تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل در محل

هر کسی که گوشی تلفن همراه دارد؛ حداقل برای یک بار هم که شده گذرش به مرکز تعمیر موبایل یا یک تعمیرکار موبایل افتاده است. خرابی موبایل مسئله ای است که از آن هیچ گریزی نیست. گاهی این خرابی مربوط به سخت افزار موبایل است و گاهی مرتبط با نرم افزار آن. با این حال خرابی موبایل هر چه که باشد حتی اگر سیستم عامل موبایلتان اندروید باشد یا IOS، هیچ فرقی نمی کند؛ می توانید تعمیرات موبایل در محل خود را به دلتوس بسپارید.

اکثر افراد این گونه تصور می کنند که برای تعمیر موبایل و کارشناسی آن باید خودشان به صورت حضوری از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه و از آن تعمیرکار موبایل به سمت دیگری، در تلاش و تلاطم باشند تا بلکه بتوانند به جایی برای تعمیر موبایل خود اعتماد کنند. این در حالی است که ما همه کارها را برای شما از قبل به قدری آسان کرده ایم که تا امتحان نکنید؛ باورتان نمی شود!

در ادامه با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم تا درباره خدمات تعمیرات موبایل دلتوس، خرابی های موبایل و از همه مهم تر، سرویس تعمیرات موبایل در محل دلتوس برایتان بگوییم.

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل

دیگر همگی‌ به خوبی می دانیم که این روزها موبایل، حکم وسیله ای اساسی را در زندگی روزمره هر کسی دارد و بدون آن، هر کدام از ما می تواند به خوبی این حس را تجربه کند که گویی مشکلی پیش آمده و کارها به راحتی پیش نمی روند.

حال بیایید تا تصور کنیم که همین وسیله بسیار حیاتی و ضروری به یک باره دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات پیدا کند.

در چنین شرایطی بهترین کار، مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آن هم در سریع ترین زمان ممکن است تا تعمیرکاران حرفه ای موبایل با اتکا به دانش، تخصص و همچنین دسترسی به دستگاه ها و تجهیزات مدرن و مخصوص خود؛ تلفن همراه شما را تعمیر کرده و همچون سابق به شما تحویل دهند.

به عبارتی ساده تر، تعمیرات موبایل به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که تعمیرکار موبایل به صورت مستقیم بر روی برد گوشی و یا دیگر قسمت های آن انجام می دهد. این فعالیت ها در نهایت، سرویس موبایل بر روی دستگاه شما است. تعمیرات معمولا بر روی هارد،‌ تعمیر آی سی، سرویس یا تعمیر سوکت شارژ و سرویس اسپیکر گوشی انجام می شوند.

تعمیرات موبایل دلتوس

این‌‌ بسیار مهم است که تعمیرات موبایل خود را به دست کسانی بسپارید که در مجموعه ای حرفه ای گرد هم آمده اند تا تعمیرات تخصصی انواع خرابی موبایل های اندروید، ios، ویندوز که ساخت برندهای مختلف را به شما ارائه دهند و در هر مرحله ای از تعمیرات دستگاه موبایل شما را در جریان امور بگذارند.

در زمینه تعمیر موبایل دیده شده که دستگاه کاربران توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرار می گیرد که نه تنها مشکل موبایل برطرف نمی گردد بلکه موبایل با مشکلات متعدد دیگری هم روبرو می شود و یا پس از تعمیر و تحویل موبایل به کاربران هیچ تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمی شود.

به همین منظور موبایل دلتوس با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمیر، اقدام به تعمیرات انواع گوشی موبایل می نماید که منجر به افزایش طول عمر موبایل می گردد.

سعی موبایل دلتوس بر این است تا تعمیر موبایل را در سریع ترین زمان ممکن و یا حتی در یک روز به پایان رساند و تحویل دهد، اما مواردی مانند مشخص نبودن ایراد اصلی موبایل که مستلزم بررسی دقیق تمام قطعات است را باید در نظر گرفت.

تعمیرات موبایل اپل

اما خدماتی مثل تعویض ال سی دی موبایل و یا تعویض گلس گوشی و مواردی از این قبیل در همان روز قابل انجام می باشد تا شما کمترین زمان در روند تعمیر موبایلتان را شاهد باشید. بطور کلی زمان تعمیرات از چند ساعت تا نهایتا 48 ساعت انجام می پذیرد.

بدیهی است که تعویض باتری، صفحه تاچ و ال سی دی و دیگر قطعات آن زیر مجموعه تعمیرات موبایل محسوب نمی شوند.

مطالب پیشنهادی:

تعمیرات موبایل آیفون X

هزینه تعمیرات موبایل

با توجه به تقاضای بالا و تخصصی بودن تعمیرات موبایل، می توانیم بگوییم که هزینه تعمیرات موبایل شما، همگی با توجه به قطعات و تجهیزاتی که برای تعمیر موبایل استفاده می شوند؛ مشخص می شود.

همچنین از آن جایی که وارد شدن در این حوزه مستلزم برخورداری از شرایط و ضوابط لازم و دریافت گواهینامه و مهارت های تخصصی است؛ مهارت یک تعمیرکار حرفه ای موبایل نیز مستلزم پرداخت هزینه است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سطح کیفی خدمات ارائه شده در حوزه تعمیرات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین سلامت تعمیرات دستگاه شما را تضمین می کند.

تعمیرات موبایل با گارانتی

گاهی اوقات کاربران برای تعمیر موبایل خود دچار تردید می شوند که اصلا باید به کجا مراجعه کرد؟ بسته به سیستم عامل موبایل و نوع خرابی، همیشه این تردید گریبان کاربران را می گیرد.

در چنین شرایطی به یاد دلتوس بیفتید زیرا فرقی نمی کند که شما نیاز به تعمیرات موبایل های سامسونگ پیدا کرده باشید یا باید برای تعمیرات انواع موبایل های آیفون یا اپل اقدام کنید، اولین نکته ای که باید بسیار به آن دقت کنید این است که ما تمامی موبایل ها را تعمیر می کنیم.

قطعا تجربه و تخصص تعمیرکاران دلتوس در کنار استفاده از دستگاه های روز دنیا، مهم ترین اصل در تعمیرات گوشی تلفن همراه است و بدون این موارد و در بسیاری از مراکز دیگر، نمی توان انتظار داشت که مشکل خرابی موبایل حل شود.

همچنین با توجه به گرانی روز افزون قیمت انواع موبایل ها، بهترین کار در زمان بروز مشکل، درخواست تعمیرات موبایل از دلتوس است و خرید و جایگزینی آن در صورت ضرورت، در گزینه های بعدی جای می گیرند.

به خاطر همین امر، با وجود تولید و عرضه انواع مختلف موبایل ها از طرف شرکت های بزرگی همچون: اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، موتورولا، زد وان، ال جی و بسیاری از دیگر برندها؛ درخواست تعمیرات تخصصی گوشی موبایل به مراکز معتبر و حرفه ای همچون دلتوس که در زمینه تعمیر موبایل فعالیت می کنند؛ روز به روز بیشتر می شود.

یکی از ابهاماتی که معمولا افراد در زمان تعمیرات موبایل خود دارند این است که اگر تلفن همراهشان در فاصله ای کم پس از تعمیرات دچار مشکل و خرابی شد، آیا می توانند بر روی خدمات گارانتی مرکز تعمیراتی که موبایل خود را برای تعمیر به آن سپرده اند، حسابی باز کنند؟ آیا اصلا چنین امکانی وجود دارد؟

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات تضمینی موبایل دلتوس

در پاسخ این سوالات باید بگوییم که مرکز تعمیرات حرفه ای موبایل دلتوس، برای مشتریان خود خدمات گارانتی پس از تعمیرات را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا علاوه بر تجربه حس خوب اطمینان و اعتماد پس از تعمیرات، در صورت بروز مشکلی از طرف بخش مورد تعمیر قرار گرفته؛ مجددا بررسی شده و در صورت خرابی قطعا نسبت به رفع آن؛ اقدام‌ شود.

دلتوس به عنوان یکی‌ از مراکز تعمیرات حرفه ای و تخصصی موبایل، تعمیرات مک بوک، تعمیرات سرفیس و تعمیرات آی مک بهترین پیشنهاد برای تعمیر خرابی های نرم افزاری، سخت افزاری و دیگر مشکلات دستگاه موبایل، سرفیس و آی مک شما است.

شما می توانید برای تعمیرات موبایل آیفون، تعمیرات موبایل سامسونگ، تعمیرات موبایل شیائومی، تعمیرات موبایل هوآوی و دیگر موبایل های ساخت برندهای مختلف به دلتوس مراجعه کرده و انواع مشکلاتی همچون آب خوردگی، بالا نیامدن OS، شکستگی تاچ، شکستگی گلس، پریدن آنتن موبایل، باز کردن قفل موبایل و حل بسیاری از دیگر مشکلات تلفن همراه خود به دلتوس مراجعه کرده و با خیال راحت، حس خوب اعتماد پس از تعمیرات را با ما تجربه کنید.

تعمیرات موبایل در محل

موبایل شما نیاز به تعمیر دارد؟ برای تعمیرات موبایل خود درنگ نکنید و به بهترین تعمیرگاه موبایل یعنی دلتوس مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل یکی از مسائل اجتناب ناپذیری است که هر کاربری که از این وسیله هوشمند استفاده می کند؛ با آن روبرو خواهد شد. فارغ از این که تلفن همراهتان ساخت چه برندی و دارای چه امکاناتی باشد؛ بالاخره دیر یا زود باید برای تعمیر آن به یک مرکز تعمیرات موبایل حرفه ای و مجهز مراجعه کنید.

موارد مختلفی باعث می شوند تا تلفن های همراه نیاز به تعمیرات پیدا کنند. شایع ترین این موارد عبارتند از: نفوذ مایعات یا اصطلاحا آب خوردگی موبایل، سیاه شدن صفحه نمایش، کندی گوشی، خرابی باتری، داغ شدن گوشی، پر بودن حافظه، هنگ کردن گوشی، فریز شدن گوشی، خراب شدن تاچ گوشی، شکستگی ال سی دی، خطا در همگام سازی گوشی، عدم شناسایی سیم کارت، خرابی پورت گوشی، خرابی حافظه میکرو، خرابی دکمه هوم، مدارکشی، زرد شدن صفحه نمایش موبایل که همگی تنها بخشی از خرابی های شایع در تلفن های همراه هستند.

بر همین اساس، تعمیرات موبایل نیز به دو دسته تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم می شود که البته هزینه تعمیرات موبایل نیز با توجه به هر کدام از آنها و مشکل موبایل متغیر است.

تعمیرات تلفن همراه با توجه به میزان و نوع خرابی آن باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای موبایل و در تعمیرگاهی مجهز استاندارد انجام شود. اما این بدان معنا نیست که شما امکان تعمیرات موبایل در محل را با دلتوس ندارید!

درخواست تعمیرات موبایل خود را در دلتوس ثبت کنید

برای ثبت درخواست تعمیرات موبایل دلتوس می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی و حضوری، اقدام کنید. تمام راه های و ثبت درخواست تعمیرات در دلتوس همراه را از قبل برایتان گذاشته ایم.

تماس و مشاوره رایگان کارشناسان دلتوس

بعد از ثبت درخواست تعمیرات موبایل در دلتوس، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. البته در صورتی که تهران هستید و درخواست تعمیر موبایل در منزل را دارید، نماینده دلتوس بدون دریافت هیچ هزینه ای به محل استقرار شما آمده و موبایل شما را با ارائه رسید دریافت، برای بررسی و تعمیرات به مرکز تعمیرات دلتوس منتقل می کند.

تعمیرات موبایل شما را انجام می دهیم

نحوه انجام تعمیرات موبایل در دلتوس به این صورت است که تعمیرکاران و متخصصان مجموعه ما بعد از بررسی مشکل موبایلتان با شما تماس گرفته و تمامی موارد را به اطلاعتان می رسانند و سپس با رضایت شما، اقدام به تعمیرات موبایل خواهند کرد.

تعمیرکاران موبایل دلتوس همگی حرفه ای و متخصص هستند و با تعمیر خرابی موبایل یا تعویض قطعات اصلی گوشی تلفن همراه آن را همچون روز اولی که خریده بودید؛ به شما تحویل می دهند.

بعد از تعمیرات موبایل آن را برایتان ارسال خواهیم کرد

حالا که دیگر موبایلتان توسط متخصص تعمیرات موبایل و در تعمیرگاهی مجهز و تخصصی با قطعات اورجینال موبایل تعمیر شده، آن را همانطور که از شما گرفته بودیم؛ باز هم توسط نماینده دلتوس برایتان ارسال خواهیم کرد. مهم نیست کجا هستید؛ ما در کنارتان خواهیم بود.

راستی! تمامی هزینه های تعمیرات بر اساس نرخنامه تعمیرات موبایل محاسبه و اعلام می شوند پس خیالتان از بابت هزینه ها، راحت باشد.

مطالب خواندنی