تأثیر پارتیشن اداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

تأثیر پارتیشن اداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بدون شک پارتیشن‌های اداری مزایای زیادی دارند، اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که به بهبود سلامت کارکنان کمک می‌کنند. ارائه یک فضای کاری ایمن و حمایتی برای شاد نگه‌داشتن و افزایش بهره‌وری کارمندان اداری بسیار مهم است – بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به این موضوع که چگونه نصب پارتیشن‌های اداری می‌تواند به کسب‌وکارها در انجام این کار کمک کند و تأثیر پارتیشن اداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی چیست.

چگونه پارتیشن‌های اداری می‌توانند سلامت کارکنان را بهبود بخشند؟

با توجه به اینکه یک کارمند به‌طور متوسط ​​ حداقل 35.5 ساعت از هفته خود را در محل کار خود صرف می‌کند، منطقی است که کارفرمایان فضای کاری راحت ایجاد کنند که نه‌تنها موجب موفقیت بیشتر در کسب‌وکارشان شود، بلکه از رفاه کارکنانشان نیز حمایت کند.

مخصوصاً برای کارکنان اداری که مشکلات بهداشتی فراوانی در ارتباط با حضور در محل کار برایشان به وجود می‌آید. به‌خصوص با آمدن کرونا وجود یک محیط باز و دلگرم کننده که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی پشتیبانی کند به یک مسئله مبرم تبدیل شده است. پارتیشن اداری در صورت استفاده هوشمندانه می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سلامت کارکنان داشته باشد و در ادامه با برخی از مزایای پارتیشن‌های اداری آشنا خواهید شد.

مزیت پارتیشن اداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

 حریم خصوصی بیشتر

علیرغم محبوبیت دفاتر با طرح باز، مردم برای بهره‌وری به درجاتی از حریم خصوصی نیاز دارند. استفاده از پارتیشن اداری برای جدا کردن فضاهای فردی از مکان‌های مشترک به کارمندان اجازه می‌دهد بدون اینکه از همکاران اطراف خود ببرند، به کار خود ادامه دهند. همچنین وجود این فضاهای کاری اختصاصی به آن‌ها کمک می‌کند تا در صورت احساس کسالت خودشان را از دیگران جدا کنند. همچنین برای حفظ حریم خصوصی بصری می‌توانید از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید. این نوع پارتیشن‌ها حضور در یک فضای خصوصی بدون جلوگیری از ورود سطوح نور ایجاد می‌کند و تمرکز افراد را بدون اینکه کارمندان احساس دوری و انزوا کنند افزایش می‌دهد و از سلامت آن‌ها حمایت می‌کند. amazon.com یکی از نمونه‌های بارز این موضوع است.

سروصدای کمتر

یکی دیگر از جنبه‌های پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای که می‌تواند حریم خصوصی را افزایش دهد و به کارکنان کمک کند تا از حواس‌پرتی جلوگیری کنند، قابلیت کاهش نویز است. تلاش برای تمرکز در یک محیط پر سروصدا یا در حالی که مکالمه در اطراف شما جریان دارد می‌تواند منجر به استرس شود که در نهایت منجر به کاهش بهره‌وری می‌شود.

پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره عایق صدایی تا 44 دسی بل را ارائه می‌دهند و صدای پچ‌پچ و فعالیت‌ها را با موفقیت به اندازه کافی بدون ایجاد سکوت و احساس انزوا خاموش می‌کنند

فضای مشارکتی

در حالی که حفظ حریم خصوصی و کاهش حواس‌پرتی مهم هستند، انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند. حتی در محل کار، افراد می‌خواهند احساس کنند که بخشی از کل هستند و حضور و مشارکت آن‌ها ارزشمند است. پارتیشن اداری به شما این امکان را می‌دهد در حالی که فضای پرایوت دارید بتوانید به اطراف نگاه کنید و ببینید در اطراف چه اتفاقی می‌افتد.

هنگامی که کارمندان می‌توانند به راحتی با همکاران خود ارتباط برقرار کنند و احساس نمی‌کنند از فضای اداری گسترده‌تر کنار گذاشته شده‌اند، این کار روحیه آن‌ها را تقویت می‌کند و باعث می‌شود احساس کنند که عضوی از یک تیم هستند. همچنین کمک گرفتن از مدیران را برای اعضای تیم آسان‌تر می‌کند تا اینکه از کار به تنهایی احساس استرس داشته باشند.

زیبایی‌شناسی الهام‌بخش

ظاهر همه چیز نیست، اما می‌تواند بر سلامتی شما بیش ازآنچه فکر می‌کنید تأثیر بگذارد. به‌عنوان مثال، گیر افتادن در یک مکان تاریک و پر سر و صدا برای چندین ساعت در روز به‌زودی باعث می‌شود که هر کسی احساس اضطراب و دل‌تنگی کند. از طرف دیگر، پارتیشن‌های اداری می‌توانند در عین ایجاد فضایی امن و بهداشتی اتاق را روشن و مطبوع کنند.

پارتیشن‌های اداری هم شیک و هم مدرن به نظر می‌رسند و باعث می‌شود کارمندان بیشتر از جایی که کار می‌کنند احساس غرور کنند و هر روز صبح از آمدن به محل کارشان خوش‌حال باشند. همچنین می‌توانید با برند سازی یا سایر جلوه‌های رنگارنگ روی پارتیشن اداری خلاقیت به خرج دهید که به نوبه خود می‌تواند خلاقیت کارکنان را افزایش دهد.

بهبود ایمنی

ایمنی در بیشتر موقعیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و پارتیشن اداری یک انتخاب عالی برای تقسیم‌کننده‌های فضایی ایمن و قوی است. پارتیشن‌های اداری ایستاده یک گزینه عالی برای کاهش سرعت گسترش باکتری‌ها و کاهش بیماری کارکنان هستند، همان‌طور که لزوم مراقبت و اهمیت آن در طول همه‌گیری COVID-19دیده شد. پارتیشن‌های اداری امکان حرکت انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در هر کجا که نیاز دارید و می‌خواهید قرار دهید.

بهره‌وری بیشتر

هر چه به راحتی و شادی کلی کارکنانتان اهمیت دهید احتمال اینکه کارمندان به دلیل محیط اداری به مشکلات جسمی یا روانی مبتلا شوند، کمتر می‌شود و بهره‌وری آنان بیشتری خواهد شد. کاهش غیبت و حس قوی کارگروهی با روحیه بالا باعث می‌شود تا کارگران کارآمدتر و متعهدتر کار کنند که مطمئناً هر کسب و کاری خواهان آن است.

پارتیشن اداری، یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ویروس کرونا

با توجه به نحوه انتشار ویروس کرونا و میزان خطرناک بودن آن شرکت‌ها باید برای مراقبت از سلامتی کارکنان خود تدابیری بیندیشند. یکی از بهترین را‌هکارها که نیاز به هزینه زیادی ندارد استفاده از پارتیشن‌های ادای است. استفاده از پارتیشن‌های اداری بدون محدود کردن فضا ارتباط میان کارکنان را کاهش می‌دهد... انواع مختلفی از پارتیشن‌های اداری به‌صورت تک جداره و دوجداره از متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه‌ای، پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن چوبی تولید می‌شوند که قابلیت سفارشی‌سازی زیادی نیز دارند. برای سفارش پارتیشن اداری هماهنگ با طراحی داخلی فضای خود می‌توانید با شرکت‌ها متخصص طراحی فضای اداری مشورت کنید.

مطالب خواندنی