ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال

ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال

تصویر کلی مربوط به تماشای فیلم و با لوگو یا آدرس سایت ناب

تا حالا شده که به دنبال فیلم‌های منتشر شده یک شخص خاص باشید؟ فیلم‌های جدید رو دیر میتونی پیدا کنی؟ تا حالا خواسته اید که مجموعه‌ای از فیلم و سریال خارجی و ایرانی را به صورت رایگان دانلود کنید؟ علاقه به فیلم زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده داشته و یا دوبله فارسی را ترجیح می‌دهید؟ جواب این سؤال‌ها و نیز بسیاری از سؤال‌های دیگر تنها با وارد شدن به وبسایت ناب مووی داده خواهد شد.

وبسایت ناب مووی به عنوان یک مرجع دانلود سریال و فیلم خارجی و ایرانی تمامی محتواهای جدید را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تمامی فیلم‌ها ادامه دارد و نیز تمامی قسمت‌های آنها به صورت دانلود رایگان و با دوبله فارسی در سایت قرار داده شده است. فیلم‌های 2021 و نیز سریال 2021 در ژانر‌های متفاوت در سایت ناب مووی قرار داده شده است که کاربران بتوانند با لینک مستقیم و به صورت رایگان به دانلود محتوای مورد نظر خود بپردازند.

سایت ناب مووی مرجع قانونی دانلود فیلم جدید 2022 و سریال 2022 می‌باشد. محتواهایی که قرار است در سال 2022 به انتشار برسند در سایت ناب مووی معرفی شده اند که هریک از فیلم‌ها و سریال‌ها دارای محتوای خاص خود در پست مورد نظر هستند. شما با وارد شدن پست هریک از فیلم‌ها و سریال‌های به زودی قادر خواهید بود که تریلر رسمی مربوط به آن فیلم و سریال را مشاهده کرده و توضیحاتی لازم در رابطه با آن را مطالعه کنید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی هایی که وبسایت ناب مووی از آن برخوردار است، پخش آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید که فیلم‌ها و سریال‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. در قسمت پخش آنلاین این ویژگی برای شما در نظر گرفته شده است که زیرنویس فیلم و یا قسمت‌های یک سریال را فعال کرده و یا غیر فعال سازید. از دیگر امکانات می‌توان به انتخاب کیفیت مورد نظر خود برای مشاهده فایل اشاره کرد. استریم آنلاین سایت از سرعت بالایی برخوردار بوده و در هنگام مشاهده محتوا هیچگونه لگ و افت کیفیتی مشاهده نخواهد شد.

معرفی دسته‌های موجود در سایت ناب مووی

  • دانلود فیلم‌های 2021: سایت ناب مووی بیشترین تمرکز خود را بر این امر قرار داده است که کاربران بتوانند جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های سال 2021 را در اختیار داشته باشند. به این صورت کاربران فیلم‌های 2021 و نیز سریال‌های 2021 در ژانر‌های متفاوت را در اختیار داشته و بنابر سلیقه خود قادر خواهند بود که به انتخاب محتوا مورد نظر پرداخته و به تماشای آن بپردازند. تمامی محتواهای سال 2021 اعم از فیلم هندی 2021، فیلم خارجی 2021 و... به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده قرار داده شده است.
  • دانلود فیلم دوبله فارسی: بسیاری از فیلم‌های 2021 پس از به انتشار رسیدن کیفیت‌های عالی آنها، در ابتدا به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و سپس به صورت دوبله فارسی به روی سایت قرار داده شدند. از جمله محتواهایی که به صورت دوبله فارسی به روی سایت قرار داده شده اند می‌توان به فیلم‌های زیر اشاره کرد. البته ناگفته نماند که نسخه‌های زبان اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده نیز در دسترس می‌باشند که کاربران بتوانند بنا بر سلیقه خود هریک را انتخاب کنند.
  1. دانلود فیلم ونوم 2 بگذارید کارنیج بیاید + پخش آنلاین فیلم: این فیلم به صورت دوبله فارسی اختصاصی در سایت ناب مووی قرار داده شده است. در خلاصه داستان فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید آمده است که: ادی براک در تلاش است تا با زندگی جدید خود به عنوان میزبان سمبیوت بیگانه (ونوم) سازگار شود که به او توانایی‌های فوق بشری می‌دهد تا یک مراقب مرگبار باشد. حال براک باید که در مقابل دشمنی سرسخت بایستد. علاوه بر آنکه کارناژ از قدرتی بالا برخوردار می‌باشد، میزان آن نیز شخصی قاتل با خوی وحشیانه می‌باشد.

  1. دانلود فیلم ترسناک بدخیم + پخش آنلاین فیلم: پس از به انتشار رسیدن فیلم ترسناک بدخیم و نیز در دسترس قرار گرفتن کیفیت‌های عالی این فیلم، نسخه‌های دوبله فارسی به صورت اختصاصی و در سه کیفیت متفاوت به روی سایت قرار داده شدند. ناگفته نماند که نسخه‌های زبان اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده نیز در دسترس می‌باشند. این فیلم به کارگردانی جیز وان که او را می‌توان بهترین خالق فیلم‌های ترسناک نام گذاری کرد تولید شده است. در خلاصه داستان فیلم ترسناک بدخیم آمده است که: مدیسون با تصورات تکان دهنده‌ای از قتل‌های وحشتناک فلج می‌شود. پس از آنکه وی متوجه می‌شود رویا هایی که مشاهده میکند، رویا نبوده و واقعیت می‌باشند عذاب وی چند برابر خواهد شد. حال او باید به خود آمده و در برابر این وحشت ایستادگی کند.
  2. دانلود فیلم ترسناک نفس نکش 2 + پخش آنلاین دوبله فارسی فیلم: این فیلم قسمت دوم فیلم نفس نکش می‌باشد که قسمت اول آن در سال 2016 به انتشار رسید. فیلم نفس نکش 2 به سه صورت زبان اصلی، زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی اختصاصی به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است. این فیلم 98 دقیقه بوده و توانسته که از دید کاربران امتیاز 6.1 را به خود اختصاص دهد. دوبله فارسی قرار داده شده از فیلم نفس نکش 2 در سه کیفیت متفاوت می‌باشد که کاربران بنابر نظر خود قادر به دانلود هریک از این کیفیت‌ها خواهند بود.
  3. دانلود فیلم اتاق فرار 2 + پخش آنلاین فیلم: فیلم اتاق فرار 2 محصول سال 2021 کشور آمریکا به مدت زمان 88 دقیقه می‌باشد که توانسته در نظر کاربران امتیاز 5.8 از 10 را به خود اختصاص دهد. لینک‌های دانلود دوبله فارسی در سه کیفیت متفاوت + پخش آنلاین در سایت ناب مووی قرار داده شده است. اگر به فیلم‌های زبان اصلی دارید، باز هم شما قادر خواهید بود که فیلم‌ها را به صورت زبان اصلی و یا زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: شش نفر از افرادی که قبلا در اتاق فرار توانسته اند جان سالم به در ببرند، بار دیگر در کنار یکدیگر جمع خواهند آمد. حال آنها میبایست که هر آنچه میان آنها مشترک بوده و باعث زنده ماندن آنها می‌شود را کشف کنند. آیا آنها موفق خواهند بود؟

  1. دانلود فیلم زمانی برای مردن نیست + پخش آنلاین: فیلم جیمز باند زمانی برای مردن نیست محصول سال 2021 کشور‌های آمریکا و انگلستان می‌باشد که 163 دقیقه بوده و توانسته از نظر کاربران امتیاز 7.6 از 10 را به خود اختصاص دهد. لینک‌های دانلود دوبله فارسی در سه کیفیت متفاوت + پخش آنلاین دوبله فارسی در دسترس می‌باشد. داستان  فیلم زمانی برای مردن نیست No Time To Die مدت زمان کوتاهی پس از اتفاقات پایانی فیلم Spectre در سال ۲۰۱۵ را روایت میکند. پس از کشتن پدرش در جریان یک بهمن، بلوفلد یا همان فرانتس اوبرهاوزر، در نقش رهبر یک سازمان تروریستی به نام Spectre به دنبال خرابکاری‌های بزرگ و انتقام است. بدنبال امتناع باند از کشتن او در پایان فیلم قبلی، بلوفلد دستگیر شده و جیمز باند نیز همراه با عشقش دکتر مادلین سوان که لیا سیدو، بازیگر فرانسوی، نقش او را بازی می‌کند در افق محو شدند. به گفته سیدو، داستان فیلم جدید جیمز باند نیز از همینجا آغاز می‌شود.

  • دانلود فیلم هندی 2021 و 2022 : سایت ناب مووی جدید‌ترین فیلم‌های هندی سال 2021 را به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار کاربران خود قرار داده است. همانگونه که اشاره کردیم شما قبل از دانلود محتوای مورد نظر خود قادر خواهید بود که به تماشای تریلر رسمی آن فیلم پرداخته و یا خلاصه داستان مربوط به آن را مشاهده کنید. لینک‌های imdb مخصوص هر فیلم نیز در پست آن فیلم قرار داده شده است که به منظور دریافت اطلاعاتی کامل در رابطه با بازیگران و کارگردان هر فیلم به آن صفحه مراجعه کنید. تمامی فیلم‌های هندی 2021 و نیز قدیمی‌تر که به روی سایت ناب مووی قرار داده میشوند به صورت زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی می‌باشند. تمامی فیلم‌های هندی در ژانر‌های ترسناک، درام، کمدی، اکشن، علمی تخیلی و... در دسته فیلم‌های هندی به روی سایت ناب مووی قرار داده شده اند. از جمله فیلم‌های هندی که توانسته اند در نظر کاربران امتیازی بالا‌تر از 8 از 10 را به خود اختصاص دهند می‌توان به فیلم‌های زیر اشاره کرد:
  1. دانلود فیلم هندی دکتر وارون: این فیلم که محصول سال 2021 کشور هندوستان می‌باشد توانسته در نظر کاربران امتیاز 8.6 از 10 را به خود اختصاص دهد. فیلم دکتر وارون 148 دقیقه بوده و در سه کیفیت متفاوت به همراه زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین در سایت ناب مووی قرار داده شده است.
  2. دانلود فیلم هندی وصیت عجیب 2021: این فیلم که محصول سال 2021 کشور هندوستان می‌باشد، 97 دقیقه بوده و توانسته که در نظر کاربران امتیاز 8.3 از 10 را به خود اختصاص دهد. ژانر‌های فیلم هندی وصیت عجیب درام و کمدی می‌باشد. این فیلم در کیفیت‌های متفاوت + پخش آنلاین به روی سایت ناب مووی به صورت رایگان قرار داده شده است.
  3. دانلود فیلم هندی سردار اودم سینگ: این فیلم محصول سال 2021 کشور هندوستان در ژانر‌های بیوگرافی، جنایی و درام می‌باشد. فیلم هندی سردار اودم سینگ 164 دقیقه بوده و توانسته که در نظر کاربران امتیاز 9.1 از 10 را به خود اختصاص دهد. لینک‌های دانلود زبان اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده + پخش آنلاین فیلم به صورت رایگان و با لینک مستقیم در سایت ناب مووی قرار داده شده است.
  4. دانلود فیلم هندی طغیان: این فیلم محصول سال 2019 کشور هندوستان در ژانر درام می‌باشد که توانسته در نظر کاربران امتیاز 8.7 از 10 را به خود اختصاص دهد. این فیلم 121 دقیقه بوده و در کیفیت‌های متفاوت به همراه پخش آنلاین فیلم در دسترس کاربران می‌باشد.
  5. دانلود فیلم هندی ناراپا: این فیلم محصول سال 2021 کشور هندوستان در ژانر‌های اکشن و درام می‌باشد. فیلم ناراپا توانسته که در نظر کاربران امتیاز 8.2 از 10 را به خود اختصاص دهد. فیلم هندی جدید ناراپا 153 دقیقه می‌باشد. نسخه زیرنویس فارسی چسبیده در سه کیفیت متفاوت به همراه پخش آنلاین فیلم به روی سایت ناب مووی در دسترس می‌باشد.
  • دانلود سریال 2021 و 2022: از دیگر دسته هایی در سایت ناب مووی قرار دارد می‌توان به دانلود سریال خارجی و ایرانی اشاره کرد. تمامی سریال‌های 2021 به روی سایت ناب مووی قرار داده شده اند. امکان دارد که شما علاقه به سریالی داشته باشید و اما نتوانید تمامی فصل‌های آن سریال را به صورت کامل پیدا کنید. سایت ناب مووی تمامی سریال‌های خارجی را به صورت کامل در خود گنجانده است. شما قادر خواهید بود که در صفحه مربوط به دانلود فصل اول هر یک از سریال‌های مورد نظر خود با لینک‌های مرتبط قرار داده شده به صفحه فصل‌های دیگر سریال رفته و به دانلود قسمت‌های مورد نظر خود بپردازید. اگر بخواهیم برخی از سریال‌های قرار داده شده به روی سایت را معرفی کنیم، می‌توان به دانلود سریال‌های زیر اشاره کرد:
  1. سریال ویچر فصل دوم با دوبله فارسی: البته سریال هر دو فصل سریال ویچر به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است که فصل اول سریال ویچر با زیرنویس فارسی چسبیده و فصل دوم سریال ویچر با دوبله فارسی قرار داده شده اند. تمامی قسمت‌های سریال ویچر فصل 2 در سه کیفیت متفاوت دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و زبان اصلی + پخش آنلاین به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است.
  2. دانلود سریال هاکای: سریال هاکای که محصول سال 2021 کشور آمریکا می‌باشد توانسته در نظر کاربران امتیاز 8.1 از 10 را به خود اختصاص دهد. تمامی قسمت‌های سریال شاهین به صورت زبان اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده + پخش آنلاین به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است.
  3. دانلود سریال خانه کاغذی تمامی فصل ها: خانه کاغذی فصل پنجم با زیرنویس فارسی چسبیده به همراه پخش آنلاین هر قسمت با کیفیت بالا در سایت ناب مووی قرار داده شده است. علاوه بر امکان دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی شما قادر خواهید بود که به دانلود فصل‌های دیگر خانه کاغذی نیز به صورت رایگان و با لینک مستقیم بپردازید.
  4. دانلود سریال بازی مرکب: بازی مرکب که محصول سال 2021 کشور کره جنوبی تحت لیبل نتفلیکس می‌باشد توانسته در نظر کاربران امتیاز 8.3 از 10 را به خود اختصاص دهد. هر قسمت از این سریال 60 دقیقه می‌باشد. این سریال که تنها فصل اول آن به انتشار رسیده است توانست که در دنیا سر و صدایی عجیب را ایجاد کرده و تماشاگران بسیاری را به سمت خود بکشاند. سریال بازی مرکب در ژانر‌های اکشن، درام و ماجراجویی به انتشار رسیده است. تمامی قسمت‌های این سریال در کیفیت‌های متفاوت و نیز در نسخه‌های مختلف زبان اصلی و زیرنویس فارسی چسبیده + پخش آنلاین به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است.
  5. دانلود سریال اهل جهنم و یا عازم جهنم: این سریال محصول سال 2021 کره جنوبی در ژانر‌های جنایی، درام و فانتزی می‌باشد که توانسته در نظر کاربران امتیاز 6.8 از 10 را به خود اختصاص دهد. این سریال شامل 6 قسمت بوده که تمامی قسمت‌های آن به همراه زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین هر قسمت به صورت جداگانه در صفحه مخصوص سریال اهل جهنم به روی سایت ناب مووی قرار داده شده است.

وبسایت ناب مووی و دانلود فیلم جدید 2022

در این مطلب بر این امر بودیم که برخی از دسته‌های پرطرفدار سایت ناب مووی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. سایت ناب مووی به عنوان مرجع دانلود فیلم و سریال 2021 و 2022 شامل دسته‌های بسیاری بوده که در این مطلب تنها سه دسته را توانستیم به شما معرفی کنیم. دانلود فیلم جدید همواره از جمله مهم‌ترین عنوان‌های شناخته شده در سایت ناب مووی می‌باشد. حقیقت امر بر این است که تمرکز اصلی وبسایت ناب مووی منتشر کردن جدیدترین محتوا‌ها می‌باشد.

با وارد شدن به صفحه اصلی سایت تمامی فیلم‌ها و سریال‌های به انتشار رسیده در سال 2021 نمایش داده خواهند شد. کاربران قادر خواهند بود که جدید‌ترین فیلم‌های سال 2021 و سریال‌های سال 2021 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنند. پست‌های مربوط به دانلود فیلم‌های جدید 2022 که قرار است به انتشار برسند در سایت ناب مووی به عنوان پست‌های به زودی قرار داده شده اند که کاربران بتوانند به تماشای تریلر‌های رسمی این محتوا‌ها پرداخته و یا مطالبی در رابطه با این محتوا‌ها را مطالعه کنند.

به صورت کلی می‌توان گفت که اگر علاقه به یک سایت کامل از نظر دانلود فیلم و سریال جدید و قدیمی دارید، وبسایت ناب مووی می‌تواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد. فضای کاربری سایت ناب مووی به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به محتوا مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. رنگ هایی که در طراحی سایت ناب مووی به کار رفته شده است چشم را آزار نداده و یک تم زیبا نمایش داده خواهد شد. لینک‌های دانلود نسخه‌های متفاوت دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و زبان اصلی به صورت جداگانه قرار داده شده و نیز قسمت پخش آنلاین با رنگی دیگر نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر آنکه شما به جدید‌ترین محتوا‌ها دسترسی خواهید داشت، در فضایی زیبا به جست و جو در رابطه با محتوای مورد نظر خود خواهید پرداخت. (امیدواریم که مطالب ارائه شده مورد پسند شما بوده و تاثیری مفید داشته باشد)

مطالب خواندنی