در جزیره کیش کجا اقامت کنیم؟!

در جزیره کیش کجا اقامت کنیم؟!

جزیره کیش و آب و هوای مطبوعش، باعث می­شود که مسافران فراوانی در فصول مختلف سال به این جزیره زیبا و مدرن سفر کنند. وجود تفریحات مختلف اعم از تفریحات آبی مانند قایق سواری و جت اسکی و همچنین تفریحات هیجانی مانند شهربازی و کارتینگ و همچنین وجود جاذبه ­های گردشگری و تاریخی متعدد، باعث شده تا این جزیره به لحاظ گردشگری برای مسافران بسیار جذاب باشد. حال ما در این مقاله قصد داریم سه تا از هتل­های معروف جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به نگین خلیج فارس سفر کرده و اقامتی داشته باشید، این هتل­ها را نیز برای اقامت در نظر بگیرید. در پایان به شما خواهیم گفت که از چه طریقی می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل شایگان

یکی از شناخته­ شده‌ترین هتل­های این جزیره، هتل شایگان کیش می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و در ۴ طبقه و ۲ ساختمان، مجموعا ۱۳۰ اتاق و سوئیت دارد، در بلوار رودکی کیش در قسمت شرقی این جزیره قرار گرفته است. برخی از اتاق­های این هتل چشم­انداز فوق­العاده­ای رو به ساحل و دریا دارند، البته از این هتل تا ساحل فاصله خیلی کمی هست و می­توانید با ۱۰ دقیقه پیاده­روی، خود را به ساحل برسانید. این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و از امکانات آن می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و فضای بازی برای کودکان اشاره کرد. هتل شایگان در نزدیکی پارک شهر قرار دارد و می­توانید خود را خیلی راحت به این پارک رسانده و از رانندگی در پیست کارتینگ و بازی در شهربازی هایلند لذت ببرید.

هتل میراژ

هتل ۵ ستاره میراژ یکی از نوسازترین هتل­های کیش می­باشد. هتل میراژ کیش که در سال ۱۳۹۷ با ۸ طبقه و ۱۷۷ اتاق و سوئیت در قسمت شرقی جزیره کیش و در بلوار دریا ساخته شده است، یکی از محبوب­ترین هتل­های این جزیره می­باشد. برخی از اتاق­های این هتل به دریا و برخی به خیابان دید دارند. از امکانات هتل می­توان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین آلاچیق برای وقت گذرانی­های عصرانه اشاره کرد. از این هتل تا ساحل مرجان فاصله خیلی کمی هست. همچنین می­توانید با پای پیاده خود را به مرکز خرید ونوس و یا زیتون برسانید و خریدهای­تان را انجام دهید.

هتل پارمیدا

یکی دیگر از این هتل­ها، هتل پارمیدا کیش می­باشد که در بلوار رودکی و در قسمت شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره با ۴ طبقه و ۸۱ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. از خوبی­های این هتل، نزدیکی به پیست کارتینگ جزیره کیش و شهربازی هایلند می­باشد. البته اگر قصد خرید هم داشتید، می­توانید خود را خیلی سریع به مرکز خرید زیتون برسانید.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هر یک از هتل­هایی که معرفی کردیم، کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و نام این هتل­ها و یا نام جزیره کیش را در قسمت هتل­ها، جستجو کنید. شما با تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن، لیست پیشنهادی هتل­های مختلف اسنپ تریپ را دریافت نموده و می­توانید با مقایسه آنها و همچنین فیلتر کردن­ آنها بر اساس معیارهای مختلفی مانند قیمت، تعداد ستاره هتل و ...، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

مطالب خواندنی