سالن مطالعه کنکور سمر، مجهزترین پانسیون مطالعاتی دخترانه در شمال تهران

سالن مطالعه کنکور سمر، مجهزترین پانسیون مطالعاتی دخترانه در شمال تهران

سالن مطالعه کنکور سمر، مجهزترین پانسیون مطالعاتی دخترانه در شمال تهران - این روزها بسیاری از دانش‌آموزان قصد شرکت در کنکور را دارند و با تلاش بسیار در حال مطالعه و در خواندن هستند. عده‌ای در منزل، بعضی‌ها در کتابخانه و تعدادی هم سالن مطالعه کنکور را برای این کار انتخاب می‌کنند. سالن مطالعه به دلیل جوی که در آن حاکم است بهترین انتخاب برای کنکوری‌ها و امتحانات پایان ترم محسوب می‌شود.

بسیاری از دختر خانم‌ها هم فضاهای شخصی‌تری مثل پانسیون مطالعاتی دخترانه را ترجیح می‌دهند. سالن مطالعه کنکور باید علاوه بر سکوت، دارای امکانات مناسبی مثل مکانی برای استراحت، سالن مطالعه دست جمعی، فضای مطالعه شخصی، اتاق استراحت، سالن غذاخوری و ... باشد تا بتوان از حداکثر ظرفیت جسمی و روحی برای درس‌خواندن استفاده کرد.

سرای مطالعه سمر، بهترین مکان برای مطالعه

سرای مطالعه سمر، بهترین و مجهزترین سالن مطالعه شمال تهران است. این مجتمع در خیابان فرشته، نزدیک به خیابان حسن اکبری واقع شده است؛ اما چیزی که سالن مطالعه کنکور سمر را از سایرین متمایز کرده است، امکانات خوب آن است که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم. نحوه عضویت در سرای سمر به‌ صورت ساعتی، روزانه و بلندمدت است که در تمامی آن‌ها دسترسی به اینترنت و تمامی امکانات رایگان بوده و صبحانه به همراه دو میان وعده سرو می‌شود. ساعات کاری این مجموعه از 7 صبح تا 10 شب است.

مطالعه دروس برای امتحان در محیطی استاندارد از لحاظ نور، آرامش، راحتی و ... باعث می شود تا خستگی ایام امتحانات به حدالقل خود برسد. زمان امتحانات، مطالعه برای کنکور کارشناسی یا کنکور کارشناسی ارشد و دکترا نیازمند آرامش، برنامه ریزی مطالعه و تلاش و پشتکار است. استفاده از محیط مناسب برای مطالعه می تواند نگرانی و اضطراب را کاهش داده و باعث شود مطالعه مفیدتر و ماندگارتری داشته باشیم.

در سرای سمر، آرامش حرف اول را می‌زند

در سرای مطالعه سمر، بیشترین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند سکوت است. در اینجا تمامی امکاناتی که دانشجویان آینده برای درس‌خواندن نیاز دارند فراهم است. طراحی این بخش به گونه‌ای است که نور طبیعی در آن به اندازه مناسب وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که نور طبیعی نقش بسیار مهمی در تمرکز حواس در هنگام کار یا مطالعه دارد.

سایر تجهیزات این بخش مثل میز و صندلی‌ها کاملاً ارگونومیک بوده و برای مطالعات طولانی مدت طراحی شده‌اند. برای حفظ نظم و امنیت بیشتر دانش‌آموزان، تمامی سالن‌ها به دوربین‌های مداربسته مجهز هستند. از دیگر امکانات سالن مطالعه کنکور سمر می‌توان به لاک باکس، سرویس بهداشتی و پذیرایی درجه یک از دانش‌آموزان اشاره کرد. این سالن مطالعه کاملاً دخترانه بوده و سعی شده تا مثل خانه، برای دانش‌آموزان و دانشجویان راحت باشد. همچنین کافی‌شاپ و سایر امکانات رفاهی برای اوقات استراحت دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم است.

مشاوران حرفه‌ای

برای یادگیری دروس، تلاش و پشتکار و محیط تحصیلی مناسب تأثیرگذار است، اما همه چیز نیست. دانش‌آموزان نیاز دارند تا هنگام مطالعه از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های پیشرفته در زمینه‌هایی مثل: آموزش تندخوانی، مشاوره‌های تحصیلی، کارگاه‌های مهارت آموزی و ... بهره‌مند شوند. در سالن مطالعه کنکور سمر، مشاوران حرفه‌ای و دلسوز آماده راهنمایی و کمک رساندن به اعضا هستند تا به مطالعات آن‌ها هدف بدهند.

سرای مطالعه نشسته

مطالعه طولانی مدت روی میز و صندلی ممکن است خسته‌کننده شود یا بعضی‌ها امکان دارد تمایل داشته باشند که نشسته درس بخوانند. سالن مطالعه کنکور سمر با درنظرگرفتن سالن مطالعه مجزا با امکاناتی مثل فرش و میزهای مخصوص برای مطالعه به‌ صورت نشسته، این امکان را برای اعضای خود فراهم آورده است.

اتاق‌خواب

بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که پس از مدتی مطالعه، مغز انسان خسته شده و برای ذخیره اطلاعات ضروری نیاز به خواب کوتاه‌مدت دارد. در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مثل چین، مدارس ساعاتی را برای خواب دانش‌آموزان در نظر گرفته‌اند.

به علت طولانی بودن زمان مطالعه اعضا، آن‌ها در طول روز نیاز به خواب دارند. در مجموعه سمر، قسمتی به منظور استراحت و خواب برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است تا بتوانند غبار خستگی را از تن بزدایند. این اتاق‌ باعث افزایش بهره‌وری ذهنی و جسمی در دانش‌آموزان و دانشجویان شده و کمک شایانی به فرایند یادگیری می‌کند.

این بخش با نمد ایرانی پوشش داده شده است تا مانع نفوذ صداهای اضافه به داخل شود و بیشترین آرامش را به ارمغان آورد. دانشجویان و دانش‌آموزان با یک خواب کوتاه و کافی انرژی خود را برای ادامه مطالعه به دست می‌آورند. همچنین تشک‌های طبی به همراه لوازم یکبار مصرف برای خواب به کیفیت آن کمک می‌کنند.

سالن غذاخوری

همان‌طور که می‌دانید، بدن و مغز علاوه بر استراحت و آرامش، نیاز به غذا برای ادامه کار خود دارد؛ اما دور بودن محل مطالعه از خانه یا محیط غذاخوری باعث اتلاف وقت و پرت شدن حواس در دانش‌آموزان می‌شود.

به همین منظور در سالن مطالعه کنکور سمر، برای حفظ تمرکز و راحتی دانش‌آموزان سالن غذاخوری تحت عنوان لقمه خانه تعبیه شده که در آن دانشجویان با لقمه‌های خانگی، چای، دم‌نوش و قهوه پذیرایی می‌شوند. همچنین آنها می‌توانند از بیرون غذا سفارش دهند یا غذایی که از خانه آورده‌اند گرم کرده و نوش جان کنند.

سرای مطالعه جمعی

 گاهی اوقات دانشجویان و دانش آموزان برای درک بهتر مفاهیم درسی نیاز دارند تا با یکدیگر گفت‌وگو کرده و درک خود را از مفاهیم با هم به اشتراک بگذارند. سالن مطالعه کنکور سمر بخش‌های ویژه‌ای را برای همین منظور در نظر گرفته است. در این اتاق دانش‌آموزان می‌توانند با یکدیگر تعامل کرده و به گفت‌وگو بپردازند. همچنین دو سیستم کامپیوتری متصل به اینترنت برای وب‌گردی، دانلود کتاب و جزوات و ... در این مکان تعبیه گردیده است.

فضای باز و حیاط مناسب

پانسیون مطالعاتی دخترانه سمر دارای حیاطی بزرگ و فضای سبز مناسب است. در این بخش به منظور رفاه حال دانش‌آموزان میز و صندلی به همراه سایبان تدارک دیده شده تا این عزیزان تایم استراحت خوبی داشته باشند و حداکثر بهره را از فضا ببرند. حیاط مجموعه سمر دارای فضای سبز و قسمت‌های دنج است. همین امر سبب می‌شود تا اعضای سرای مطالعه سمر، برای مدت کوتاهی از فضای بسته دور شوند و بتوانند در یک گوشه دنج به استراحت یا خوردن و نوشیدن مشغول شوند.

فضای کار اشتراکی

این بخش مناسب افرادی است که می‌خواهند یک فضای کاری مناسب با میز کار شخصی داشته باشند. این قسمت نیز مانند سایر بخش‌ها دسترسی رایگان به اینترنت دارد و حریم مناسبی برای کار و تمرکز است.

کافی‌شاپ

همان‌طور که می‌دانید درس خواندن به صورت پشت‌سرهم کاری اشتباه و بعضاً غیرممکن است. دانشجویان به دلیل موقعیت سنی نیاز دارند تا در میان تحصیل و مطالعه، کمی هم با همسالان خود به تفریح و گفت‌وگوی غیر درسی بپردازند.

سرای کار و دیدار سمر

سرای کار و دیدار سمر، یک فضای کار اشتراکی است که برای برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مهارتی مناسب است. چیدمان و تجهیزات این بخش برای قرارهای کاری و کسب‌وکارها عالی است؛ همچنین فریلنسرها و دورکاران نیز می‌توانند از این فضاها برای اهداف کاری خود استفاده کنند.

گنجایش بخش سرای کار و دیدار حدود 50 نفر بوده و امکاناتی مثل اسمارت بورد، ویدئو پروژکتور، وسایل صوتی تصویری و ...  تعبیه شده است. این بخش از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر پذیرای شما عزیزان بوده و در طول مدت حضور، خدمات پذیرایی و کافی‌شاپ در دسترس استفاده کنندگان محترم است.

جمع‌بندی

سرای مطالعه سمر، بهترین و مجهزترین سالن مطالعه دخترانه شمال تهران است. این مجموعه با رصد کامل تمام بخش‌ها با دوربین‌های مداربسته، تلاش در برقراری نظم و امنیت دارد. سالن مطالعه کنکور سمر با داشتن بخش‌هایی مثل کافه بار، سالن مطالعه شخصی، سرای مطالعه جمعی، سرای غذاخوری، فضای کار اشتراکی، حیاط و فضای باز، سرای مطالعه نشسته و سرای خواب سعی در ایجاد آرامش در اعضای خود دارد تا بتوانند در بهترین شرایط درس بخوانند. برای استفاده از این امکانات می توانید به آدرس https://samar-educenter.com سر بزنید.

مطالب خواندنی