برای انتخاب کرکره برقی و دزدگیر اماکن ایمن صنعت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای انتخاب کرکره برقی و دزدگیر اماکن ایمن صنعت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در سال‌های اخیر شاهد طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته در حوزه ساختمان‌سازی هستیم. در این میان کرکره برقی و دزدگیر اماکن، بیشترین میزان استفاده را به خود اختصاص داده‌اند. چرا که استفاده از این محصول علاوه بر آسایش ساکنین، موجب افزایش امنیت محیط می‌گردد. با توجه به تنوع کرکره برقی و دزدگیر اماکن، مصرف‌کنندگان به راحتی می‌توانند محصول موردنظر خود را انتخاب نموده و خریداری کنند. اما باید بدانید که جهت خرید کرکره و دزدگیر باکیفیت می‌بایست یک‌سری نکات را مدنظر قرار دهید. در این سری از مقالات ایمن صنعت قصد داریم تا شما را با اصول کلی انتخاب کرکره برقی و دزدگیر اماکن مناسب آشنا سازیم.

 

افزایش امنیت محیط با نصب کرکره برقی و دزدگیر اماکن

به‌طور کلی وظیفه اصلی کرکره‌ برقی و دزدگیر اماکن gmk ایمن صنعت تأمین امنیت محیط است. با استفاده از این قبیل وسایل می‌توان از ورود افراد ناشناس و سارقین به درون محیط جلوگیری نمود. بدین صورت که کرکره برقی به لحاظ داشتن استحکام و مقاومت بالا در برابر هرگونه ضربه، باعث می‌شود تا امنیت اماکن به حد مطلوب و ایده‌آل برسد. علاوه بر این در صورت ورود افراد ناشناس به درون محیط، دزدگیر با ایجاد صدا و ارسال پیامک به مالکین و نهادهای ذیربط (نیروی انتظامی) فرآیند اعلام سرقت را انجام می‌دهد. خاطر نشان می‌شود که این سیستم اعلام سرقت یکی از جدیدترین و سریع‌ترین سامانه‌های دزدگیر در دنیا است. که با استفاده از حسگرها و سنسورهای پیشرفته به محض شکستن قفل یا ورود غیرمجاز به حریم شخصی محیط، شروع به کار می‌کند.

قیمت دزدگیر اماکن و آژیر اعلام سرقت

با توجه به ابعاد و اندازه محیط، کرکره برقی و دزدگیر اماکن نیز در مدل‌های مختلف طراحی و ساخته شده است. تا مصرف‌کنندگان متناسب با متراژ اماکن و نوع فعالیت محصول موردنظرشان را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند. در این راستا ارزش دزدگیر کرکره برقی و سایر اماکن براساس مؤلفه‌های زیر سنجیده شده و قیمت گذاری می‌گردد.

1- نوع و مدل دزدگیر؛ در این خصوص هرچه برند و مارک دزدگیر بهتر باشد، به نسبت قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. به همین جهت هنگام خرید این محصول به نوع و برند آن دقت کنید و براساس آن محصول موردنظرتان را خریداری نمایید. دزدگیر اماکن gmk یکی از باکیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار است و تاکنون توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نماید.

2- آیتم و قابلیت‌های دزدگیر؛ هر یک از شرکت‌های سازنده دزدگیر، یک سری آیتم‌های خاص را در محصولات خود قرار داده‌اند. کاربران نیز متناسب با نیاز خود دزدگیر موردنظرشان را تهیه می‌کنند. در این زمینه نیز هر‌چه قابلیت‌های محصول بیشتر و کاربردی‌تر باشد، به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

3- نوع و کیفیت لوازم جانبی دزدگیر؛ در زمان خرید انواع سامانه ضد سرقت، لوازم جانبی آن را مورد بررسی قرار دهید. زیرا با افزایش کیفیت لوازم جانبی، قیمت محصولات نیز افزایش می‌یابد. در صورت تمایل به خرید دزدگیرهای گران‌قیمت، می‌توانید جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها میزان لوازم جانبی مصرفی را کاهش دهید.

4- گارانتی و خدمات پس از فروش؛ یکی از عوامل مؤثر بر قیمت خرید کرکره برقی و دزدگیر اماکن، گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از سامانه‌های ضد‌سرقت است. به منظور استفاده از دزدگیرهای دارای گارانتی می‌بایست مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. اما به یاد داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی می‌توانید از گارانتی جهت رفع آن استفاده نمایید.

نکات مهم درباره خرید کرکره برقی

همان‌طور که می‌دانید کرکره برقی و دزدگیر اماکن توسط شرکت هایی مانند ایمن صنعت، رعدجوش، آهن سازه و ایمن سازی بفروش میرسد که از تنوع گسترده در بازار برخوردار هستند. بدین جهت برای خرید این محصولات پرکاربرد می‌بایست یک‌سری نکات را مدنظر قرار دهید. تا براساس آن علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، امنیت محیط را تا حد بسزایی افزایش دهید. بعضی از مهمترین نکات درخصوص خرید کرکره‌های برقی عبارتند از:

  • نوع موتور. یکی از مؤلفه‌های اصلی و تأثیرگذار در قیمت نصب و راه اندازی کرکره‌های برقی، نوع موتور آن است. موتورهای مصرفی در این زمینه به دو نوع موتور ساید و موتور توبولار تقسیم‌بندی می‌شوند. قیمت موتورهای ساید به لحاظ کیفیت و نحوه عملکرد به نسبت بیشتر از موتورهای توبولار است. زیرا به لحاظ داشتن قدرت بالا به عنوان نیروی محرکه اصلی در کرکره‌های بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این موتورهای ساید دارای برق اضطراری هستند و در زمان قطعی برق می‌توان کرکره برقی را باز و بسته کرد.
  • نوع تیغه. تیغه کرکره‌های برقی نیز از آلیاژهای مختلفی نظیر فولاد، پلی کربنات و آلومینیوم ساخته می‌شوند. در این راستا نیز نوع تیغه، جنس و اندازه آن در قیمت کرکره تأثیرگذار هستند. بدین صورت که با افزایش اندازه، نوع رنگ و کیفیت جنس و عایق‌بندی تیغه، قیمت کرکره افزایش می‌یابد. گروه صنعتی ایمن صنعت بهترین و باکیفیت‌ترین انواع تیغه کرکره برقی و دزدگیر اماکن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. شما نیز می توانید جهت بهبود کارایی، آسایش و افزایش امنیت محل زندگی و کسب و کارتان، از محصولات این مجموعه استفاده نمایید.
  • ابعاد و اندازه کرکره های برقی. با توجه به ابعاد محیط و نوع محیط، اندازه‌های مختلفی از کرکره برقی در بازار وجود دارد. بدین جهت با توجه به محل موردنظر اعم از مسکونی، اداری، تجاری و غیره می‌توانید ابعاد کرکره موردنظر خود را انتخاب کنید. همواره به یاد داشته باشید که هرچه ابعاد کرکره‌های برقی بزرگ‌تر باشد، به طبع قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین در هنگام مراجعه به مراکز فروش انواع کرکره به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • ریل، قوطی فلزی و سایر لوازم جانبی. پس از تهیه موتور و تیغه کرکره جهت نصب و راه‌اندازی آن به یک‌سری لوازم جانبی نظیر ریل، قوطی فلزی، قفل اماکن gmk و غیره نیاز دارید. به‌همین سبب هرچه تعداد و اندازه لوازم جانبی بیشتر باشد، به طبع قیمت نصب کرکره برقی و دزدگیر اماکن نیز افزایش خواهد یافت.

جمع‌بندی

با توجه به تمامی نکات و اصول ارائه شده باید گفت که تمامی مراحل انتخاب، خرید، نصب و اجرای کرکره برقی و دزدگیر اماکن تأثیر بسزایی در امنیت و آرامش ساکنین دارد. به همین دلیل برای افزایش امنیت و کیفیت کار کرکره می‌بایست از تجهیزات با کیفیت عالی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم جهت بهره‌مندی از هرگونه مشاوره، راهنمایی و خرید محصول مناسب به وب سایت گروه صنعتی ایمن صنعت به آدرس اینتزنتی https://imensanaat.com مراجعه کنید. این مجموعه به‌عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، قادر است تا تمامی نیازهای مشتریان را در همه زمینه‌ها برطرف سازد. 

مطالب خواندنی