مقاله‌ای مفصل درباره تور آنکارا، عمان و ارمنستان

مقاله‌ای مفصل درباره تور آنکارا، عمان و ارمنستان

با نزدیک شدن به زمان‌های محبوب برای سفر کم کم همه ما به این فکر می افتیم که بهترین مقصد برای سفر کجاست؟ و یا این که به کدام شهر یا کشور سفر کنیم که بیشتر از تفریحات آن بتوانیم لذت ببریم و غرق در شادی و نشاط شویم و درست به همین دلیل در این مطلب قصد داریم 2 مقصد عالی و پرطرفدار برای سفر که البته با هر نوع سلیقه‌ای هم هماهنگی داشته باشد را به افراد علاقه مند سفر معرفی کنیم، پس این دعوت آزانس مسافرتی نامی گشت را قبول کنید و با این آژانس همراه باشید تا محبوب‌ترین و بهترین مقصدهای گردشگری را به شما معرفی کنیم.

تور آنکارا

اگر تصمیم سفر به پایتخت کشور ترکیه یعنی شهر آنکارا گرفته اید، بهترین گزینه را انتخاب کردید، تور آنکارا یعنی شهری که با تلفیقی از مدرنیته و سنت شما را مجذوب خود می‌کند و همچنین این شهر دارای جاذبه‌های متنوع و دیدنی زیادی می‌باشد که همین موضوع باعث شده که در سال‌های اخیر آنکارا پیشرفت‌های زیادی را تجربه کند و مهمتر این شهر میزبان توریست و مسافران زیادی است. چرا که سفارت‌های مهمی در آنکارا هست که دلیل اصلی سفر بیشتر مسافران ایرانی می‌باشد. همچنین از آنجاییکه فرهنگ مردمان این کشور به ایرانیان شباهت‌های بسیاری دارد، همین موضوع توجه مسافرانی ایرانی را به این مقصد برانگیخته کرده است. قطعا می دانید که آنکارا پایتخت کشور ترکیه و همچنین پایتخت سیاسی این کشور هم به حساب می آید.

موضوعی که در تور مسافرتی آنکارا حائز اهمیت است، انتخاب موقعیت مکانی و هتل شماست که مهمترین بخش تور شما را شامل می‌شود؛ چرا که همان طور که در بالا اشاره کردیم، اکثر مسافران آنکارا را برای انگشت نگاری و پیکاپ پاسپورت و مراجعه به سفارت‌ها انتخاب می‌کنند و به همین علت انتخاب هتل در نزدیکی سفارت خانه مورد نظر کار شما را راحت‌تر و بدون دغدغه خواهد کرد و ما در پکیج‌های مسافرتی شما خدماتی همچون: پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، تورلیدر فارسی زبان در شهر آنکارا، بیمه مسافرتی، هتل متنوع در آنکارا با خدمات و سرویس BB و ... را ارائه می‌کنیم تا سفری آرامش بخشی را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که موضوع قیمت ارزان تور آنکارا را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به آن سفر کرده اند می دانند که در کل قیمت پکیج‌های مسافرتی در فصل‌های مختلف از سال کلی با هم تفاوت دارند. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می‌کنند و یا در تابستان که همه به دنبال گشت و گذار و استفاده از تفریحات ساحلی هستند، نسبتا بالاتر می‌رود. اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و یا ایام سفرهای تابستانی است. حالا سوال پرتکرار این روزها که مسافران از ما می پرسند این است که تور آنکارا از چه شهرهایی انجام می‌شود؟ در حال حاضر امکان پرواز از تهران، اصفهان (در فصول پر مسافر) ، مشهد (در فصول پر مسافر) و شیراز (در فصول پر مسافر) ، اصفهان، بندرعباس و تبریز با پروازهای مستقیم به آنکارا وجود دارد.

تور عمان

اگر کشور عمان را بعنوان یک مقصد خاص در سفر با تورهای خارجی در نظر گرفته اید، مهم است بدانید که بی شک مفهوم واقعی سنت و مدرنیته را در تور عمان را از نزدیک لمس می‌کنید. عمان دقیقا مقصدی است که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از رقیب اصلی خود کشور امارات ندارد و با سرعت بسیار زیادی نیز در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل ‌ها و مراکز تفریحی متنوعی است. مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهمترین و محبوب‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه به مانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت و بافت شهری جذابی دارد.

در آخر برای سفر با تور مسافرتی عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز می‌توانید خود را به این کشور زیبا برسانید. اما در حال حاضر امکان برگزاری تور عمان دریایی وجود ندارد، بنابراین تنهاترین و البته راحت‌ترین روش سفر تور هوایی عمان است که این روزها پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می ‌شود و این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی مثل کیش ایر و آسمان و... و چند ایرلاین عمانی از جمله سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر نیز برگزار می ‌شوند. حالا بهترین زمان سفر به عمان چه زمانی است؟ اواسط پاییز تا اواخر زمستان و به دلیل خنکی هوای عمان بهترین زمان سفر به مسقط از نظر آب و هوا خواهد بود. اگر قصد خرید تور عمان در بازه این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود همراه داشته باشید و در کل بهترین زمان برای سفر به عمان از نظر ما ماه‌‌های آذر و دی می‌باشد.

تور ارمنستان

تور ارمنستان یکی دیگر از ارزان‌‌ترین و محبوب ‌ترین تورهای گردشگران خارجی در فصل تابستان است! با فرا رسیدن فصل تابستان در ارمنستان علاوه بر کاهش میزان بارش ‌ها، دمای هوا نسبت به دیگر فصل ‌ها افزایش می یابد؛ البته گرمای تابستان‌ در این کشور خیلی آزار دهنده و غیر قابل تحمل مثل دبی نیست. یکی از مزایای رزرو تور ارمنستان تابستان 1401، برگزاری فستیوال ‌های هیجان انگیز و متنوعی مثل: وارداوار، رنگ، تاراز (لباس محلی) ، هندوانه، توت و... است.

خوب حالا سوالی که برای اکثر شما مسافران مطرح می‌شود این است که قیمت تور ارمنستان در تابستان 1401 به چه صورت تعیین می‌شود؟ با فرارسیدن فصل تابستان تقاضا برای خرید تور ارمنستان تابستان 1401 افزایش می ‌یابد البته نه به اون صورتی که فکرش را کنید، به همین دلیل پروازها و هتل‌‌های این شهر افزایش قیمت را اعمال می‌کنند. توجه داشته باشید که در فصل تابستان فستیوال‌‌ها و مراسمات بسیار مختلف و هیجان انگیزی در شهر ایروان ارمنستان برگزار می ‌شود که اصلی‌ترین و مشهورترین آن ‌ها فستیوال وارداوار (آب بازی) در تاریخ 20 تیر ماه می‌ باشد که هر چه به تاریخ برگزاری این فستیوال نزدیک ‌تر شویم قیمت تورهای ارمنستان نیز افزایش بیشتری خواهند داشت.

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می‌توانید با انتخاب تورهای خارجی به مقاصد آنکارا، عمان و ارمنستان برای گذراندن یک تعطیلات هیجان انگیز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی - خارجی هستند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی‌نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می‌توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

مطالب خواندنی