زیباترین اقامتگاه‌های سنتی کاشان

زیباترین اقامتگاه‌های سنتی کاشان

اگر قصد دارید سفری به شهر اصفهان داشته باشید، حتما چند روز اقامت در شهر زیبا و تاریخی کاشان را نیز در برنامه خود بگنجانید. این شهر که از تاریخی­ترین شهرهای ایران است، هر ساله علاقمندان زیادی را به خود جذب می­کند، خصوصا در فصل گلاب­ گیری. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از بهترین اقامتگاه­های سنتی کاشان را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید هر یک از این اقامتگاه­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

سرای عامری ها

کاشان یکی از پربارترین شهرهای ایران به لحاظ وجود اقامتگاه­های سنتی زیباست. یکی از این اقامتگاه­ها، سرای عامری‌ها کاشان می­باشد. این اقامتگاه حوالی خیابان علوی کاشان و در بافت سنتی این شهر قرار دارد و از قدیمی­ترین خانه­های کاشان می­باشد. این اقامتگاه همانطور که از اسمش پیداست، در گذشته متعلق به خاندان عامری­ها این شهر بوده و پس از چندین مرتبه بازسازی، در سال ۱۳۹۳ با ۳۸ اتاق افتتاح شد.

اقامتگاه سنتی خانه منوچهری

یکی دیگر از اقامتگاه­های زیبا و دوست داشتنی این شهر، اقامتگاه سنتی خانه ی منوچهری کاشان می­باشد. خانه­ای که بعد از بارها مرمت و بازسازی، در حال حاضر تبدیل به اقامتگاه شده و از مسافران پذیرایی می­کند، قدمتی ۴۰۰ ساله دارد. این اقامتگاه در دو فاز مختلف ساخته شده که این دو فاز فاصله زیادی باهم ندارند و مجموعا ۲۰ واحد اقامتی در این اقامتگاه وجود دارد. از این اقامتگاه تا باغ فین کاشان با ماشین حدود بیست دقیقه راه است.

اقامتگاه سنتی خانه مرشدی

آخرین اقامتگاهی که در شهر کاشان می­خواهیم به شما معرفی کنیم، اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان است. بنای این اقامتگاه که در خیابان ملا حبیب اله شریف و کوچه­های حوالی آن قرار گرفته است، حدود ۲۵۰ سال قدمت دارد و با چندین مرتبه بازسازی، به شکل فعلی درآمده است. حیاط باصفای این اقامتگاه، روح شما را تازه خواهد کرد. یکی از نکات جالب این اقامتگاه این است که شما می­توانید در خانه مرشدی، سوئیت­های با آشپزخانه رزرو کنید و خودتان آشپزی کنید. از این اقامتگاه تا خانه بروجردی­ها و طباطبایی­ها فاصله زیادی وجود ندارد.

رزرو اقامتگاه در کاشان

هر زمان تمایل داشتید به شهر تاریخی کاشان سفری کنید و از اقامتگاه­های آن رزرو کنید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام کاشان را در قسمت هتل جستجو کرده و تاریخ ورودتان به اقامتگاه و خروج از آن را تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ تمام هتل­ها و اقامتگاه­های کاشان را برای شما نمایش می­دهد که می­توانید با بررسی و مقایسه آنها، اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را نهایی کنید.

مطالب خواندنی