معرفی بهترین فیلم‌های آمیتا باچان

معرفی بهترین فیلم‌های آمیتا باچان

آمیتا باچان معروف‌ترین و کهنه کار‌ترین بازیگر هند که چهره و نام او برای ابد در ذهن‌های هر سینما دوستی حک شده است و فیلم‌های او با مضمونی اجتماعی و عاشقانه بسیار درس آموز بوده اند.

آمیتا باچان با نام کامل آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan) که بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری تلویزیونی متولد شده 11 اکتبر 1942 در هندوستان می‌باشد. این ستاره پر طرفدار جهان و هند در تویتر نزدیک به 30 میلیون دنبال کننده دارد و از چهره‌های شاخص سینمای هند و بالیوود که مانند یک پادشاه واقعی او را می ستایند. وی نخستین بازیگر هندی است که در موزه لندن تندیسش قرار دارد و ملقب به بازیگر هزاره و حتی «پدر سینمای هند» شده است. آمیتا پاچان در طول دوران هنری خود موفق به کسب دوازه بار جایزه فیر که اصلی‌ترین جایزه فیلم و سینمای هند است شده و از این نظر رکوردی دست نیافتنی دارد. سرآغاز هنرنمایی او به سال 1969 و فیلم سات هندوستانی برمی‌گردد اما فیلم‌های او همانند؛ باغبان، از نسل آفتاب، سیاه، گاهی خوشی گاهی غم و چشم‌ها برای ابد در ذهن مخاطبان ماند. تمامی فیلم‌های آمیتا باچان در دانلود فیلم هندی سایت همراه مووی با بهترین کیفیت قرار دارد و می‌توانید دانلود فیلم‌های آمیتا باچان را از طریق این سایت انجام دهید.

 

فیلم‌های آمیتا باچان

  1. دانلود فیلم زنده باد ناراسیما ردی

فیلم هندی زنده باد ناراسیما ردی یا سایرا نارسیما ردی (Sye Raa Narasimha Reddy) یک فیلم اکشن، ماجراجویی و درام محصول سال ۲۰۱۹ کشور هندوستان به کارگردانی سورندر ردی است که توسط کمپانی Konidela Production Company منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز ونکاتسوارا رائو پاروچوری و گوپالاکریشنا پاروچوری برعهده داشته و بازیگرانی چون چیرانجیوی، آمیتاب باچان، سودیپ، ویجی ستوپاثی، جاگاپاتی ببو، نایانتارا، روحینی، ناسار در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. نخستین بار این اثر در ۲ اکتبر ۲۰۱۹ به صورت همزمان در کشورهای هندوستان و آمریکا اکران شد. داستان فیلم در مورد جوانی به نام اویالاوادا نارسیما ردی است که علیه جنایات هند شرقی قیام کرد. او به اردوگاه‌های ارتش انگلیس حمله میکند و آنها را شکست می‌دهد و در نتیجه به تهدیدی بزرگ برای استعمار تبدیل می‌گردد. ارتش انگلیس پس از ناکامی در دستگیری وی، مبلغ زیادی را به عنوان جایزه برای سر او تعیین کرده است.

  1. دانلود فیلم بدلا

بدلا یا انتقام (Badla) فیلمی جنایی، معمایی و درام ساخت 2019 هند به کارگردانی سوجوی گوش است. در این فیلم بازیگرانی همچون آمیتاب باچان، تاپسی پانو، آمریتا سینگ، مانو کائول، تونی لوک بازی کرده اند؛ این فیلم دقیقاً بر اساس فیلم اسپانیایی مهمان نامرئی (The Invisible Guest) ، محصول سال ۲۰۱۶ ساخته شده ‌است؛ جالب است بدانید فیلم دیگری با همین داستان، با عنوان The Invisible Witness (شاهد نامرئی) در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است. یک کارآفرین جوان پویا خود را در یک اتاق هتل با جسد معشوق مرده خود محبوس می‌بیند. او یک وکیل معتبر را برای دفاع از او استخدام می‌کند و آنها با هم کار می‌کنند تا بفهمند واقعا چه اتفاقی افتاده است. تماشای این فیلم بصورت دوبله فارسی توصیه می‌شود.

  1. دانلود فیلم وزیر

وزیر (Wazir) یک فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی بجوی نامبیار است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم موفق شده است امتیاز 7.2 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. بازیگرانی چون آمیتا باچان، فرهان اختر، آدیتی راو حیدری، ماناو کائل، نیل نیتین موکش در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.ک افسر پلیس که دچار آسیب‌های روانی‌ست، با یک پدر عزادار دوست می‌شود که توسط نیروهایی مرموز که منتهی به تروریسم میشوند، مدام تهدید می‌شود.

  1. دانلود فیلم سرکار 3

فیلم سینمایی سرکار ۳ (Sarkar 3) فیلمی جنایی، اکشن و درام محصول سال ۲۰۱۷ و به کارگردانی رام گوپال وارما است. در این فیلم بازیگرانی همچون آمیتاب باچان، جکی شروف، مانوج باجپایی، یامی گوتام، آمیت ساد، رونیت حضور دارند. سومین فیلم از سه گانه سرکار ساخته رام گوپال وارما است که به داستان نویسندگی یک شخصیت قدرتمند سیاسی می پردازد.

  1. دانلود فیلم خدایا تو بزرگی

فیلم خدایا تو بزرگی یا خدایا بنازم به عظمتت (God Tussi Great Ho) که با عنوان دیگر God you are Great نیز شناخته است اثری عاشقانه و فانتزی ساخت 2008 هندوستان به کارگردانی جافری است. از بازیگران آن می‌توان به سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمیتاب باچان، و سهیل خان اشاره کرد. این فیلم بر اساس فیلم آمریکایی بروس قادر مطلق ساخته شده‌است. یک مجری تلویزیون مدام خدا را به خاطر زندگی ناموفق خود سرزنش می‌کند. خدا ظاهر می‌شود و به مدت 10 روز به او قدرت داده می‌شود تا ببیند چگونه می‌تواند همه را راضی نگه دارد.

  1. دانلود فیلم خانواده

خانواده (Family Ties of Blood 2006) با موضوعی جنایی و درام ساخت 2006 هند به کارگردانی راجکومار سانتوشی است.از بازیگران این فیلم می‌ توان آکشی کومار، آمیتاب باچان و بومیکا چاولا را نام‌ برد. پسری برای انتقام مرگ برادرش که توسط یکی از بزرگترین خلافکاران هند به قتل رسیده، خانواده او را گروگان می‌ گیرد.

  1. دانلود فیلم بازگشت بوتنات

بازگشت بوتنات (Bhoothnath Returns) فیلمی محصول سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی نیتش تیواری است. در این فیلم بازیگرانی همچون آمیتاب باچان، بومان ایرانی، اوشا جادهاو، سانجی میشرا، برجیندرا کالا، شاهرخ خان ایفای نقش کرده‌ اند. یک روح از دنیای خود باز می‌گردد تا چیزی را ثابت کند. اما روی زمین، او کارهای بیشتری برای انجام دادن برای کشورش دارد.

جهت دانلود فیلم 2021 خصوصا جدیدترین آثار آمیتا باچان به سایت همراه مووی (hamrahmoviees.ir) سری بزنید.

مطالب خواندنی