راهکار‌های نوین سرمایه گذاری با ارز‌های دیجیتال و پرفکت مانی

راهکار‌های نوین سرمایه گذاری با ارز‌های دیجیتال و پرفکت مانی

بازار ارز‌های دیجیتال یکی از پر بازده‌ترین بازار مالی سال‌های اخیر است. عدم نیاز به مراجعه ی حضوری یکی از بزرگترین مزایای بازار ارز‌های دیجیتال است. شما می‌توانید تمام نیاز‌های خود به خرید و فروش در بازار ارز‌های دیجیتال را تنها با دسترسی به اینترنت پرسرعت به انجام رسانید. در بازار ارز‌های دیجیتال هیچگونه محدودیتی برای افراد از نظر موقعیتی جغرافیایی وجود ندارد. البته گاها تحریم هایی توسط شرکت هایی خاص اعمال می‌شود که می‌توان آن را با برخی تمهیدات دور زد.

هم اکنون همه ی افراد در همه ی نقاط جهان می‌توانند به سرمایه گذاری و خرید و فروش رمز ارز‌ها بپردازند. این امکان توانسته است افراد زیادی را به این بازار بکشاند. هر فردی با یادگیری اصول و قواعد می‌تواند درآمد خوبی از خرید ارز دیجیتال و یا فروش و نگه داری آن به دست آورد. امکان کسب سود عادلانه برای همه ی شهروندان یکی از نکات مثبت بی نظیر بازار ارز‌های دیجیتال است.

از دیگر مزایای بازار ارز‌های دیجیتال این است امکان کلاهبرداری در آن به شدت پایین است. با الگوریتم هایی که در بازار کریپتو کارنسی اعمال شده است، امکان هک تراکنش‌ها و کلاهبرداری در سیستم تقریبا غیر ممکن شده است.تراکنش‌های رمز ارز‌ها به صورت غیر برگشت پذیر انجام می‌شود همچنین بازار ارز‌های دیجیتال یک بازار مستقل است افراد و دولت‌ها نمی‌توانند به صورت مستقل آن را تحت تاثیر قرار دهند از این رو امکان مسدود کردن این بازار وجود ندارد.

در روز‌های اخیر یکی از ارز‌های دییجتال به شدت با استقبال مواجه شده است این ارز دیجیتال پر طرفدار شیبا نام دارد.ارز دیجیتال شیبا اینو با نماد shib از نام نژاد نوعی سگ به نام شیبا اینو الهام گرفته است.این سگ نوعی سگ ژاپنی است که در بازار ارز‌های دیجیتال قاتل دوج کوین نامی‌ده می‌شود. با خرید عظیم یک نهنگ ناشناس قیمت شیبا در یک روز دو برابر شد اما قیمت این ارز تا رسیدن به قله قیمتی خود همچنان فاصله دارد. ارز دیجیتال شیبا در همین مدت بیش از 80 درصد بازدهی داشته است. باید دید این ارز دیجیتال چه میزان از افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد. به طور کلی ارز‌های دیجیتال امتحان خود برای سرمایه گذاری را به خوبی پس داده اند. اما باید به این نکته دقت کنید که یک ارز دیجیتال را در موقعیت و زمان مناسب بخرید.

تا به اینجا با یک بازار مالی گستره به نام ارز دیجیتال آشنا شدیم اما اگر بخواهید ریسک سرمایه گذاری خود را پایینتر بیاورید می‌توانید روی دلار و یورو سرمایه گذاری کنید. برای اینکار هم می‌توان از شیوه‌های سنتی خرید و نگه داری ارز (دلار و یورو) استفاده کرد و هم می‌توان از شیوه ی‌های نوین خرید ارز استفاده کرد. یکی از شیوه‌های نوین خرید دلار و یورو استفاده از وبسایت پرفکت مانی است. پس از ثبت نام در وبسایت پرفکت مانی شما می‌توانید آدرس کیف پول اختصاصی خود را جهت دریافت دلار و یورو بردارید. سپس با استفاده از این آدرس به کیف پول خودتان دلار یا یورو واریز کنید و دلار و یوروی واریزی را به اشخاص دیگر بفرستید یا در صورت نیاز به ریال تبدیل کنید. 

خدمات مربوط به خرید ارز دیجیتال یا خرید ووچر پرفکت مانی در ایران توسط صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال به انجام می رسد. خدمات صرافی‌های آنلاین به صورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه ارائه می‌شود. شما می‌توانید از هر نقطه از کشور عزیزمان به وبسایت این صرافی‌ها مراجعه کنید و ارز دیجیتال یا پرفکت مانی بخرید یکی از صرافی‌های معتبر و با سابقه صرافی آنلاین داماهی پی است. این صرافی رمز ارز‌های متعدد و انواع ووچر را به مشتریان عرضه می‌کند. شما با خرید از صرافی ارز دیجیتال داماهی پی می‌توانید از پشتیبانی آنی بهره مند شوید. تسویه حساب‌های داماهی پی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام می رسد و همکاران واحد پشتیبانی در داماهی پی به سوالات و ابهامات شما حین خرید پاسخ خواهند داد. هدف ما در داماهی پی این است که خاطره‌ای خوب از خرید ارز دیجیتال و انواع ووچر برای شما باقی بگذاریم. شما می‌توانید از مقالات مرتبط با ارز‌های دیجیتال موجود در بلاگ داماهی استفاده کنید و یا موضوعات پیشنهادی خود برای مقالات جدید را ارائه کنید.

مطالب خواندنی