انجمن آموزشی همیار خاص

انجمن آموزشی همیار خاص

همیار خاص به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌ها، موضوعات مختلف و جذابی را به کاربران گرامی  خود ارائه می‌دهد. شما در انجمن این سایت معتبر و کاربردی می‌توانید موضوعات بروز و جذابی را مطالعه کرده و محبوب‌ترین فیلم و سریال‌ها، بازی و برنامه‌های کاربردی را دانلود کنید. همچنین در بخشی از این انجمن، به آموزش دروس مقاطع ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه نیز پرداخته شده است. پایه ششم ابتدایی یکی از مهم‌ترین مقاطع ابتدایی به‌شمار می‌رود. البته بقیه دوره‌های ابتدایی هم بسیار حائز اهمیت هستند ولی پایه ششم به‌خاطر اینکه دانش آموز را برای ورود به آزمون تیزهوشان آماده می‌کند؛ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از دروس مهم در این پایه، ریاضی ششم است. با توجه به اینکه ریاضی پایه ششم، آخرین کتاب ریاضی مقطع ابتدایی به شمار می‌آید؛ تمام مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی در آن نهفته شده است. اگر در حل سوالات و تمرینات ریاضی ششم دچار مشکل شدید؛ همیار خاص در کنار شماست. با توجه به اهمیت ریاضی پایه ششم، قبل از اینکه شما را با بخش‌های جذاب این سایت آشنا کنیم؛ قصد داریم به راه‌هایی جهت یادگیری بهتر کتاب ریاضی ششم بپردازیم.

 

چگونه ریاضی ششم را بهتر بیاموزیم؟

اگر قصد دارید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید یکی از دروسی که باید به فکر تقویت آن باشید؛ ریاضی ششم ابتدایی است. راه‌های زیادی برای یادگیری بهتر درس ریاضی وجود دارد که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

  • داشتن برنامه ریزی

برای اینکه بتوانید مفاهیم ریاضی را به‌خوبی و اصولی فرا بگیرید؛ باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. در طول روز ساعت‌هایی را برای مطالعه و حل تمرینات ریاضی اختصاص دهید. همچنین لازم است که روش‌های صحیح مطالعه را هم یاد بگیرید. داشتن یک برنامه‌ریزی هدفمند به شما کمک می‌کند که بتوانید آزمون‌های ریاضی و تیزهوشان را با موفقیت پشت سر بگذارید‌.

  • شرکت در کلاس های اصلی ریاضی

حتما در کلاس‌های اصلی خود شرکت کرده و سعی کنید به‌هیچ وجه غیبت نکنید. مطمئنا حضور داشتن مستمر و به‌موقع در کلاس اصلی ریاضی ششم کمک می‌کند که مفاهیم درس را راحت‌تر و دقیق‌تر یاد بگیرید.

  • شرکت در کلاس‌های تقویتی

با توجه به اهمیت ریاضی ششم، بسیاری از معلمان برای دانش آموزان به منظور یادگیری بیشتر، کلاس‌های تقویتی تشکیل می‌دهند. اگر در حل مسائل ریاضی دچار مشکل هستید یا در کلاس درس نتوانستید مفاهیم ریاضی را کامل یاد بگیرید؛ شرکت در کلاس‌های تقویتی برای شما مفید خواهد بود. همچنین در این کلاس‌ها تمرینات زیادی حل می‌شود که شما را در یادگیری مفاهیم کتاب کمک می‌کند.

  • معلم خصوصی

یکی دیگر از روش‌های تقویت ریاضی ششم، استفاده از معلم خصوصی است. اگر با مفاهیم کتاب ریاضی پایه ششم مشکل دارید و آن را به خوبی درک نمی‌کنید یا می‌خواهید جهت آماده شدن برای آزمون تیزهوشان یا نمونه بیشتر با مفاهیم این درس آشنا شوید؛ می‌توانید از معلم خصوصی در این حوزه استفاده کنید.

  • تمرین و‌ حل مسائل

یکی از راه‌های یادگیری بهتر ریاضی ششم، تمرین و حل مسائل کتاب درسی است. البته ممکن است در حین حل کردن یک تمرین در منزل دچار مشکل شوید و کسی نتواند شما را کمک نماید. در چنین شرایطی می‌توانید به وب‌سایت‌های آموزشی در این زمینه مراجعه کنید. جالب است بدانید سایت‌های زیادی وجود دارند که نکات آموزشی را در اختیار دانش آموز قرار می‌دهند و شما را در حل مسائل و تمرینات دروس مختلف، کمک می‌کنند. "همیار خاص" به عنوان یکی از سایت‌های معتبر، شما را در حل تمرینات دروس از جمله کتاب ریاضی ششم کمک می‌کند. کافی است به انجمن دوره آموزش ابتدایی و بخش پایه ششم مراجعه کرده و جواب صفحه مد نظرتان را در آنجا پیدا کنید. از مزیت‌های استفاده از انجمن دوره آموزش ابتدایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همانطور که قبلا هم گفتیم ریاضی ششم یکی از دروس مهم و مفهومی پایه ششم ابتدایی است. ممکن است برای هر دانش آموزی این مشکل پیش بیاید که در زمان حل یکی از تمرین‌های کتاب با مشکل مواجه شده و نتواند مسأله را حل کنید. در صورتی که برای حل تمرینات ریاضی پایه ششم به مشکل برخوردید؛ می‌توانید با مراجعه به انجمن، جواب صفحه مد نظرتان را پیدا نمایید.
  • بسیاری از دانش آموزان برای داشتن یک راهنما جهت حل مسائل و تمرینات کتاب، هزینه زیادی را بابت خرید کتاب‌های کمک درسی پرداخت می‌کنند. اما یک راه حل آسان و کم هزینه، مراجعه به سایت همیار خاص است. شما می‌توانید جواب تمرینات کتاب ریاضی ششم را در این سایت پیدا کرده و دیگر نیازی به تهیه کتاب‌های کمک درسی ندارید.‌

با بخش‌های جذاب و آموزشی همیار خاص بیشتر آشنا شوید

سایت همیار خاص به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر و آموزشی دارای بخش‌های جذاب زیادی است که می‌توانید با مراجعه به آنها، مطالب جدید و جذابی را مطالعه کنید. هدف این سایت ارئه مطالب مفید و آموزشی در زمینه‌های مختلف است. در این بخش می‌خواهیم شما را با بخش‌های این سایت آشنا کنیم.

موضوعات عمومی در همیار خاص

در این بخش موضوعات مختلفی از جمله عکس، فیلم، موسیقی، اخبار، کتاب و غیره درج می‌شود که در ادامه بیشتر در مورد آنها می‌پردازیم.

  •  آهنگ جدید و قدیم

 اگر اهل آهنگ و موسیقی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش «آهنگ جدید و قدیم » بزنید. در این بخش جدیدترین و محبوبترین آهنگ‌ها با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ قرار داده شده است و شما می‌توانید آهنگ مورد نظرتان را به صورت رایگان، دانلود کرده و لذت ببرید. یکی از آهنگ‌های جذاب و شنیدنی از فریدون آسرایی به نام بیدارم کن نیز در این بخش قرار دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را دانلود کنید.

  • اخبار روز و مجله

 علاوه بر بخش موسیقی و نیز بخش آموزشی نظیر آموزش ریاضی ششم، اخبار و مجله ها نیز یکی دیگر از بخش‌های این سایت است که موضوعات مختلفی از جمله ورزشی، سیاسی، خانواده، اجتماعی، اقتصادی، تعبیر خواب، فال روزانه، فضای مجازی، بازیگران، استخدامی، علمی و پزشکی، فرهنگی، هنری و غیره را پوشش می‌دهد. اگر اهل دنبال کردن اخبار بازیگران و سلبریتی ها هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مجله فضای مجازی بزنید. از جذاب‌ترین خبرهای این مجله می‌توان به توکن TNT تتلو و هومن کرمی و ماجرای سکته مستر تیستر اشاره کرد.

  • فیلم و سریال

جهت دانلود محبوب‌ترین انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی  به‌صورت رایگان می‌توانید به بخش فیلم و سریال مراجعه کنید. شما می‌توانید پرطرفدارترین سریال‌های ترکی را با دوبله فارسی یا زیر نویس  و سانسور شده در این سایت دانلود کرده و از تماشای آن در کنار خانواده لذت ببرید. جهت دانلود سریال‌های محبوب خود، لازم نیست وقت خود را صرف گشتن در سایت‌های مختلف کتید. شما با مراجعه به بخش فیلم و سریال می‌توانید سریال و فیلم محبوب خود را پیدا کرده و آن را با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

  • آموزش

در این بخش مقالات، متن و ویدیوهای آموزشی زیادی درج شده است. در مجله آموزش به موضوعات مختلفی پرداخته شده و شما می‌توانید با خواندن آنها اطلاعات مفیدی را کسب کنید‌. کافیست موضوعی که به دنبال آن هستید را سرچ کرده یا فقط یک کلمه در ارتباط با موضوع را در بخش جستجو وارد کرده تا تمام مقالات مرتبط  برای شما نمایش داده شود. مثلا در این بخش مقالات آموزشی متنوعی در مورد ریاضی ششم مشاهده خواهید کرد.

 سوالات بورس در همیار خاص

اگر قصد دارید وارد دنیای بورس شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از آن به بخش بورس سایت همیار خاص مراجعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه، بالا ببرید. شما می‌توانید از جدیدترین خبرهای بورس نیز در این بخش از سایت، آگاه شوید و با توجه به آن اقدام به خرید یا فروش سهام کنید. همچنین می‌توانید سوالات خود در زمینه بورس را در بخش پرسش و پاسخ بپرسید تا دوستانی که در این زمینه اطلاع دارند شما را راهنمایی کنند. اگر به دنبال نرم افزارهای بورس برای دستگاه اندروید، ios یا ویندوز هستید؛ کافیست به بخش نرم افزارهای بورس مراجعه کرده و با توجه به نیازتان اقدام‌ به دانلود هر یک از برنامه‌ها نمایید.

برنامه و بازی‌های اندروید و آیفون  در همیار خاص

در این بخش برنامه‌های کاربردی زیادی برای دستگاه‌های اندروید و آیفون برای کاربران وجود دارد. همچنین اگر اهل بازی‌های ویدیویی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به این بخش بزنید. از محبوب‌ترین بازی‌ها می‌توان به بازی شهر فوتبالی، پارکینگ حرفه ای، دونده دو درگ، قیصر انتقام و غیره اشاره کرد. یکی از برنامه‌های جذاب و کاربردی که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را دانلود کنید؛ نرم‌افزار اندازه گیری اکسیژن خون مخصوص دستگاه آیفون است. طرز کار با این برنامه بسیار راحت است و نیازی به لوازم جانبی دیگری ندارد. کافیست انگشت خود را روی صفحه گوشی فشار دهید تا میزان اکسیژن خون، ضربان قلب، بینایی، شنوایی، ظرفیت ریه و موارد دیگر را به شما نشان دهد. شما می‌توانید با کمک این برنامه از وضعیت سلامتی خود آگاه شوید. همچنین اگر به‌دنبال فیلترشکن‌های قوی برای دستگاه اندروید هستید؛ می‌توانید به بخش برنامه‌های اندروید مراجعه کرده و به دلخواه یکی از فیلترشکن‌ها را دانلود کنید. همچنین یکی از اپلیکیشن‌های جذاب و کاربردی که در بخش برنامه‌های اندروید وجود دارد؛ برنامه TextNow  است که می‌توانید جهت برقراری تماس صوتی و ارسال پیامک رایگان به دوستان و نزدیکان خود در آمریکا و کالیفرنیا دانلود کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه پیشنهاد می‌کنیم به بخش برنامه اندروید مراجعه کنید.

دوره آموزش ابتدایی در همیار خاص

مطالب آموزشی تمام مقاطع ابتدایی در این انجمن درج می‌شود. اگر در حل تمرینات و سوالات دروس فارسی، ریاضی، علوم اجتماعی، مطالعات اجتماعی، هدیه‌هایی آسمانی، نگارش به مشکل برخوردید یا جواب سوالات را نمی دانستید؛ می‌توانید به این انجمن مراجعه کرده و جواب صفحه درس مورد نظرتان را پیدا کنید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، ریاضی ششم یکی از دروس مهم در پایه ششم است.  ریاضیات بخشی اساسی از تفکر و منطق بشری و جدایی ناپذیر از تلاش برای درک جهان و خودمان است. ریاضیات راه مؤثری برای ایجاد نظم ذهنی فراهم می‌کند و استدلال منطقی و سختگیری ذهنی را تشویق می‌کند. علاوه بر این، دانش ریاضی نقش مهمی در درک مطالب سایر دروس مدرسه مانند علوم، مطالعات اجتماعی و حتی موسیقی و هنر دارد. اما متاسفانه بسیاری از دانش آموزان در حل مسائل و تمرینات این کتاب، دچار مشکل می‌شوند. والدین عزیز می‌توانند جواب صفحه مورد نظر را در بخش جستجوی سایت وارد کرده تا بتوانند با مشاهده جواب سوال به فرزندان در حل مسائل کمک کنند. همچنین برای جواب سوالات دروس فارسی، علوم تجربی، هدیه‌هایی آسمانی در تمام مقاطع ابتدایی می‌توانید از این  سایت کمک بگیرید.

مطالب دوره اول متوسطه در همیار خاص

در این انجمن مطالب مقطع اول متوسطه وجود دارد. دانش آموزان عزیز می‌توانند برای پیدا کردن جواب صحیح سوالات و تمرینات دروس مختلف از جمله ریاضی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی به این بخش مراجعه کنند. قرار دادن این انجمن در سایت  به دانش آموزان، بسیار کمک می‌کند تا به راحتی جواب صحیح سوالات خود را به صورت رایگان پیدا کنید.

مطالب دوره دوم متوسطه در همیار خاص

در این انجمن مطالب دوره دوم متوسطه درج می‌شود. شما به راحتی بدون پرداخت هزینه و کاملا رایگان می‌توانید جهت حل سوالات دروس مختلف به این انجمن مراجعه کنید. همچنین با عضویت در سایت می‌توانید سوالات و‌ مشکلات خود را با بقیه به اشتراک گذاشته و از دیگران کمک بخواهید.   

همیار خاص

همیار خاص به‌عنوان یکی از معتبرترین و جامع‌ترین سایت‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی، بورس، موضوعات عمومی، اندروید و آیفون فعالیت می‌کند.  در هر کدام از این بخش‌ها، مطالب مفید و آموزشی درج شده و شما می‌توانید با توجه به دسته بندی ها، خیلی سریع  مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنید. یکی از بخش‌های جذاب این سایت، انجمن‌های آموزشی است که می‌تواند به دانش آموزان و حتی والدین کمک کند. با توجه به اهمیت ریاضی ششم در مقطع ابتدایی، این سایت به تمام سوالات ریاضی پایه ششم پرداخته شده و شما می‌توانید جواب صفحه مورد نظرتان را خیلی سریع پیدا کنید.

مطالب خواندنی