سرمایه گذاری موفق به کمک آموزش های مجموعه شکارروند

سرمایه گذاری موفق به کمک آموزش های مجموعه شکارروند

کافی است عبارت " دوره آموزش ارز دیجیتال " را گوگل کنید، احتمالا صد ها آموزش و دوره مختلف برای شما نمایش داده شود که هر کدام از آن ها معتقد هستند، بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال را در دنیای اینترنت ارائه می کنند. این دوره ها با نام های مختلفی مانند دوره پرایس اکشن، دوره تابلوخوانی، دوره پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، انواع دوره های تحلیل تکنیکال و ... ارائه می شود. اما سوال اینجاست که به واقع کدام یک از این دوره ها کاربردی است و به درد ما می خورد. در ادامه قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم.

شناخت بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

مهمترین سوالی که در اینجا به ذهن می رسد این است که بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان بهترین این دوره ها را پیدا کرد؟ مهمترین نکته ای که باید در خاطر داشته باشید این است که همه کاربران داخلی و خارجی به انواع این دوره ها به صورت رایگان یا پولی دسترسی دارند و بسیاری از معامله گران بازار راه خودشان را به واسطه این دوره ها به بازار پیدا کرده اند. اما چالش اصلی این است که لزوما همه آن ها موفق نشده و نمی شوند.

اساسا در بازارهای اقتصادی باخت جزء اساسی آن محسوب می شود. در واقع تا زمانی که کسی ضرر نکند دیگری سودی نمی برد. بنابراین تصور این که با گذراندن یک دوره آموزشی مانند دوره پرایس اکشن قرار است خدای بازار شوید را کنار بگذارید. مهمترین فاکتوری که می تواند به شما در بازار کمک کند، تجربه شخصی خودتان است. پس مادامی که چندین سال در این بازارها حضور فعال نداشته باشید، به صرف گذراندن چند دوره نمی توانید موفقیت خاصی در این بازارها به دست بیاورید.

بر این اساس می توان به یک ویژگی بسیار مهم در مورد دوره های آموزشی موجود در سطح اینترنت پی برد. بسیاری از این دوره ها برای جذب مخاطب و خریدار از شعارهای عجیب و غریب استفاده می کنند. مثلا برخی از آن ها معتقد هستند که با استفاده از این دوره ها شما قادر خواهید بود در ماه اول به 150 درصد سود و در ماه های بعدی به بیش از 800 درصد سود برسید!!!

دوره آموزش پرایس اکشن شکارروند

اگر این مقدار سودآوری ممکن بود، خب در ابتدا باید خود مدرس این دوره ها یک مولتی میلیاردر باش. نه این که بخواهد خودش را اذیت کند و شما را به عنوان مخاطب و خریدار به سمت دوره های خود بکشاند! مهمترین ویژگی یک دوره درست آموزش ارزهای دیجیتال این است که مانند یک کلاس آکادمیک دانشگاهی باشد. در کدام کلاس دانشگاهی به شما گفته می شود که در این کلاس شرکت کنید تا به درآمدی فضایی برسید؟! هیچکدام! دوره ارزهای دیجیتال نیز درست مانند یک کلاس دانشگاهی است. تنها قرار است مفاهیمی را به شما آموزش دهد که شما به واسطه آن بتوانید راه اصلی خودتان را در بازار پیدا کنید.

دوره پرایس اکشن و پایان راه

تا اینجا دانستیم که لزوما با گذراندن یک یا چند دوره آموزشی نمی توان به موفقیت خود در بازار مطمئن بود و اگر دوره یا آموزشگاهی با قطعیت از این موفقیت سخن گفت، پیشنهاد ما این است که به طور کلی سراغ آن نروید! تا به امروز هیچ آموز یا دوره ای اختراع نشده است که بتواند تمام دانشجوهای خود را راضی کند و به صورت صد درصدی به آن ها آموزش دهد. نکته مهم دیگر این است که بسیاری از این دوره ها مبتنی بر پرایس اکشن هستند. اصولا وقتی از عنوان دوره پرایس اکشن صحبت می شود، بسیاری تصور می کنند که قرار است در این دوره ها تعداد فرمول و تحلیل تکنیکال و ... گفته شود. البته بسیاری از این دوره ها نیز بر اساس همین تصورات شکل گرفته است. اما واقعیت چیز دیگری است.

شما می توانید به صورت رایگان ده ها روش تحلیل تکنیکال و ابزارهای تحلیلی دیگر را فرا بگیرید. بنابراین اگر قرار بود با یادگیری چند ابزار تحلیلی در بازار موفق شد، احتمالا بسیاری از ما امروز چند میلیون دلار در حساب های شخصی خودمان داشتیم. آن چیزی که در کمتر آموزش ارزهای دیجیتال و یا به طور کلی در کمتر دوره های اقتصادی ما شاهد آن هستیم توجه به مفاهیم اساسی و پایه ای است. در واقع چیزی که باید این دوره ها به شما آموزش بدهند، تفکر اقتصادی و بازاری است. شما باید یاد بگیرید که چگونه در این بازارها فکر کنید و خودتان را مدیریت کنید. این ها مفاهیمی نیست که در هر دوره ای بتوان آن ها را پیدا کرد.

دوره آموزش بیت کوین

شما نمی توانید به سادگی دوره ای را پیدا کنید که در آن مفاهیم بنیادی مانند شناسایی ریسک و سود و ... وجود داشته باشد. این ها تمام مواردی است که در دوره های شکار روند وجود دارد. در واقع شما می توانید ده ها دوره تحلیلی مانند یکدیگر پیدا کنید. اما تنها یک دوره است که می تواند مفاهیم مهم اقتصادی و بازاری را بدون ادعا به شما آموزش بدهد. شما با این دوره ها قرار نیست موفقیت را لمس کنید، اما به واسطه پیدا کردن تفکر اقتصادی می توانید مسیر موفقیت را پیدا کنید. این تمایز اصلی دوره های شکار روند است.

چالشی به نام بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

اما مسئله مهم دیگر که در برخی از دوره ها به آن اشاره می شود، مسئله پیدا کردن بهترین صرافی ها در ارزهای دیجیتال است. کاربران ایرانی به خاطر نبود زیر ساخت های مناسب مالی در ایران و همچنین تحریم های مالی عملا نمی توانند به صورت مستقیم در صرافی های مطرح دنیا مانند بایننس استفاده کنند. از این رو این سوال مطرح می شود که آیا بهتر نیست از صرافی های داخلی برای حضور در این بازارها استفاده کرد؟ این سوالی است که مدرسین دوره های شکار روند سعی کرده اند به صورت منطقی و درست به آن پاسخ دهند. به هر حال در این بازار نوپا هر مفهوم و هر قدم باید توضیح داده شود تا مشخص شود که شما قرار است به چه صورت در این بازار حضور داشته باشید. ایجاد یک تفکر اقتصادی و آموزش مسیر موفقیت مهمترین هدف دوره های شکار روند محسوب می شود.

مطالب خواندنی