یک مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران {طرح رتبه شو}

یک مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران {طرح رتبه شو}

به نظر شما مشاوره گرفتن از یک مشاوره تحصیلی خبره چه تاثیری در قبولی و رتبه کنکور سراسری دارد؟ ما پاسخ می‌دهیم کمک گرفتن از یک مشاوره باتجربه و خبره برای برنامه ریزی تحصیلی که متناسب با هر فرد نوشته شده باشد موفقیت او را در کنکور سراسری تضمین می نماید. پس کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی کارآزموده امری لازم و پراهمیت است. بنابراین در این مقاله یک مرکز مشاوره کنکور در تهران را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از طرح‌های ویژه مثل طرح رتبه شو باعث قبولی تضمینی شما در رشته و دانشگاه دلخواه تان می‌شود. لذا توصیه می‌کنیم اگر می خواهید شما هم به رتبه و دانشگاه مورد علاقه تان دست پیدا کنید این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه نمایید.

مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران

همه ما می‌دانیم که رتبه ما و یا قبولی دانشگاه در کنکور سراسری می‌تواند آینده مان را به کلی تغییر دهد و مسیر زندگی ما را دگرگون کند. گاهی بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری نحوه مطالعه صحیح دروس را نمی‌دانند و یا از شیوه‌های صحیح و درست تست زنی، بودجه بندی منابع کنکور و بهترین منابع آن، طریقه مدیریت اصولی و صحیح زمان، نحوه جمع بندی مطالب و یا حتی ضرورت مرور در ماه‌های نزدیک به کنکور بی‌خبرند و یا تجربه کافی برای این کار را ندارند بنابراین دانش آموزان دبیرستانی یا هنرستانی، باید برای به دست آوردن اطلاعات آزمون سراسری و بررسی پیشرفت و موفقیت تحصیلی خود از مشاوران تحصیلی مدارس، کمک بگیرد.

شما برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای توسط بهترین مشاورین ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل می‌توانید از خدمات مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل استفاده نموده علاوه بر این برای برقراری ارتباط به صورت تلفنی با مشاورین ایران تحصیل هم کافیست تا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 در تماس باشید.

مزایای کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه

یکی از اصلی‌ترین دغدغه دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری قبولی و کسب رتبه بالا در این آزمون می‌باشد که کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه و خبره این کار را برای دانش آموزان تسهیل میکند. در ادامه برخی از مزایای کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه و خبره را برای شما عزیزان ذکر می‌کنیم تا به اهمیت این موضوع پی ببرید.

برنامه ریزی اصولی و حرفه‌ای متناسب با هوش هر فرد

میزان هوش هر فرد متفاوت از دیگری است و به گفته گاردنر افراد دارای هوش‌های چندگانه هستند. به عنوان مثال ممکن است دانش آموزی برای یاد گرفتن دروس عمومی از نوشتن استفاده کند در حالیکه دانش آموزی دیگر تنها با یکبار خواندن یک درس آن را به کلی متوجه و حفظ شود بنابراین وظیفه یک مشاور برنامه ریزی صحیح و اصولی مطالعه دروس با توجه به سنجش توانایی‌های هوشی و علایق شخصی دانش آموز در زمان درست مطالعه هر درس است.

علاوه بر این کنکوری که فرد قصد شرکت در آن را دارد هم در نوع برنامه ریزی و مشاوره باید تاثیر گذار باشد، برای مثال میزان تمرکز روی دروس مختلف در مشاوره کنکور زبان و مشاوره کنکور تجربی متفاوت خواهد بود که البته بخشی از این تفاوت به جامعه آماری متفاوت ین دو آزمون نیز مربوط می‌باشد. شما برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای توسط بهترین مشاورین ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل می‌توانید از خدمات مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل استفاده نموده علاوه بر این برای برقراری ارتباط به صورت تلفنی با مشاورین ایران تحصیل هم کافیست تا از طریق تلفن ثابت با شماره) 9099075307 (در تماس باشید.

انتخاب رشته درست برای کنکور

بسیاری از دانش آموزان برای انتخاب رشته خود از دوستان و اطرافیان کمک می گیرند که این افراد تجربه کافی نداشته و تنها بر اساس ایده خود در انتخاب رشته به دانش آموز کمک می‌کنند و چه بسا انتخاب رشته این افراد با آنچه در ذهن دانش آموز است بسیار تفاوت داشته باشد. انتخاب رشته غیر اصولی و نادرست بدون توجه به ظرفیت کد رشته‌ها و یا در نظر نگرفتن تراز و رتبه حتی باعث می‌شود دانش آموز در دانشگاه و یا رشته مورد علاقه خود قبول نشود و مجبور باشد یک سال دیگر برای راهیابی به دانشگاه تلاش کند.

ارائه روش‌ها و تکنیک‌های درست مطالعه

بسیاری از افراد معتقد هستند موفقیت نتیجه مطالعه زیاد می‌باشد و دروس هر چقدر بیشتر مطالعه شوند در ذهن دانش آموز بیشتر نقش می بندند که این یک عقیده بسیار بسیار نادرست است زیرا مطالعه غیر اصولی و نادرست ممکن است باعث خستگی و دلسردی دانش‌آموز شود و نتیجه خوبی هم نداشته باشد اما وجود یک مشاور به دانش آموز کمک می‌کند تا با روش‌ها و تکنیک‌های درست مطالعه  آشنا شود و با مدیریت زمان به اندازه کافی و با علاقه بیشتر بدون خستگی مطالعه کرده و با کسب نتایج بهتر به موفقیت برسد.  

بررسی و ارزیابی عملکرد دانش آموز در آزمون ها

یک مشاور با تجربه پس از بررسی آزمون دانش‌آموزان به سطح آموزشی و آموخته‌های آنها پی برده و نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز را تشخیص می‌دهد بنابراین می‌تواند با توجه به سطح آموزشی و نقاط ضعف و قوت دانش آموزان برنامه درسی مناسب آنها را ارائه دهد که این برنامه ی اصولی تاکید بیشتری برای یادگیری و رفع اشکال نقاط ضعف هر دانش آموز و مرور آموخته‌های او دارد.

کنترل استرس دانش آموزان پیش از آزمون دادن

اضطراب و استرس یک مشکل بزرگ است که بسیاری از دانش آموزان را درگیر خود کرده و تاثیرات نامناسبی بر عملکرد تحصیلی آنها می گذارد و حتی در هنگام مطالعه باعث ناتوانی در یادگیری می‌شود. همچنین برخی از دانش آموزان پیش از آزمون دادن دچار استرس می شوند که این نوع استرس کاملا ناخودآگاه بروز می‌کند و باعث کاهش عملکرد درسی و تحصیلی دانش آموزان می‌شود به گونه‌ای که گاهی دانش آموز تمام منابع آزمون را به درستی مطالعه کرده و کاملاً یاد گرفته است اما به دلیل داشتن استرس نمی‌تواند آنها را به درستی در برگه امتحان وارد نماید و یا دچار فراموشی در جلسه آزمون می‌شود.

بنابراین کمک گرفتن از یک مشاور کار آزموده که با شناخت عوامل استرس زا و ارائه تکنیک‌های آرام‌سازی باعث به حداقل رساندن استرس دانش آموز می‌شود.  شما برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای توسط بهترین مشاورین ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل می‌توانید از خدمات مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل استفاده نموده علاوه بر این برای برقراری ارتباط به صورت تلفنی با مشاورین ایران تحصیل هم کافیست تا از طریق تلفن ثابت با شماره (9099075307) در تماس باشید.

ویژگی‌های یک مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران

از ویژگی‌های مهم یک مرکز مشاوره کنکور ایده‌آل داشتن مشاورانی با تجربه است که با کنکور سراسری آشنایی کامل دارند. همچنین رتبه و تعداد پذیرفته شدگان آن مرکز در کنکور سال‌های گذشته سابقه درخشان و میزان تخصص مشاوران را در این زمینه نشان می‌دهد.

علاوه بر این مشاور یک مجموعه باید نظم و انضباط داشته باشد و در مقابل کار خود تعهد به خرج دهد و دلسوز دانش آموز باشد تا برای رسیدن او به هدفش از هیچ تلاشی دریغ نکند. در کنار همه این موارد حجم مناسبی را در برنامه مطالعاتی دانش آموز در نظر بگیرد تا او را دلسرد و خسته نکند و با توجه به اهمیت مرور دروس، در برنامه ریزی درسی دانش آموز زمانی برای جمع بندی و مرور مطالب خوانده شده مشخص و حتی زمانی را برای تفریح و استراحت تعیین کند.

سوالات متداول پیرامون مشاوره کنکور در تهران

  • آیا داشتن مشاور کنکور ضروری است؟

داشتن مشاور ضروری نیست اما، داشتن یک مشاور خوب قبولی داوطلبان را تضمین می نماید.

  • مزایای داشتن مشاور کنکور چیست؟

داشتن برنامه‌ای اصولی، ایجاد انگیزه، ارائه روش‌های تست زنی و .... از جمله مزایای داشتن مشاور کنکور می‌باشد.

خلاصه مطلب

آنچه که در این مقاله به بررسی آن پرداختیم ضرورت کمک گرفتن از یک مرکز مشاوره کنکور با مشاوران مجرب و کارآزموده برای قبولی تضمینی در کنکور بود. همچنین ویژگی‌های یک مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران را معرفی نمودیم و امیدواریم اطلاعات کاملی را برای قبولی در کنکور سراسری در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. اگر از دانش آموزان رتبه سالهای گذشته در مورد موفقیت در کنکور بپرسید می‌گویند که از یک مرکز مشاوره کنکور ایده آل در تهران استفاده کردند و از طریق طرح رتبه شو به رتبه مورد نظر خود در دانشگاه‌های برتر کشوری رسیده اند و بسیاری از آن‌ها قبولی پزشکی تضمینی را با کمک این طرح بدست آورده اند.

 

مطالب خواندنی