این غذاهای لذیذ شیرازی را در شیراز میل کنید!

این غذاهای لذیذ شیرازی را در شیراز میل کنید!

شهر زیبای شیراز، یکی از تاریخی‌ترین و باصفاترین شهرهای ایران است که در فصول مختلف، نه تنها میزبان گردشگران داخلی فراوانی است، بلکه توریست‌های خارجی زیادی را نیز جذب خود می‌کند. اما این شهر فقط به آثار تاریخی مانند تخت جمشید و پاسارگاد، باغ‌های زیبایی مانند باغ ارم و دلگشا و یا جاذبه‌های فرهنگی هنری مانند حافظیه و سعدیه شناخته نمی‌شود. این شهر علاوه بر سوغاتی‌های خوراکی خوشمزه، غذاهای لذیذی نیز دارد که در سفر به شیراز، حتما باید آنها را امتحان کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این غذاها را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید با خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت، به این شهر سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کلم پلو

یکی از معروف‌ترین غذاهای شیرازی که احتمالا همه آن را می‌شناسند، کلم پلو این شهر است. کلم پلو اصالتا شیرازی است و میل کردن آن در همین شهر، لذت خاصی دارد! این غذای خوش‌طعم، با کلم قمری و پیاز و برنج و گوشت چرخ کرده و آرد نخودچی درست میشه و بخاطر استفاده از ادویه‌های فراوان و همچنین سبزی‌های معطر داخل آن، عطر بی‌نظیری دارد. یادتان باشد که این غذا را حتما باید با ماست و سبزی خوردن نوش جان کنید تا لذت آن بیشتر شود.

شیرازی پلو

غذای دیگری که قصد معرفی آن را داریم، از اسمش پیداست که متعلق به شهر شیراز است. شیرازی پلو، یکی از محبوب‌ترین غذاهای این شهر است که بخاطر عطر و بوی فوق‌العاده آن، بسیار اشتهاآور است! این غذای شیرازی که ظاهر زیبایی نیز دارد، از مرغ، بادنجان، برنج، زرشک، ماست و زعفران تهیه می‌شود و معمولا از خلال بادام یا پسته برای تزئینش نیز استفاده می‌کنند. شیرازی پلو در شهر شیراز معمولا با سالاد شیرازی خورده می‌شود.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد شیراز، به لینک زیر بروید:

https://www.snapptrip.com/flights

قورمه به

آخرین غذای شیرازی که قصد معرفی آن را داریم، قورمه به است. این غذای شیرین که یک نوع خورش است، از گوشت، پیاز، شکر، لپه و زعفران درست شده و معمولا از ادویه‌هایی مانند فلفل و زردچوبه در آن استفاده می‌کنند.

سفر هوایی به شیراز

برای سفر هوایی به شیراز و خرید پرواز تهران شیراز اسنپ تریپ با قیمت مناسب، کافیست در ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. سپس به بخش پرواز داخلی بروید، مبدا و مقصدتان را مشخص کنید و سپس تاریخ مورد نظر برای پرواز را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از بلیط‌های موجود در آن مسیر را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید بلیط‌ها را به لحاظ ایرلاین، ساعت پرواز و نوع هواپیما، باهم مقایسه نموده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین بپردازید. شما همچنین می‌توانید بلیط هواپیما تهران اصفهان اسنپ تریپ و یا بلیط هواپیما تهران مشهد اسنپ تریپ را نیز از سایت و اپلیکیشن به همین شکل خریداری کنید.

مطالب خواندنی