یادگیری زبان به سبک جدید با مکتب لایو

یادگیری زبان به سبک جدید با مکتب لایو

برای یادگیری زبان بارها در کلاس‌های مختلف زبان ثبت نام کرده‌اید، ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ از کودکی دغدغه یادگیری زبان را داشته‌اید؟ با اینکه مرتب به کلاس‌های زبان رفته‌اید، ولی همچنان زبانتان خوب نیست و خیلی چیزها را فراموش می‌کنید؟ چاره کار شما، یادگیری زبان با مکتب لایو است.

بسیاری از افراد یادگیری زبان را دنبال می‌کنند، ولی بنا به انتخاب روش نادرست، دلزده شده و از ادامه راه منصرف می‌شوند. برخی دیگر به دلیل مشکلات و گرفتاری‌هایشان، فرصتی برای یادگیری زبان ندارند. شاید عده‌ای بخاطر اینکه مسافت کلاس‌های زبان از محل سکونتشان دور است، امکان یادگیری نداشته باشند.

اما آیا باید تسلیم شد؟ یعنی باید یادگیری زبان را به همین سادگی فراموش کنید؟ جواب منفی است. باید به دنبال یک سبک جدید برای آموزش زبان خود باشید. مکتب لایو شرایطی را فراهم کرده تا دیگر نگران یادگیری زبان‌های خارجی نباشید. می‌خواهید بدانید چطور؟ در ادامه به شما خواهیم گفت ...

چرا یادگیری زبان انقدر مهم است؟

همانطور که می دانید، یادگیری زبان در زندگی بسیار مهم است. امروز مانند گذشته نیست که بدون دانش زبان، بتوانید با تکنولوژی‌های جدید روبرو شوید. در هر جمعی صحبت از یادگیری زبان است و کسانی که زبان می‌دانند، جزو افراد شاخص شناخته می‌شوند. افرادی که مسلط به یک یا چند زبان خارجی هستند، نسبت به سایرین در سطح بالاتری قرار می‌گیرند و فرصت‌های شغلی و موقعیت‌های اجتماعی بهتری را کسب می‌کنند.

سال‌هاست که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای برقراری ارتباط میان ملیت‌های گوناگون، استفاده می‌شود. بنابراین اغلب محصولات و خدمات با این زبان عرضه می‌شوند. کافیست یک وسیله جدید بخرید، خواهید دید که در دفترچه راهنمای آن، توضیحات و عملکرد دستگاه هم به زبان کشور سازنده و هم به زبان انگلیسی نوشته شده است.

از طرفی اینترنت به عنوان دهکده جهانی مورد استفاده تمام مردم جهان است. جدیدترین اطلاعات علمی در اینترنت به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و اگر زبان بلد نباشید، از این اطلاعات سودمند، بی نصیب می‌مانید.

اگر زبان انگلیسی را ندانید، از همه دانش‌ها، تکنولوژی‌ها و اطلاعات مفید روزمره عقب می‌مانید و نمی‌توانید پیشرفت کنید. در مقابل اگر زبان‌های خارجی را بدانید، می‌توانید در شرکت‌های بین المللی، کمپانی‌های بزرگ و به طور کلی مشاغل ایده آلی، کار کنید و درآمد بسیار بالایی را کسب کنید. با کسب درآمد بالا امکان داشتن زندگی مرفه را نیز خواهید داشت.

همچنین در صورت تمایل به مهاجرت، می‌توانید به راحتی با کسب نمره بالا در امتحانات سنجش زبان، همچون آیلتس و تافل، مهاجرت بسیار خوبی را تجربه کنید و در کشورهای دیگر زندگی آسوده‌ای داشته باشید. می‌توانید در این کشورها تحصیل کنید یا به کار مشغول شوید.

اگر هم قصد مهاجرت ندارید، ممکن است به کشور دیگری سفر کنید. دانستن زبان می‌تواند در سفرهای خارجی برای شما بسیار کمک کننده باشد. شما از رزرو هتل گرفته تا گشت و گذار در سطح کشور مقصد و ... را می‌توانید با دانش زبانی خود انجام دهید.

مکتب لایو، تحقق رویای شما برای یادگیری زبان دلخواهتان

در واقع مکتب لایو سرویس جدید مکتب خونه ، برای یادگیری زبان به شکل آنلاین و با امکانات بسیار است. یک تحول بزرگ در زمینه یادگیری زبان‌های خارجی که می‌توانید در آن از بین صدها مدرس زبان، که جزو برترین اساتید کشور هستند، معلم خصوصی خود را انتخاب کنید و زبان خارجی دلخواهتان را یاد بگیرید.

خوبی مکتب لایو این است که شما می‌توانید در هر کجای این کره خاکی که هستید، در کلاس زبان مورد نظرتان شرکت کنید و هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای آن وجود ندارد. پس دیگر نگران دوری مسافت و هدر رفتن وقت و انرژی خود نخواهید بود. دیگر نیاز نیست لباس بپوشید، در ترافیک سنگین خیابان با تلاش، خود را به کلاس برسانید و مجبور باشید در ساعت مشخصی زبان را یاد بگیرید.

می‌توانید در خانه به دور از شلوغی، ویروس کرونا و آلودگی هوا، زبان را با جدیدترین آموزش‌های روز دنیا یاد بگیرید. آموزش‌هایی که توسط اساتید حرفه‌ای ارائه می‌شوند و بیشترین بازخورد را برای زبان آموزان سراسر جهان دارند.

اگر هنوز تردید دارید که در کلاس مجازی زبان مکتب لایو شرکت کنید، می‌توانید از جلسه آموزشی رایگان استفاده کنید. جلسه آزمایشی زبان به این شکل است که شما یک جلسه را در کلاس با حضور استاد، می‌گذرانید و در صورتی که رضایت داشته باشید، ثبت نام می‌کنید. به این ترتیب مطمئن هستید که تا چه اندازه مکتب لایو معتبر بوده و به زبان آموزان اهمیت می‌دهد.

همچنین در صورت لغو کلاس، هزینه کلاس به شما مرجوع شده و امکان بازگشت وجه بر خلاف همه آموزشگاه‌ها و مؤسسات زبان کشور، وجود دارد. در ضمن مکتب لایو پشتبیانی 24 ساعته دارد و می‌توانید همه سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید و پاسخ مناسب، دریافت کنید.

یادگیری زبان به سبک جدید با مکتب لایو

مکتب لایو چگونه است؟

در استفاده از مکتب لایو، شما آموزش زبان‌های خارجی را به شکل آنلاین در اختیار دارید. شما می‌توانید از میان اسامی مختلف اساتید، استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس باید به تقویم آموزشی مکتب لایو توجه کنید و ساعات و کلاس‌های خود را رزرو کنید.

از آنجایی که کلاس‌ها آنلاین برگزار می‌شوند، شما به‌راحتی می‌توانید از طریق موبایل خود، تبلت و یا کامپیوتر شخصی و لپ تاپ در کلاس‌های مد نظر خود شرکت کنید. ناگفته نماند که تمامی کلاس‌های مکتب لایو داخل خود وب سایت این مجموعه برگزار می‌شوند و نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی ندارید.

مکتب لایو، تبلور کیفیت در ارائه خدمات آنلاین زبان است. شما می‌توانید مانند میلیون‌ها زبان آموز در سراسر دنیا، زبان مورد نظرتان را با مکتب لایو دنبال کنید و مطمئن باشید که تا رسیدن به سطوح بالا و تسلط کامل، تنها نخواهید بود. همچنین اگر مدرس زبان هستید و در کار خود حرفه‌ای می‌باشید، می توانید به عنوان مدرس زبان در مکتب لایو، مشغول به تدریس شوید و به جمع مدرسان زبان مکتب لایو بپیوندید.

پس همین امروز روش‌های قدیمی یادگیری زبان را کنار بگذارید و با مکتب لایو، یادگیری زبان را به سبکی جدید و دوست داشتنی دنبال کنید. اطمینان خاطر داشته باشید که این شیوه یادگیری نه تنها شما را خسته نمی‌کند، بلکه باعث علاقه بیشتر نسبت به فراگیری زبان نیز، می‌شود.

مطالب خواندنی