قیمت خرید و فروش انواع گریس سیلیکونی ، واسکازین 140 و روغن بهران اکسترا تورلو دیزل

قیمت خرید و فروش انواع گریس سیلیکونی ، واسکازین 140 و روغن بهران اکسترا تورلو دیزل

گریس سیلیکون تشکیل شده از روغن سیلیکون و ماده تلغیظ کننده می باشد که عموما با نام‌ گریس دی الکتریک ‌نیز شناخته می شود.

گریس سیلیکون: 

  برای معرفی نمونه هایی از ویژگی گریس سیلیکون می‌ توان به پایداری بالا در برابر رطوبت و آب، دی الکتریک و یا عایق الکتریکی، فاقد مواد نفتی، طول عمر و پایداری طولانی، غیرقابل اشتعال، سازگار با عموم لاستیکها و پلاستیک ها و سازگار با محیط زیست و… اشاره نمود. این محصولات بنا به داشتن ویژگی های گسترده دارای کاربرد های زیادی در امور صنعتی می باشند که از جمله کاربرد آنها در کانکتورها، گریس اورینگ مخصوص اورینگ‌ ها، گسکت ‌ها، شیرها، گریس قطعات ترمز خودرو، گریس موتورسیکلت و دوچرخه، گریس تردمیل و در صنایع غذایی، کارتن سازی و … دیده می شود.مقاومت بالای آنها در برابر دما های بالا و اکسیداسیون ، سمی نبودن و عایق برق بودن نیز از دیگر ویژگی این محصولات می باشد.  این محصول به سبب داشتن اهمیت بالا در صنعت باید با کیفیتی بالا خریداری شود. جهت خرید این محصول با قیمتی عالی و همچنین کیفیت بالا می توانید به سایت ما مراجعه نموده و‌ این محصول را به صورت آنلاین تهیه نمایید. 

خرید واسکازین 140

از جمله روان کننده های با کیفیت می توان به واسکازین 140 اشاره نمود که از لحاظ سطح کیفی در درجه بالایی قرار دارند. این واسکازین ها در ماشین های سنگین کاربرد های گسترده ای به دلیل خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها دارند. این واسکازین ها از مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند که در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی می توان کاربرد آنها را مشاهده کرد. همچنین دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی هستند و از لحاظ کاربردی در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به منظور مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش استفاده می شوند. این واسکازین ها باید با توجه به نوع گیربکس خودرو ها تهیه گردند تا بهترین کارایی را ارائه کنند. همچنین به دلیل اهمیت وجود این محصول در گیربکس خودرو ها باید آنها را در کیفیتی بالا خریداری نمایید.  از این رو باید آنها را از فروشگاه های معتبری تهیه نموده تا علاوه بر کیفیت بالا، اجناس را با قیمت مناسب در اختیار شما بگذارند.  امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار هستند که از کیفیت پایینی برخوردارند.  بنابراین مراجعه به فروشگاهی معتبر امری جدی می باشد.  

BEHRAN.jpg

روغن بهران اکسترا توربودیزل 15w40 : 

در اجزای خودرو استفاده از روغن های صنعتی امری ضروری و بسیار مهم محسوب می شود. پایداری برشی بسیار مطلوب و در نتیجه کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغنروشن شدن آسان موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی،  دارای مقدار قلیائیت کل بالا برای محافظت بهتر در برابر تخریب روغن، خواص ضد سایش عالی، فراریت مطلوب و در نتیجه کاهش کم شدن روغن از جمله ویژگی های این‌ روغن‌ها می باشند. در خودرو های دیزلی از جمله روغن های بسیار با کیفیت که عملکردی بی نظیر ارائه می کنند روغن بهران اکسترا توربودیزل 15w40 می باشد که روغن پايه نيمه سنتتيك و مواد افزودني مرغوب مواد و اجزای تشکیل دهنده این روغن ها هستند. این روغن دارای سیستم کنترل کننده آلودگی می باشد که ویژگی بسیار مهمی است.  کاربرد این روغن ها در انواع خودرو ها امکان پذیر بوده که موارد استفاده از آن را می توان در اتوبوس ‌ها و کامیون‌ های جدید و قدیم که تحت شرایط سخت کار می ‌کنند و… بیشتر مشاهده می شود. این روغن ها با توجه به داشتن خاصیت کنترل دوده و پایداری بالا در برابر دما و حرارت برای تمامی خودرو هایی که تحت شرایط سخت کار می کنند بسیار مناسب بوده که به دلیل داشتن تمامی این‌ مزایا توجه اکثر صنعتگران را به خود جلب نموده است. روغن های تولید شده از شرکت بهران همگی دارای کیفیتی بالا می باشند که خرید آنها در عین داشتن اصالت کالا مستلزم مراجعه به فروشگاهی معتبر است. جهت خرید این‌ محصول در عین داشتن اصالت کالا و همچنین قیمتی مناسب می توانید به سایت ما مراجعه نموده و از قیمت این محصولات نیز با خبر شوید. همچنین امکان سفارش آنلاین آنها نیز برای شما عزیزان ساکن دیگر شهر های ایران موجو‌د می باشد.

bvn.jpg

 

مطالب خواندنی