شیمی استور: بازار فروش جزئی مواد شیمیایی به صورت آنلاین

شیمی استور: بازار فروش جزئی مواد شیمیایی به صورت آنلاین

کسانی که در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی فعال هستند و یا به هر نحوی با مواد شیمیایی سر و کار دارند حتما به این برخورد کرده اند که در بازار ایران شرکت های معدودی وجود دارند که ترکیبات شیمیایی مختلف را به صورت خرده می فروشند. البته این نکته را نباید با مواد شیمیایی آزمایشگاهی مقایسه نمود ، زیرا در حال حاضر هستند سایت ها و شرکت هایی که ترکیبات آزمایشگاهی ساخت شرکت های معتبر جهانی مانند مرک ، سیگما و غیره را به فروش می رسانند.

شیمی استور مخصوص افراد و صنایعی است که ترکیبات شیمیایی را در گریدهایی مختلف (صنعتی، خوراکی، تصفیه آب و غیره) در مقادیر کم نیاز دارند. برندهایی که در شیمی استور محصولات خود را عرضه می کنند از برندهای معتبر جهانی و شناخته شده هستند، برخی از این برند ها عبارتند از : Shanghai Chemex, Shanghai Metex, Sundia و ... .

نحوه خرید مواد شیمیایی از شیمی استور چگونه است ؟

همانگونه که پیشتر گفته شد خرید مواد شیمیایی از شیمی استور به صورت آنلاین صورت میگیرد، شما می توانید با جستجو در موتور های جستجو و یا وارد نمودن آدرس https://shimistore.com/   در مرورگر خود به این سایت دسترسی پیدا نمایید.

مراحل خرید آنلاین مواد شیمیایی

با توجه به اینکه امروزه خرید اینترنتی محصولات مختلف بخشی از زندگی روزمره همه ما شده است، شرح مراحل خرید اینترنتی از شیمی استور ضروری نیست اما در ادامه مراحل آن مختصرا بیان می شود :

  • ابتدا سایت را باز نمایید (جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل و یا وارد نمودن مستقیم آدرس سایت).
  • در قسمت جستجو می توانید محصول مورد نظر خود را وارد کنید و سپس وارد صفحه محصول شوید.
  • در قسمت مشخصات محصول اطلاعاتی مانند وزن ، بسته بندی، قیمت ، خلوص و برند را می توانید مشاهده نمایید.
  • پس از انتخاب تعداد مورد نیاز دکمه افزودن به شبد به خرید را بزنید.
  • در این مرحله باید سبد خرید خود را باز نموده و دکمه تسویه حساب را بزنید.
  • در صفحه تسویه حساب باید اطلاعات کامل خود مانند اسم ، شماره تماس و آدرس را وارد نمایید و سپس به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد.
  • پس از انجام پرداخت از طریق درگاه بانکی ، کد رهگیری برای شما صادر شده و از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
  • در این مرحله سفارش شما توسط تیم شیمی استور پردازش شده و در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

مراحل خرید مواد شیمیایی از شیمی استور

کدام مواد شیمیایی در این فروشگاه عرضه می شوند ؟ 

هدف کلی این فروشگاه عرضه تمام محصولاتی است که در صنایع و حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، با این حال سعی شده است تا دسته بندی هایی برای دسترسی مناسب تر کاربران ایجاد شوند . این دسته بندی ها به شرح زیر هستند:

مواد شیمیایی صنعتی

همه ترکیباتی که توسط کارخانه در گرید صنعتی تولید شده اند می توانند در این دسته بندی قرار گیرند.

حلال های شیمیایی

ترکیباتی هستند که برای حل نمودن سایر مواد و ترکیبات استفاده می شوند، مانند وایت اسپریت ها ، تولوئن، زایلن، استون و غیره.

مواد شیمیایی صنایع غذایی

انواع طعم دهنده ها، نگهدارنده های غذایی و رنگ های خوراکی مورد استفاده در غذاهای آماده، کنسروها، نوشیدنی ها و ... .

مواد شیمیایی تصفیه آب

ترکیباتی که در مراحل مختلف تصفیه آب مانند حذف یون ها و ضدعفونی کردن  استفاده می شوند. از اسن مواد می توان به پلی الکترولیت ها ، ادتا ، آنتی اسکالانت ها و تولیل تری آزول اشاره کرد.

ترکیبات شیمیایی شوینده ها

صابون های جامد و مایع و پودرهای شوینده، ضد عفونی کننده ها، جرمگیر ها، وسایل بهداشتی و آرایشی همگی در ساختار خود مواد شیمیایی هستند.

مواد شیمیایی کشاورزی

مانند کودهای شیمیایی و تقویت کننده های گیاهی، حشره کش ها آفت کش ها.

مواد اولیه شیمیایی صنایع دارویی

ترکیباتی که در تولید محصولاتی مانند :

  • داروهای انسانی
  • داروهای حیوانی
  • مکمل ها و ویتامین ها
  • تجهیزات درمانی زخم، پماد سوختگی

استفاده می شوند.

جمع بندی:

گروه شیمی استور در کنار معرفی و فروش مواد شیمیایی بی واسطه و  به صورت آنلاین در نظر دارد با تولید مقالات تخصصی و آموزشی، در زمینه محصولات شیمیایی و کاربردهای آنها، بانک اطلاعات آنلاین غنی ایجاد کند. در مسیر رشد و ارتقاء دانش، مهندسین شیمی تحقیقات و آزمایش های فراوان انجام داده و نتایج تحقیقات خود را در قالب مقالات علمی در سایت شیمی استور در اختیار دانشجویان و محققان قرار می دهند. این گروه در تلاش است پل ارتباطی برای شرکت ها، صنایع و کارخانجات، دانشگاه ها ، آزمایشگاه ها و تمامی حوزه های وابسته جهت خرید اینترنتی مواد شیمیایی اولیه فراهم کند.

مطالب خواندنی