صفر تا صد سفر ارزان به کیش

صفر تا صد سفر ارزان به کیش

برای سفر کیش لازم است هزینه‌های مختلفی را در نظر گرفت. از قیمت هتل و اقامتگاه گرفته تا هزینه سفر هوایی و بلیط هواپیما. به همین علت پیدا کردن بهترین زمان برای سفری ارزان و مقرون به صرفه به جزیره کیش، از نکات مهم و قابل توجه برای بسیاری از گردشگران است. در این مطلب به نکاتی اشاره شده که باعث می‌شود سفری ارزان قیمت به کیش را تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان

اگر به موقع و در زمان‌هایی که تقاضای سفر به کیش کمتر است، بلیط هواپیما را بخرید، سفرتان ارزان‌تر در می‌آید. اگر می‌خواهید خانوادگی به کیش سفر کنید، قیمت بلیط سیستمی در بسیاری مواقع مناسب‌تر خواهد بود. اگر هم سفری لحظه آخری دارید، بلیط‌های چارتری، قیمت بهتری دارند. قیمت بلیط هواپیما کیش در ماه‌های گرم تابستان مانند مرداد، و یا بعد از تعطیلات عید نوروز، کاهش دارند. برای همین می‌توانید این روزها را برای سفر در نظر بگیرید.

انتخاب بهترین روز در هفته

اگر به دنبال این هستید که بهترین روز را برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش انتخاب کنید، از تقویم قیمتی اسنپ‌تریپ می‌توانید کمک بگیرید. به طور کلی به خاطر تعطیلات آخر هفته و 5 شنبه و جمعه، پیشنهاد می‌کنیم در روزهای چهارشنبه و شنبه بلیط رفت و برگشت هواپیما را نخرید. اگر امکان سفر در طول هفته را داشته باشید، سفرتان به مراتب با قیمت بهتری تمام می‌شود.

سفر در فصل مناسب

به خاطر هوای شرجی و گرم کیش، نیمه‌ی دوم سال برای سفر مناسب‌تر است. جالب است بدانید در پاییز و زمستان قیمت بلیط هواپیما و هتل هم به نسبت ارزان‌تر است. در مرداد ماه هم هوای گرم جزیره به اوج خودش می‌رسد و با وجود کم بودن مسافران در این بازه زمانی، توصیه به سفر در این ماه به علت شدت شرجی بودن هوا خیلی نمی‌شود.

انتخاب بهترین سایت

برای اینکه از هزینه پرداختی برای هتل و اقامتگاه کیش و همچنین بلیط هواپیما مطمئن شده و با کمترین قیمت خریداری کنید، از سایت اسنپ‌تریپ استفاده کنید. اسنپ‌تریپ همواره بهترین قیمت‌ها و بیشترین تخفیف‌ها را دارد. فیلترهای قیمت، ایرلاین، و تقویم قیمتی کمک می‌کنند تا بهترین خرید را انجام دهید. مراحل خرید بلیط هواپیما کیش تهران و همچنین رزرو هتل‌های کیش در چند دقیقه و به راحتی انجام می‌شود. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ، به سرعت از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مطلع خواهید شد. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس شماست.

مطالب خواندنی