بهترین هتل‌های ساحلی کیش برای اقامت

بهترین هتل‌های ساحلی کیش برای اقامت

برخی در سفر به جزیره کیش دوست دارند نزدیک به ساحل زیبای خلیج فارس اقامت کنند. برای همین در این مطلب به سراغ معرفی بهترین هتل‌های ساحلی کیش رفته‌ایم. و در آخر، می‌توانید به راحتی و با پایین‌ترین قیمت رزرو هتل در کیش را از اسنپ‌تریپ انجام دهید.

هتل ترنج کیش

با اقامت در هتل ترنج، می‌توانید در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی اقامت کنید که بر روی آب قرار دارند. این هتل 5 ستاره، با بهترین امکانات و خدمات، اقامتی لوکس و ویژه را در جزیره برایتان رقم خواهد زد. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل ترنج کیش مانند قایق سواری، سالن بیلیارد، جت اسکی، و امکانات بازی کودکان تا رستوران و کافی‌شاپ برای مهمانان قرار گرفته. ارائه خدمات و روم سرویس 24 ساعته هم توسط پرسنل حرفه‌ای هتل انجام می‌شود.

هتل سیمرغ کیش

این هتل 3 ستاره در چند قدمی ساحل قرار گرفته. هتل سیمرغ کمی از مراکز خرید کیش دور است و به 10 دقیقه رانندگی نیاز خواهید داشت. مزیت اصلی هتل سیمرغ کیش، همان نزدیک بودن به ساحل و آرامش و دوری از شلوغی است. کافی‌شاپ و رستوران ایرانی هم برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس شما هستند. روم سرویس و خدمات خانه‌داری هم در طول اقامت به مهمانان و مسافران ارائه می‌شود.

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و معروف کیش، هتل داریوش است. با اینکه هتل داریوش کیش، هتل ساحلی محسوب نمی‌شود، اما تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد و دسترسی به آن برای مسافران راحت است. کافی‌شاپ فضای باز و رستوران ایرانی، شما را از رفتن به بیرون هتل برای صرف غذا بی‌نیاز می‌کند. تنوع اتاق و سوئیت در هتل داریوش هم بسیار بالاست؛ از اتاق‌های کابانا در محوطه باغ یا رو به دریا، و سوئیت‌های 4 نفره را می‌توان در این هتل رزرو کرد.

رزرو هتل‌های کیش

اگر به دنبال راهی راحت و سریع، برای رزرو هتل در کیش هستید، اسنپ‌تریپ سایت جامع و مناسبی است. در اسنپ‌تریپ، امکان مقایسه و بررسی هتل‌های 5 ستاره و ساحلی را باهم از نظر قیمت، کیفیت غذا، برخورد و خوش‌رویی پرسنل، امکانات و خدمات، و موقعیت مکانی دارید. علاوه بر آن، رزرو هتل کیش را برای سفرهای کاری می‌توانید از قسمت تجاری اسنپ‌تریپ انجام دهید تا از تخفیف و پشتیبانی ویژه بهره‌مند شوید. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات و تخفیف هتل‌های کیش باخبر خواهید شد. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ هم به صورت 24 ساعته در بسیاری از روزهای هفته در دسترس شماست.

مطالب خواندنی