معرفی چند کتاب هنری

معرفی چند کتاب هنری

یکی از سخت­ترین کار­ها پس از ترک دانشکده هنر و اقدام به راه­اندازی کسب و کار هنری برای هنرمندان این است که دیگر از یک سیستم پشتیبان برخوردار نیستند. در مقاله معرفی کتاب هنری به بررسی کتاب­هایی خواهیم پرداخت که خواندن­شان را به هر هنرمندی توصیه می­کنیم. پس از پایان تحصیل در حوزۀ هنر تازه کار هنری یک هنرمند آغاز می­شود. ما معتقدیم که به عنوان هنرمندان هرگز نباید از یادگیری، اشتراک­گذاری و رشد دست برداریم. دانستن اینکه لازم است در مسیر خلق آثار هنری از دیگر هنرمندان الهام بگیرید یا الهام­بخش باشید ضروری است.

معرفی کتاب هنری «حفظ یک زندگی خلاقانه: مقالاتی از 40 هنرمند فعال»

در این مقاله کتاب­هایی را معرفی می­کنیم که نقش مهم و روشنگری در پیشرفت ما به عنوان هنرمند ایفا کرده و می­توانند به کار ما به عنوان خالقان آثار هنری شکل دهند. در دوران­های سخت به تقویت خلاقانه نیاز داریم و باید با دیگر هنرمندان ارتباط ثمر­بخشی برقرار نمائیم. معرفی چند کتاب­ هنری شامل معرفی کتاب­هایی است که خود آثاری هنری هستند که توسط مؤلفانی هنرمند و با درک هنری بالا برای کمک و الهام­بخشی به سایر هنرمندان تألیف شده­اند.

این کتاب متشکل از 40 مقاله است که بوسیلۀ «شارون لودن» ویرایش شده است. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های شخصی چند هنرمند فعال را ارائه می‌کند. با خواندن تجربیات آنها، جنبۀ عملی و تلخ کسب درآمد به عنوان یک هنرمند را درک می‌کنید. این داستان­ها چالش­های هنری که همۀ هنرمندان در کار­شان با آن روبرو هستند را روایت می­کنند و همچنین الهام­بخش ما در خلق آثار هنری هستند. دیدگاه­های متنوع هنرمندان در این کتاب در عین حال به طرز عجیبی صادقانه و واضح­اند.

معرفی کتاب «صید ماهی بزرگ: مدیتیشن، آگاهی و خلاقیت»

در معرفی کتاب­های هنری به کتاب «صید ماهی بزرگ» می­رسیم. این کتاب تألیف «دیوید لینچ» است. در هنگام تحسین کار یک هنرمند اغلب از خود می‌پرسیم: « این ایده‌ها چگونه به ذهن آنها خطور می­کنند؟ » دیوید لینچ به طرز جذابی خوانندگان را با فرآیند یافتن و به­کارگیری خلاقیت خودشان آشنا می­کند.

لینچ که مدت‌ها آموزگار مراقبۀ متعالی است، بینش‌های بسیار جالبی را در مورد ایجاد ایده‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب با در هم تنیدن زندگی، هنر و آگاهی، ایدۀ هنرمند رنج­کشیده را مطرح می­سازد و در عوض آن را با این ایده جایگزین می­کند که ظرفیت ذهنی و توانایی ما برای رسیدن به آرامش درونی می­تواند به عنوان بزرگترین محرک خلاقیت ما عمل نماید.

معرفی کتاب هنری «هنر و ترس مشاهدات در ارتباط با خطرات و مزایای خلاقیت هنری»

این کتاب تألیف «دیوید بایلس» و «تد اورلند» است. در معرفی کتاب هنری، «هنر و ترس» باید گفت که این کتاب یکی از آن کتاب‌هایی است که حتما باید به عنوان یک کتاب راهنمای کار و زندگی هنری از آن یادداشت­برداری کنیم و آن یادداشت­ها به دیوار اتاق­مان بچسبانیم تا هرگز دستورات آن را فراموش نکنیم.

این کتابی است که هنرمندان همچنان آن را توصیه و با آن ارتباط برقرار می­کنند. این به ترس­هایی می­پردازد که همۀ هنرمندان هنگام خلق و اتمام آثار یا قرار دادن آنها در معرض نقد دیگران با آنها مواجه هستند. کتابی مختصر، واضح و قانع­کننده است و ارزش بار­ها خواندن را دارد. خواندن این کتاب برای هر کسی که استرس­های درونی و بیرونی مانع شکوفایی خلاقیت وی شده به شدت توصیه می­شود.

معرفی کتاب «بلوک خلاق»

در معرفی کتاب­های هنری به کتاب «بلوک خلاق» می­رسیم. این کتاب نگارش «دانیله کریسا» است. کتابی جذاب و آموزنده است. دانیله کریسا در این کتاب استراتژی­های 50 هنرمند را برای شکوفایی خلاقیت و کسب الهام معرفی می­کند. این کتاب پر از تصاویر بزرگ و رنگارنگ آثار هنری بوده و چکیده­هایی را در مورد نحوۀ برخورد هنرمندانی خاص با چالش‌های دنیای هنر به ‌طرز جالب و صریحی روایت می­کند.

معرفی کتاب هنری «جهش ­کردن: ایجاد تخصصی با عنوان هنر تجسمی»

این کتاب توسط «کی لانگ» نگارش شده و از دیگر کتاب­هایی است که پیشنهاد می­شود به دقت از آن یادداشت­برداری کنید.

کی لانگ شما را از طریق گام­های عملی که باید برای ایجاد شغلی به عنوان یک هنرمند حرفه­ای بردارید، راهنمایی می­کند. این کتاب از طریق ارائۀ دستورالعمل­هایی در مورد نحوۀ تبلیغ آنلاین آثار تا بهترین شیوه‌های تجاری معاصر، به شما کمک کرده تا نسبت به ضروریات ارائۀ آثار در گالری‌ها و همچنین پلتفرم‌های جایگزین برای فروش آثار­تان کسب آگاهی کنید.

کتاب «جهش­کردن» راهنمایی مشخص برای هنرمندانی که به دنبال نمایش آثار خودشان در کنار افرادی هستند که سال­ها تجربه در این کار را دارند.

معرفی کتاب «هنر یا کار»

در معرفی کتاب هنری به کتاب «هنر یا کار» می­پردازیم. این کتاب توسط «جاناتان ملبر» و «هیثر دارسی بهانداری» تألیف شده است. اغلب هنرمندان وقتی نوبت به گالری‌ها و قراردادها می‌رسد، احساس نا­امیدی می­کنند.

این کتاب به جنبه‌های روزمرۀ اموری می‌پردازد که باید برای ادارۀ کسب ‌و کار هنری خود­تان از آنها آگاه باشید. در حالی که هیچ روش جادویی­ای برای کسب اعتبار در بازار آثار هنری وجود ندارد، کتاب هنر یا کار توصیه­هایی عملی در مورد ارائۀ حرفه­ای آثار هنری برای شما دارد.

معرفی کتاب هنری «راهنمایی برای هنرمندان: چگونه با انجام کاری که دوست دارید امرار معاش کنید»

این کتاب تألیف «جکی باتنفیلد» است. در معرفی کتاب­های هنری به اثر جکی باتنفیلد که برای هنرمندان و از دیدگاه یک هنرمند نوشته شده است، می­پردازیم؛ که به عنوان کتاب مرجع نهایی برای هنرمندان لحاظ می­شود.

این کتاب با پوشش طیف گسترده­ای از موضوعاتی که هنرمندان ممکن است در طول زندگی حرفه­ای خود با آن مواجه شوند، نمایی کلی از آنچه هنرمندان حرفه­ای برای داشتن یک حرفه موفق باید بدانند ارائه می­دهد. علاوه بر این، تعداد زیادی عکس واقعاً زیبا از آثار هنری در آن وجود دارد که متن را همراهی و از نظر بصری به درک متن کتاب کمک می­کنند.

باتنفیلد با استفاده از مثال‌های واقعی، نکاتی در مورد برنامه‌ریزی، استراتژی‌های خود-مدیریتی، تبلیغات بازاریابی و توسعۀ پورتفولیو ارائه می‌کند. هر فصل از این کتاب با «بررسی واقعیت» پایان می­یابد که در آن هنرمندان حرفه­ای در مورد موضوع مورد نظر مشاوره ارائه می­دهند.

معرفی کتاب «بنگاه هنر: راهنمای ضروری برای ایجاد شغل برای یک هنرمند»

معرفی کتاب هنری را با معرفی کتاب «بنگاه هنر» به پایان می­بریم. این کتاب تألیف «لیزا کونگدون» است. لیزا کانگدون هنر را به عنوان یک علاقه شروع و اشتیاق خود را به یک تجارت تبدیل کرد که به او اجازه می­دهد به عنوان یک هنرمند زندگی کاملی داشته باشد.

در این راهنمای عملی، او از این تجربه دست اول برای تعیین چارچوبی در جهت ارتقاء حرفۀ هنری شما به سطحی بالا­تر استفاده می­کند. این کتاب استراتژی‌ها و ابزارهای خاصی را شرح می‌دهد تا به تقویت هوش تجاری­تان کمک و ایدۀ خلاقانه شما را به یک تجارت سودآور تبدیل کند. کانگدون به جزئیات مربوط به بهترین شیوه‌ها برای بازاریابی و تبلیغ آثار هنری، بررسی دنیای گالری‌ها و مجموعه‌ داران و رسیدگی به جنبه‌های قانونی کارها می‌پردازد.

وطن بوک، سایتی برای معرفی و فروش کتاب

در نهایت خاطر­نشان می­سازیم که سایت و فروشگاه آنلاین کتاب «وطن بوک» با گسترش تکنولوژی و برای خرید راحت‌تر و مطمئن­تر کتاب توسط مشتریان و بنا به تقاضای فراوان آن‌ها از سال 1396 تأسیس شده است.

سایت وطن بوک مزایایی همچون صرفه­جویی در وقت و هزینه، خرید آسان و مطمئن، ارسال سریع، تنوع محصولات و مشاوره در زمینۀ خرید کتاب و مزایایی از این دست را در اختیار مشتریان با­فرهنگ و کتابخوان خود قرار می­دهد.

مطالب خواندنی