چرا وردپرس به پلت فرم محبوبی تبدیل شده است؟

چرا وردپرس به پلت فرم محبوبی تبدیل شده است؟

وردپرس یکی از پلت فرم‌های محبوبی است که برای طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این پلت فرم در مدت زمان کوتاهی بالا می آید و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین، آن رابط کاربری ایده آلی دارد و همین امر سبب شده است رضایت کاربران در هنگام ورود به سایت افزایش پیدا کند. در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات بیشتری را در رابطه با این پلت فرم در اختیار شما قرار دهیم.

چقدر زمان نیاز است تا سایت وردپرس راه اندازی شود؟

در دنیای امروز هیچ کس تمایل ندارد مدت زمان زیادی منتظر بماند تا سایت خود را بالا بیاورد. تقریبا تمامی کارفرمایان این دغدغه را دارند که طراحان سایتشان را در زمان کوتاهی طراحی کنند و آن را بالا بیاورند. یکی از مزیت‌های ویژه این پلت فرم مدت زمان کوتاه در راه اندازی آن است. شما می‌توانید این پلت فرم را در مدت زمان 5 تا 7 روز راه بیاندازید و پس از آن کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. این موضوع اهمیت زیادی دارد و به موفقیت کسب و کار شما کمک می‌کند.

آیا استفاده از این پلت فرم ساده است؟

استفاده از وردپرس بسیار ساده است. دسته بندی‌های این سایت بسیار منظم هستند و ادمین سایت می‌تواند به سرعت کارهایی را که می خواهد بر روی سایت بارگذاری کند. همچنین، افزونه هایی که بر روی این قالب نصب می شوند کار را ساده‌تر می سازند و ادمین سایت نیاز به تمرکز زیادی برای پیشبرد سایت ندارد. در واقع، می‌توان به این موضوع اشاره کرد افراد می‌توانند به سرعت استفاده از این قالب را بیامورند و سایت خود را مدیریت کنند.

آیا این قالب توسط موتورهای جستجو شناسایی می‌شود؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم وردپرس این قابلیت را دارد تا افزونه‌های متعدد بر روی آن نصب گردند. یکی از افزونه هایی که درون این قالب نصب می‌شود افزونه یوست است. این افزونه می‌تواند به ادمین سایت در زمان بارگذاری محتوا نشان دهد که چه کارهایی باید انجام دهد تا موتور جستجو گوگل محتوای آنها را بهتر بشناسد. همچنین، این افزونه دارای چراغی است که اگر سبز باشد نشان می‌دهد محتوای شما بالای 70 درصد توسط موتورهای جستجو شناسایی می‌شود. این موضوع می‌تواند به موفقیت سیات شما کمک کند.

آیا وردپرس منبع باز است؟

این قالب منبع باز است. این امر بدین معناست که برنامه نویسان از سراسر دنیا می‌توانند تغییرات خود را بر روی آن اعمال کنند و به بهبود این قالب کمک نمایند. این امر سبب می‌شود تا باگ‌ها و ارورهای این قالب سریعا شناسایی شوند و سایت هایی که با آن بالا آمده اند بهبود یابند. همچنین، این ویژگی سبب شده است تا استفاده از آن بسیار ساده‌تر شود و صاحبان سایت بتوانند تمرکز بیشتری بر نیازهای خود داشته باشند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند به زودی این قالب به یکی از محبوب‌ترین قالب‌ها در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد.

طراحی سایت حرفه‌ای شامل چه آیتم هایی می‌شود؟

طراحی سایت حرفه‌ای به درخشش و دیده شدن سایت شما کمک می‌کند. در این سایت همه چیز باید سفارشی شده باشد تا زمانی که کاربر وارد سایت شما می‌شود این احساس را داشته باشد که کسب و کار شما را درک می‌کند. طراحی سایت حرفه‌ای می‌تواند جایگاه شما را به عنوان یک برند معتبر و نهاد اجتماعی در میان مشتریانتان جا بیاندازد و این امر اهمیت بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. تمامی کسب و کارها پس از آنکه سایتشان را راه اندازی کردند و جایگاه خود را در میان مشتریانشان ثبت کردند، باید برای طراحی سایت حرفه‌ای اقدام کنند.

در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • در طراحی سایت فروشگاهی تمامی المان‌های مورد نیاز باید در دسترس کاربر باشند.
  • در طراحی سایت فروشگاهی دسته بندی‌ها باید به دقت و طبق ماهیت کسب و کار صورت گیرد.
  • در طراحی سایت باید از محتوای متنی، ویدیویی و عکسی مناسب استفاده شود.

برای طراحی سایت وردپرس به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کامل و جامعی را در مورد قالب وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این قالب در مد زمان کوتاهی بالا می آید و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین، افزونه‌های متعددی بر روی این قالب نصب می شوند و استفاده از آن را راحت‌تر می سازند. افزونه یوست یکی از افزونه هایی است که محتواها را سئو می‌کند و این موضوع سبب می‌شود تا گوگل زودتر محتوای شما را شناسایی کند.

اگر به دنبال شرکت معتبری برای طراحی سایت حرفه‌ای و یا طراحی سایت فروشگاهی هستید، می‌توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

مطالب خواندنی