کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهتر است یا کلاس حضوری؟(به این سوال پاسخ داده شد)

کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهتر است یا کلاس حضوری؟(به این سوال پاسخ داده شد)

کلاس آنلاین زبان انگلیسی یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر به دلیل تغییر و تحولاتی که در شیوه آموزش ایجاد شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در گذشته اگر کسی قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشت به نزدیک‌ترین موسسه آموزشی محل زندگی خود مراجعه می‌کرد و در کلاس زبان انگلیسی که به صورت حضوری برگزار می‌شد، شرکت می‌کرد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از افراد به سمت کلاس‌های آنلاین سوق پیدا کردند. با این وجود برخی از افراد در دوراهی بین این دو شیوه آموزشی مانده‌اند.

6 تفاوت کلاس آنلاین زبان انگلیسی و حضوری 

اینکه آیا کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهتر است یا کلاس حضوری؟ نتیجه یادگیری کدام کلاس بهتر است؟ کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای چه افرادی مناسب است؟ چه افرادی کلاس حضوری زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنند؟ تفاوت این دو روش در چیست؟آیا تعیین سطح زبان قبل از شروع آموزش زبان انگلیسی لازم است؟ این سوالات و سوالات مشابه آن در این مطلب به طور کامل پاسخ داده می‌شود، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای چه افرادی مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است توضیح مختصری درباره این روش ارائه دهیم. در روش کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما می‌توانید با تلفن همراه یا لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خود که به اینترنت متصل می‌شوند، در کلاس‌هایتان حضور یابید. در این کلاس‌ها نیاز نیست در تایم مقرر در یک مکان مشخص حضور داشته باشید، تنها کافی است سر ساعت آنلاین باشید. این توضیحات گویای همه چیز است، پس در ادامه با چند گروه از افراد که می‌توانند از کلاس آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنند، آشنا می‌شویم.
 1-مادران خانه دار: برخی از مادران به دلیل داشتن فرزند کوچک، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند و ترجیح می‌دهند در خانه در کنار مراقبت از فررند خود، زبان انگلیسی را فرا بگیرند.
2-بیماران خاص: برخی از افراد دارای بیماری‌های خاص یا ناتوانی‌های جسمی هستند که شرکت در کلاس‌های حضوری برای این افراد، غیر ممکن است. به همین علت این افراد کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی را به کلاس حضوری ترجیح می‌دهند.
3-دانشجویان و کارمندان: برخی از افراد به دلیل مشغله‌های درسی و کاری امکان حضور در کلاس زبان انگلیسی را ندارند و تمایل دارند یادگیری به صورت آنلاین باشد. این افراد معمولا به دلیل کمبود وقت نمی‌توانند تایمی برای رفت و آمد صرف کنند.
4-دانش آموزان: برخی از دانش آموزان به دلیل مشکل رفت و آمد و شاغل بودن والدینشان نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و کلاس‌های آنلاین برای آن‌ها مفیدتر است.
5-سفر دوستان: برخی از افراد مدت زمانی از سال را در سفر به سر می‌برند، بنابراین نمی‌توانند در کلاس‌های موسسات به صورت مرتب حضور داشته باشند. کلاس‌های آنلاین که امکان شرکت در هر مکانی را برای افراد فراهم می‌کند، برای این افراد مناسب‌ترین گزینه خواهد بود.

اموزش آنلاین زبان انگلیسی

4 تفاوت کلاس‌ زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

همان‌طور که در بخش‌های قبل توضیح دادیم، این دو روش آموزش کلاس زبان انگلیسی آنلاین و کلاس حضوری با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در این قسمت 4 تفاوت اصلی این کلاس‌ها را بررسی می‌کنیم.
1- امکان استفاده از کلاس: در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما به مکان خاصی محدود نیستید و می‌توانید از کلاس‌ها و آموزشگاه‌های شهر دیگر یا حتی کشورهای دیگر نیز بهره مند شوید. در نقطه مقابل این امکانات، کلاس‌های حضوری قرار دارند که شما باید حتما در محدوده محل زندگی خود استفاده کنید تا در رفت و آمد دچار مشکل نشوید.
2- شرکت در کلاس: در شهرهای پر رفت و آمد، ترافیک یک مشکل همیشگی است. با کلاس‌های آنلاین دیگر نیاز نیست نگران ترافیک و ترددتان باشید. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای که هستید با گوشی یا هر وسیله الکترنیکی متصل به اینترنت در کلاس حضور داشته باشید. اما برای شرکت در کلاس‌های حضوری باید زمان تردد و حتی زمان احتمالی ترافیک را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید سر تایم معین در کلاس حضور داشته باشید.
3-هزینه کلاس: قیمت و هزینه یکی از دغده‌های اساسی در هنگام ثبت نام در کلاس است. هزینه کلاس‌های آنلاین نسبت به هزینه کلاس‌های حضوری کمتر است. همچنین هیچ هزینه‌ای برای رفت و آمد نیز صرف نمی‌شود. بنابراین می‌توان گفت از نظر هزینه قیمت کلاس‌های آنلاین بهتر از کلاس‌های حضوری می‌شود.
4-تمرکز بالا: در کلاس‌های آنلاین شما در خانه یا اتاق خود می‌نشینید و در کلاستان شرکت می‌کنید. خانه معمولا امن‌ترین مکان برای همه افراد است و داشتن تمرکز در خانه راحت‌تر از مکان بیرون است. بنابراین شما می‌توانید از این ویژگی و مزیت کلاس آنلاین زبان انگلیسی نیز بهره مند شوید.
5-یادگیری عمیق: به دلیل مطالعه در خانه و صرف نکردن زمان برای رفت و آمد، زبان آموزان تایم بیشتری برای مطالعه و تمرین و در نتیجه عمق دهی به مطالب یادگیری شده دارند. البته می‌توان گفت یادگیری در کلاس‌های حضوری بهتر از کلاس‌های آنلاین انجام می‌گیرد؛ اما زبان آموزان وقت کافی برای مرور ندارند.
6-به روز شدن: امروزه دنیا در حال پیشرفت و دیجیتالی شدن است، از این رو کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی به زبان آموزان این فرصت را می‌دهد تا قدمی به سوی پیشرفت بردارند.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا حضوری

معرفی آموزشگاه سفیر گفتمان

اگر شما هم با مطالعه مطالب علاقه‌مند شدید در یک کلاس آنلاین زیان انگلیسی شرکت کنید، باید به شما موسسه سفیر گفتمان را معرفی کنیم. شما می‌توانید با تعیین سطح زبان، پایه زبان خود را تشخیص داده و در کلاس‌‌های آنلاین و حضوری این موسسه شرکت کنید. 
اگر بخواهیم درباره آموزشگاه سفیر گفتمان توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم این موسسه فعالیت رسمی خود را از 20 اردیبهشت سال 1378 در یکی از مناطق تهران (قلهک) آغاز کرد و با تلاش‌های شبانه‌روزی و استفاده از برترین و بهترین روش‌های آموزشی اکنون توانسته است به عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی کشور شناخته شود.
این موسسه هم اکنون با بیش از دو دهه سابقه توانسته است در حدود 63 شعبه فعال در تهران و استان‌های دیگر داشته باشد. این موسسه بر اصول مشتری مداری و دانشجو محوری تکیه کرده است و حال بهترین کلاس زبان انگلیسی را برای زبان آموزان خود فراهم می‌کند. این موسسه آموزش دارای بیش از 2000 مدرس زبان خارجی و 500 مدیر و کارشناس فنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این موسسه به آدرس (gosafir.com)مراجعه کنید.

 

مطالب خواندنی