هر آنچه باید در مورد پرفکت مانی بدانید

هر آنچه باید در مورد پرفکت مانی بدانید

Perfect money چیست؟

یکی از انواع سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بین المللی که امکان تبادل مبالغ مختلف پول به دیگر نقاط جهان را فراهم می‌کند پرفکت مانی (perfect money) نام دارد. از آنجا که پلتفرم‌های ارزی نظیر ویزاکارت، مستر کارت و پی پال برای کاربران ایرانی تحریم هستند پرفکت مانی بدون محدودیت تحریم قابل دسترسی و استفاده برای این دسته از کاربران محسوب می‌شود. در واقع پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین قدرتمند در زمینه ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

امکان خرید کالا و خدمات از سایت‌های بین المللی خارجی با استفاده از این سیستم برای شما فراهم شده است. در نظر داشته باشید برای استفاده از این سیستم باید سایت ارائه دهنده خدمات و محصولات از پرفکت مانی پشتیبانی کند.

به نقل از بهترین صرافی خرید پرفکت مانی دفتر رسمی سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی در کشور پاناما قرار دارد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این سیستم قابلیت ارسال و دریافت پول، پرداخت و برداشت پول از آن است. به بیان دیگر پرفکت مانی مشابه یک کیف پول دیجیتالی عمل کرده و امکانات مختلف مانند پرداخت پول در سایت‌های خارجی پشتیبان کننده از پرفکت مانی، تبدیل ارزهای فیات به ارزهای دیجیتال و... را فراهم می‌کند. پس از اینکه در سایت پرفکت مانی حساب کاربری خود را ایجاد کردید می‌توانید حساب کاربری خود را با خرید یک مقدار مشخص پرفکت مانی شارژ کنید. سپس برای خرید یک کالا، خدمات و یا دیگر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین اقدام نمایید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ساده‌ترین شکل تعریف ووچر پرفکت مانی این است که کاملا شبیه به یک کارت هدیه یا کارت شارژ می ماند. این کارت شارژ از چند کد تشکیل شده و یک کارت فیزیکی نیست بلکه یک کارت دیجیتالی است. هر کارت ووچر متشکل از یک شماره 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی است. ووچر این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری پرفکت مانی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. برای تهیه ووچر می‌توان به سایت رسمی پرفکت مانی perfectmoney.com مراجعه نمایید. اگر اعتبار حساب شما به اتمام رسید می‌توانید به کمک استفاده از ووچر حساب کاربری پرفکت مانی خود را شارژ نمایید.

آشنایی با انواع کاربرد پرفکت مانی

پرفکت مانی راهکاری برای سهولت انجام تراکنش‌های آنلاین به شمار می‌رود. امکانات و کاربردهای پرفکت مانی شامل موارد زیر است:

  • قابلیت دریافت وام از سیستم پرفکت مانی
  • امکان کسب درآمد با شرکت در یک برنامه مشارکتی
  • کسب سود سالیانه و امکان ذخیره دارایی‌ها با امنیت بالا در کیف پول و حساب‌های الکترونیکی
  • قابلیت خرید پرفکت مانی از طریق سیستم پی پال
  • امکان خرید انواع ارزهای دیجیتال و تبدیل آنها به دیگر ارزها
  • قابلیت خرید کالا و خدمات از طریق پرفکت مانی از سایت‌های داخلی و خارجی
  • قابلیت ذخیره، دریافت و انتقال ارزهای مختلف به صورت آنلاین
  • امکان تبدیل پرفکت مانی به دیگر ارزهای سیستم‌های مالی

مزیت‌های سیستم پرفکت مانی

در ادامه می خواهیم با مزیت‌های مهم سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی آشنا شویم:

  1. تحریم نبودن کاربران ایرانی                                                                                                                                                                                از آنجا که دیگر سیستم‌های پرداخت ارزی مانند مستر کارت و ویزا کارت از قوانین تحریم پیروی می‌کنند و برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیستند، تحریم نبودن کاربران ایرانی در سیستم پرفکت مانی از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم به شمار می‌رود. پرفکت مانی توسط هیچ سازمان، کشور و یا هیچ ارگانی کنترل نمی‌گردد و به دلیل پیروی نکردن از قوانین آمریکا برای کاربران ایرانی و دیگر کشورهای تحت تحریم هیچ محدودیتی قرار نداده است. بنابراین کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی به راحتی اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی کنند. علاوه بر این می‌توانند از سایت هایی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند کالا و یا خدمات دریافت کنند.
  2. بالا بودن امنیت پرفکت مانی

    امنیت سیستم پرفکت مانی بسیار بالا است و برای حفظ امنیت خود از طریق شناسایی آی پی عمل می‌کند. به طور مثال اگر آی پی تغییر پیدا کند برای دسترسی به حساب کاربری باید آی پی جدید توسط ایمیل تایید شود. به منظور ایجاد امنیت بیشتر در حساب کاربری تان می‌توانید گزینه‌های امنیتی دیگر را مانند تایید پیامکی در قسمت امنیت حساب (Security Center) فعال نمایید.

    Code Card از دیگر گزینه‌های امنیتی است و به این صورت که سیستم یک عکس شامل چند کد ارسال می‌کند. در هر تراکنش باید یکی از این کدها را وارد نمایید. اگر این کدها را گم کنید دیگر امکان ورود به حساب کاربری تان را ندارید. در این صورت لازم است حتما این کدها را در چند جای مطمئن و امن یادداشت و نگهداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی

علاوه بر امکان خرید کالا و خدمات با استفاده از پرفکت مانی، شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین را خریداری کنید. برای این کار پس از خرید پرفکت مانی و مراجعه به صرافی‌های ارائه دهنده ارز دیجیتال می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تعدادی از نمونه سایت‌ها و صرافی‌های خرید بیت کوین که از سیستم پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند عبارت اند از:

  • Me
  • Com
  • لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins)
  • یوبیت (Yobit)
  • P2pchange

نکته مهم: پیش از اینکه اقدام به خرید کنید حتما از تحریم نبودن سایت‌های معرفی شده در بالا اطمینان حاصل کنید. از آنجا که خرید بیت کوین با پرفکت مانی نیاز به صرف هزینه بیشتر نسبت به دیگر روش است پیش از اقدام به خرید بیت کوین با پرفکت مانی، بررسی‌های محاسباتی لازم را انجام داده تا دچار ضررهای مالی نشوید.

مطالب خواندنی