نحوه معامله و احراز هویت بایننس

نحوه معامله و احراز هویت بایننس

شما می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال یا توکن‌های خود در بایننس معامله کنید. برای این کار، پس از اینکه مراحلی چون احراز هویت بایننس و افتتاح حساب را گذراندید به این پلتفرم ملحق می‌شوید. پس از باز کردن حساب، می‌توانید اولین بیت‌کوین یا BNB خود را بخرید و معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله، نحوه افتتاح حساب و معامله در بایننس را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

نحوه معامله در بایننس

بسیاری از افراد به دلیل امنیت و اعتبار صرافی بایننس به این پلتفرم روی می‌آورند. قبل از شروع معامله در بایننس ابتدا باید آموزش‌های لازم را ببینید و در یک کانال ارز دیجیتال عضو شوید. پس از آن، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • احراز هویت بایننس را انجام داده و حساب کاربری خود را افتتاح کنید.
  • حساب خود را شارژ کنید.
  • معامله ارز دیجیتال را شروع کنید.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این مراحل به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

حساب کاربری خود را افتتاح کنید

همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید در بایننس معامله ارز دیجیتال انجام دهید، باید یک حساب معاملاتی داشته باشید. برای این کار ابتدا باید به صفحه اصلی پلتفرم بایننس بروید و روی واژه Register کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، به صفحه ثبت نام هدایت می‌شوید، جایی که ابتدا باید یک آدرس ایمیل وارد کنید و رمز عبور را تعیین کنید. آدرس ایمیل باید معتبر باشد. سعی کنید ایمیلی که همیشه از آن استفاده می‌کنید را وارد نمایید. برای تعیین رمز عبور حساب بایننس خود، یک رمز عبور قوی و امن که شامل ترکیبی از اعداد، حروف و نمادها باشد را انتخاب کنید.

پذیرش شرایط و ضوابط| احراز هویت بایننس

در مرحله بعد، شما باید شرایط و ضوابط استفاده از بایننس را بررسی کرده و با آن موافقت کنید، پس از آن می‌توانید روی دکمه Register کلیک کنید.

کپچا

شما باید ثابت کنید که یک انسان هستید. برای این کار، باید پازلی که ارائه می‌شود را تکمیل کنید که کار سختی نیست. پس از آن، یک ایمیل به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود. برای تکمیل ثبت‌نام باید بر روی "تأیید ایمیل" کلیک کنید. با این کار، شما یک حساب کاربری در بایننس ساخته و می‌توانید معامله را شروع کنید. اما کار دیگری که باید قبل از معامله واقعی انجام دهید تا از ایمن بودن حساب خود اطمینان حاصل کنید این است که احراز هویت بایننس دو مرحله‌ای 2FA را فعال کنید. با انجام این کار، یک لایه امنیتی دیگر به حساب شما اضافه می‌شود و هیچ فرد دیگری به وجوه شما دسترسی نخواهد داشت و از آن برای تحقق منافع شخصی خود استفاده نخواهد کرد.

شارژ کردن حساب بایننس

اکنون که حساب شما افتتاح و ایمن شده است، می‌توانید آن را شارژ کنید. برای مثال شما می‌توانید از اتریوم برای فرآیند شارژ حساب و واریز وجه استفاده کنید.

وارد شدن به حساب کاربری

وارد حساب کاربری خود شوید و روی  گزینه Accounts کلیک کنید. سپس گزینه Send on ETF Wallet را انتخاب کنید. پس از آن آدرس Recipient یا گیرنده را وارد کنید، زیرا این فردی است که مقدار اتریوم را دریافت می‌کند. از آنجایی که مبلغ را به حساب بایننس واریز می‌کنید، باید یک آدرس اتریوم در حساب بایننس خود داشته باشید.

واریز وجوه

وارد حساب بایننس خود شوید و روی Funds و سپس Deposits کلیک کنید. ارز دیجیتال مورد نیاز خود را وارد کنید. با انتخاب گزینه اتریوم، بایننس اطمینان می‌یابد که آدرسی برای انتقال مبلغ ایجاد شده است. پس از آن وجوه اتریوم شما به آدرس واریزی برای ارز دیجیتال اتریوم ارسال می‌شود. این بدان معناست که باید آدرس را کپی و در کادر گیرنده حساب Coinbase قرار دهید تا امکان واریز پول فراهم شود.

در مرحله بعد، مبلغی که می‌خواهید به حساب خود در بایننس واریز کنید را انتخاب و پس از آن روی گزینه Send کلیک کنید. به محض اینکه پردازش وجه توسط شبکه اتریوم تمام شد، مبلغ واریزی در حساب بایننس شما ظاهر می‌شود.

معامله را شروع کنید

پس از انجام احراز هویت بایننس و طی کردن کلیه مراحل ثبت‌نام‌ در بایننس می‌توانید معامله را شروع کنید. فلش مکان‌نما را روی واژه Trade ببرید و سپس روی یکی از گزینه‌های Basic یا Advanced کلیک کنید. با کلیک روی یکی از این گزینه‌ها، تمام جزئیات وضعیت فعلی بازار به شما نشان داده می‌شود.

مزایای معامله در پلتفرم بایننس

بایننس یکی از امن‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌ها برای معامله ارز دیجیتال است و به همین دلیل مزایای زیادی دارد. در ادامه به برخی از مزایای بایننس اشاره می‌کنیم:

  • بایننس یک رابط دارای صفحه نمایش لمسی بسیار زیبا دارد.
  • بسیار امن و مطمئن است.
  • از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
  • حساب کاربری را به راحتی می‌توان ایجاد کرد.
  • نسخه موبایلی آن در دسترس قرار دارد.

کارمزد معاملات بایننس

اگر می‌خواهید در بایننس معامله کنید، باید با پرداخت کارمزدها کنار بیایید. خوشبختانه، برخی از پایین ترین در بازار هستند. هیچ کارمزدی برای واریز دریافت نمی‌شود. برای برداشت وجه از حساب مقداری کارمزد در نظر گرفته شده است. برای مثال، کارمزد برداشت اتریوم یک سنت است. میزان کارمزدها به نوع ارز دیجیتال نیز بستگی دارد.

نحوه احراز هویت بایننس برای ایرانیان

ایرانیان داخل کشور به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی در زمینه احراز هویت بایننس و افتتاح حساب در این پلتفرم معاملاتی روبرو هستند. با این حال، برخی شرکت‌ها و سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال مانند پرشین الیت به شما در احراز هویت و افتتاح حساب کنند تا بتوانید در پلتفرمی امن و مطمئن معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید.

کلام آخر

اگر بدانید که چگونه از پلتفرم بایننس استفاده کنید، معامله در بایننس به یک تجربه فوق‌العاده برای شما تبدیل می‌شود. قبل از شروع معامله، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و احراز هویت بایننس را انجام دهید.  پس از آن می‌توانید به خرید ارز دیجیتال بپردازید و معامله در بازار ارز دیجیتال را شروع کنید. یکی از مزیت‌های بایننس این است که کارمزدهای بایننس برای برداشت وجه بسیار کم است، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی مبالغ خود را برداشت کنید. در صورتی که می‌خواهید حساب معاملاتی در پلتفرم بایننس داشته باشید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید می‌توانید به سایت پرشین الیت مراجعه کرده و از اعضای این تیم، سوالات خود را بپرسید و راهنمایی‌های لازم را جهت افتتاح حساب بایننس دریافت کنید.

 

مطالب خواندنی