نکات ضروری که باید در رزرو آنلاین هتل رعایت کرد

نکات ضروری که باید در رزرو آنلاین هتل رعایت کرد

نوبت به برنامه ریزی برای سفر رسیده است. دلتان می‌خواهد برنامه به بهترین شکل چیده شود تا خستگی از تنتان برود و انرژی بگیرید. کافی است منطقی و معقول فکر کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. قطعا یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها هنگام برنامه ریزی سفر پیدا کردن یک اقامتگاه متناسب با ایده‌آل‌های مورد نظرمان است. از این رو در این مطلب سعی کرده‌ایم به شما بگوییم چه نکات و ترفندهایی را جهت انتخاب و رزرو هتل مورد نظر خود باید در نظر داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه شوید.

به موقعیت مکانی هتل، خوب دقت کنید

فکر می‌کنید چرا موقعیت مکانی هتل باید انقدر اهمیت داشته باشد؟ اول اینکه تعیین می‌کند چقدر قرار است بین هتل و مکان‌های دیدنی در رفت و آمد باشید؛ یک ربع یا یک ساعت؟ هر چه مسیر دورتر، هزینه بیشتر و خستگی هم افزون‌تر. مثلا آیا می‌دانید چشم انداز برخی اتاق‌های هتل نگارستان کاشان رو به باغ فین است و شما در نزدیکی آن قرار دارید. دوم اینکه بالاخره باید بدانید در کدام منطقه از شهر قرار است بمانید. یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد یا منطقه‌ای خلوت و خوش آب و هوا که از قضا پنجره‌های آن هم به کوه و جنگل باز می‌شوند. پس لوکیشن هتل را خوب بررسی کنید. مثلا هتل شهاب گرگان در جاده جنگل ناهارخوران قرار گرفته و با مرکز شهر کمی فاصله دارد. اما درعوض از زیبایی‌های طبیعت بهره‌مند خواهید شد.

رزرو آنلاین هتل

دوست دارید چطور سفر کنید؟

اهل دردسر نیستید و دوست دارید همه چیز در هتل برایتان مهیا باشد یا بالعکس؛ سرتان درد می‌کند برای چالش؟ اینکه چطور آدمی هستید، نوع هتلی را که می‌خواهید رزرو کنید؛ مشخص می‌کند. مثلا شاید بود و نبود صبحانه برایتان چندان اهمیتی نداشته باشد، فقط برای خوابیدن در اتاق باشید یا بودجه حرف اول را در سفر بزند. در این صورت بعید است که به دنبال هتل‌های لوکس و چند ستاره همچون هتل هما 2 مشهد باشید. پس خوب خود و عادت‌های سفرتان را بشناسید و بعد هتل رزرو کنید.

یک لیست از باید و نبایدهای خود تهیه کنید

تهیه لیست کار سختی نیست. یک قلم و کاغذ بردارید و بنویسید که چه امکاناتی در هتل برای شما در اولویت هستند. پیشنهاد می‌کنیم مواردی مثل موقعیت خوب، تمیزی و اندازه اتاق، حمام و تنوع گزینه‌های موجود برای صبحانه را در لیست بایدها طبقه بندی کنید. داشتن چشم انداز خوب در اتاق‌ها و تفریحاتی مثل سالن بدنسازی یا استخر را می‌توانید در رده‌های بعدی اهمیت قرار دهید.

برای رزرو هتل به سراغ یک سایت معتبر بروید

این روزها سایت‌های زیادی به شما خدمات رزرو آنلاین ارائه می‌دهند. از میان آن‌ها سایتی را انتخاب کنید که به شما قدرت انتخاب بیشتری بدهد. این کار چطور ممکن است؟

  • نخست اینکه تنوع و تعداد هتل‌هایی که امکان رزرو آن‌ها در سایت وجود دارد، زیاد باشد
  • دوم هتل‌ها به صورت کامل و با جزئیات اعم از امکانات، خدمات، تصاویر، فاصله تا مکان‌های مهم و ... معرفی شده باشند
  • نکته آخر به ارائه پشتیبانی 24 ساعته از سوی سایت برمی‌گردد. بدون شک سایتی که مشتریان خود را در زمان بروز مشکل تنها بگذارد، از اعتبار برخوردار نیست.

البته موارد دیگری چون امکانات جستجوی پیشرفته هم از ویژگی‌های یک سامانه جامع رزرو هتل به شمار می‌روند. جااینجاس یکی از سایت‌هایی است که تمام موارد بالا را برای اطمینان خاطر مسافران خود مد نظر قرار داده است. اثبات این ادعا چندان سخت نیست. کافیست وارد سایت شوید، در میان هتل‌های شهر گشتی بزنید و همه چیز را به چشم خود ببینید.

از فیلترهای جستجو برای راحتی کار خود استفاده کنید

قرار نیست تمام روز را به دنبال یک هتل باشید. حالا که اولویت‌های خود را مشخص نموده‌اید، فیلترها را امتحان کنید. برای مثال در جااینجاس ما امکان جستجو در میان هتل‌ها بر اساس آدرس، قیمت، ستاره و رسته (نوع اقامتگاه اعم از هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی) را به شما داده‌ایم. با تیک زدن یک یا چند مورد از آنها سریع‌تر به هتل دلخواه خود نزدیک خواهید شد. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در هر مرحله چند هتل را با معیارهای خود انطباق دهید و بقیه را از لیست خط بزنید. آنقدر این کار را انجام دهید تا در نهایت به انتخاب ایده آل خود برسید.

نظرات کاربران را چک کنید؛ نه یک بار بلکه دوبار

کاربران تجربه‌های خود را با شما به اشتراک می‌گذارند؛ چه تجربه‌های رضایت بخشی باشند و چه تجربه‌های ناامیدکننده. از سوی دیگر ممکن است هتلی در گذشته خوب بوده باشد و حالا پسرفت کرده باشد. پس به نظراتی که قبلا در مورد هتل خوانده‌اید، بسنده نکنید. علاوه بر این، به عکس‌های گرفته شده از هتل‌ها هم خوب دقت کنید. احتمالا می‌توانید حدس بزنید که عکس‌ها چه زمانی گرفته شده اند یا اینکه زرق و برق آن‌ها چقدر حاصل تکنیک‌های عکاسی است.

نظرات کاربران در رزرو هتل

چگونه رزرو هتل را انجام دهید؟

حالا که با این نکات آشنا شدید، باید دست به کار شوید و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. جااینجاس هم در این مسیر می‌تواند کمک بزرگی کند. لیست باکیفیت‌ترین و بهترین هتل‌ها در دسترس شما است. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت محدوده بودجه‌تان را مشخص کرده و هتل‌های متناسب با بودجه خود را مشاهده نمایید. علاوه بر این هتل‌ها را از ارزان به گران یا برعکس ببینید. حالا با ورود به صفحه هتل‌های انتخابی خود می‌توانید اطلاعات کامل از قبیل امکانات، لیست اتاق‌ها، قیمت، آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، قوانین و تجربه مسافرین قبلی را بررسی نمایید. سپس اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و با بیشترین میزان تخفیف موجود، آنلاین رزرو نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://jainjas.com/ مراجعه کنید.

مطالب خواندنی