می شود، کسب و کارهای ایرانی باید بتوانند محصولات و خدمات خود را به کاربران ایرانی معرفی نمایند و بنابراین تعداد فالوورهای ایرانی این کسب و کارها اهمیت زیادی پیدا می کند. در این زمینه سرویس دهنده هایی حضور دارند که می توانند کسب و کارهای ایرانی به منظور اطلاع رسانی و بازاریابی در اینستاگرام به صورت اثربخش یاری دهند. مهمترین ویژگی خدماتی که این سرویس دهنده ها ارایه می دهند در زمینه افزودن تعداد فالوور به صفحه ها می باشد. اما نکته مهم این است که فالوورها باید حتما واقعی و ایرانی باشند تا بتوان آنها را به عنوان مشتری بالقوه و یا بازار هدف درنظر گرفت. متاسفانه به دلیل افزایش تقاضا در این زمینه توسط کسب و کارهای مختلف در کشور برخی از سودجویانی هستند که از اعتماد دیگران سواستفاده می کنند و فالوورهای مناسبی را عرضه نمی کنند. از این رو توصیه می شود که از سرزیس دهنده هایی در این زمینه خدمات گرفته شود که بتوانند واقعا فالوورهای واقعی که حتما ایرانی باشند به صفحه شما اضافه نمایند. مورد دیگر هم اینکه در بین سرویس دهنده هایی که خدمات با کیفیت ارایه می دهند نیز هستند مواردی که این فالوورها را با قیمت های گرانی عرضه می کنند و از این طریق سودجویی می نمایند. بنابراین انتظار می رود از صاحبان کسب و کار در این زمینه دقت عمل بالایی داشته باشند و علاوه بر اینکه کیفیت فالوورهایی را خریداری می نمایند با دقت مورد بررسی قرار دهند و در ارتباط قیمت خدمات پیشنهادی نیز با در دست قیمت های موجود، از بین سرویس دهنده هایی که خدمات با کیفیت ارایه می دهند، گزینه ای را که بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد، انتخاب نمایند.

 

فالوور ارزان و ایرانی

این سرویس دهنده به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید فالوور در کشور، با ارزان ترین قیمت در بین رقبای خود اقدام به افزایش تعداد فالوورهای صفحه شما خواهد کرد و قیمت مناسب یکی از مهمترین مزایای فالوورپرو می باشد. برای اثبات این ادعا شما می توانید 5000 تومان تعداد 200 فالوور واقعی به جمع فالوورهای خود اضافه کنید که چنین تعرفه ای تقریبا تکرارشدنی نیست. ویژگی دیگر امکان ارایه سفارش به صورت 24 ساعته است و پشتیبانی 24 ساعته نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات فالوورپرو می باشد.

بنابراین پیشنهاد ما این است که برای ایجاد تغییر مثبت در نتایجی که تاکنون به دست آورده اید، فقط کافیست که تنها یکبار از خدمات سایت فالوورپرو استفاده نمایید. به این منظور لطفا به سایت followerpro.ir مراجعه نمایید.

 

مطالب خواندنی